Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 88 ... 169 170
nathancouw

Dan wil ik er graag aan toevoegen, Het is pas VRIJDAG! Kunnen jullie nou niet nog even wachten tot morgen?

Ab Normaal

'@Stuff
Ik zou ook voor optie twee gaan.
Henao is meer voor de teampunten. Toch niet als klimmer?

aardappeljager

'@poeksel heb je een bron. Ik ging er vanuit dat het Soupe zou worden

joenique

'@poeksel; ahaaa van waar haal je dat?

Poeksel

Cyclingquotes.

aardappeljager

Heb het net gelezen ja

aardappeljager

Is er ook al bekend wie Trek uit gaat spelen voor etappe 1?

barcasportz

Als trek slim in spelen ze Stuyven uit, die vorig jaar in de Vuelta een etappe heeft gewonnen

Laatst gewijzigd
MorenoHofland38

Laat maar, antwoord is al gegeven.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Die etappe was wel veel heuvelachtiger natuurlijk.

barcasportz

denk zelf dat de cofidis sprinters beide gaan sprinten

joenique

Resultaten Laporte TDF 2015:
(toen na uitvallen samen met soupe de gedeelde sprintkopman)
1 x 7de, 1 x 12de en 1 x 18de (sowieso wel uitgereden, dat kan je bij sommige andere 500k sprinters niet garanderen)
Ben eens benieuwd dit jaar?...

Sebaz

Ik zit te twijfelen tussen Pantano & Rosa.

- Pantano zal in principe voor zichzelf gaan rijden, waar Rosa in dienst van kopman zal moeten gaan fietsen. Daarentegen levert Rosa wellicht weer teampunten op. Lastig.

Iemand een argument dat mij over de streep gaat trekken?

barcasportz

Soupe sprintte toen ook en haalde ook 3x zo'n resultaat

barcasportz

'@sebaz beide sterke renners. Denk dat Rosa 2 betere tijdritten gaat rijden en pantano wellicht voor de ontsnapping gaat, waarvan je hem wel opsgesteld moet hebben die dag

TiesW

'@Sebaz, Rosa zal zeer waarschijnlijk alleen maar teampunten (en verwacht niet super veel) opleveren en niks meer dan dat. Denk dat je aan Pantano meer verdient en hem minder hoeft in te zetten zegmaar.

Sebaz

'@barcasportz @TiesW Thanks, keuze blijft zo wel lastig haha! Zojuist nog even een last-minute wissel gedaan. Landa & Theuns eruit, Thomas & Hagen erin.

Laatst gewijzigd
dnizzz

'@ Poeksel, daar hoef je geen OCD voor te hebben hoor.. Irriteer me er steeds meer aan.. Wil gewoon graag mijn team op een eigen volgorde kunnen zetten..
iets voor scorito website release zoveel :)

Heb net hopelijk voor de allerlaatste keer mijn team neergezet.. Man man wat leuk en ellendig tegelijk..
Als LTD of Rosa of een 3.5m Sprinter of de beide BMC mannen het gaan doen deze tour, zal ik balen.. Dat is trouwens wel het verneukeratieve van die voorpret, je gaat nu in het begin van de tour denken, ohh ja die renner heb ik..... ooooh toch niet..

Uiteindelijk, door het, in mijn ogen, te hoge budget voor de "ik wil mijn vrienden poultje winnen" tactiek gegaan.
Hoop er vanavond af te kunnen blijven. En dat ik morgen tot 12.51 slaap :P

Heb veel meegelezen en weinig gevraagd, maar ik zou het wel leuk vinden om zaterdag 12.51 naar de teams van Nasiballen, WCEenden en Poeksels van deze wereld (dit forum) te kijken..

nasibal

Beter een team van Nasiballen dan van Pannekoeken

Lage rugpijn

Renner die kan dalen, klimmen en tijdrijden en ook nog goedkoop is....rara? :-)

Platje

tja.. wat is goedkoop? :)

barcasportz

luis leon sanchez?

nasibal

Boasson Hagen? ;) Die kan zelfs ook nog sprinten!

De renner die jij volgens mij in gedachten hebt vind ik niet zo goedkoop..

PeterPaprika

Renner die kan dalen, klimmen en tijdrijden en ook nog goedkoop is….rara? :-)

Sammy Sanchez?

barcasportz

Cummings?

1 2 ... 88 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.