Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 89 ... 169 170
PeterPaprika

'@nasibal
Is 2 miljoen al duur tegenwoordig? :S

Laatst gewijzigd
barcasportz

Chavanel?

nasibal

'@PP

Wel als je een meer dan prima 1 miljoen alternatief hebt, puntsgewijs.

IL DON

Oke, ik mijn team bijna compleet. Ik zit alleen nog met 1 keuze, waar ik enorm over twijfel:

Yates + Theuns of Thomas+ McLay.

Kan iemand mij argumenten aandragen welke optie de meeste punten pakt?

aardappeljager

Ik verwacht niet sat yates en thomas in dezelfde etappes punten zullen gaan pakken, dus hangt van de rest van je team af.

En post je totale selectie lekker zaterdag middag. Ben ook wel benieuwd naar de anderen, maar liever nadat het vaststaat. Dan ga ik ook niet meer twijfelen

Stagiair

Weet iemand of Van Avermaet ook meesprint/mee gaat sprinten in vlakke etappes?

WCEendT

Een team vol met WCEenden... dacht dat jullie er aan 1 al genoeg hadden ;).

Gids05

mclay of laporte ? ik kan die jongens niet mc lay rijd hij uit?
laporte kan die een heuvel over en rijd hij uit? graag nog wat tips en dan stop ik er mee

WCEendT

Ik moet zeggen Laporte is ook echt een optie voor mij, nu Cofidis gezegd heeft om in de sprints voor Laporte te gaan.

barcasportz

Cummings altijd goed voor een ritje + de tijdrit natuurlijk :P

Jori

McLay, Laporte, Groenewegen.

Het molentje gaat al weer malen en dit is natuurlijk een manier om mijn 500.000 te krijgen waar ik naar zocht.
Maar op voorhand zou ik zo'n wissel nooit uitvoeren.

Laatst gewijzigd
jort101

Is craddock een renner die etappe 2 zou kunnen hebben omcirkeld?

Jori

Ja, al zal dat meer zijn om TJS te helpen als hij zich goed voelt

jort101

'@jori
Bedankt ;)

Timocycling

'@WCeendt, heb je ook een bron?

nathancouw

Ik kijk er (volgens mij niet als enige) naar uit om de teams van andere mensen morgenmiddag te zien, en dan kijk ik vooral uit naar de mensen die in dit topic een grote rol hadden in de aanloop naar de tour (hier doel ik op mensen als nasibal,poeksel en wceendt). We gaan het morgen zien!

barcasportz

Iemand die weet of wilcoo goed kan dalen?

David Walsh

Nederlanders en stuurcapaciteiten.... we hebben er momenteel 1 en die zit met z'n snotter in Oostenrijk.

barcasportz

'@nathan

ja ik ook :D

In ieder geval niet zoveel teams gepost als bij de giro, wat kan ik me daaraan ergeren zeg pfff
Vraag me altijd af wat die mensen daar mee willen bereiken...

barcasportz

'@Walsh

Kelderman zal in ieder geval niet zo snel tegen een ijswand botsen lijkt me :)

nathancouw

Inderdaad, doe dat lekker als de ronde is begonnen zeg. waar is het goed voor en het wekt volgens mij alleen maar ergernis bij mensen..

Twaburov

Laporte? Die rijdt niet eens een Belgische driedaagse uit.

ONCE

Gaan we nu al twijfelen over een sprintertje van een PCT ploeg die daar zelfs 2e rang is :D

Laatst gewijzigd
RubenVB

'@Platje inmiddels zijn wij allemaal al weer heel wat blz. verder. Het beïnvloede het omdat jij om 2 opties een tip wilt hebben en daarbij zegt dat de knecht van een renner is die jij niet ziet zitten. Dan wil ik natuurlijk weten welke renner dat is. :-p

Zoals ik al zei zou ik voor een mix gaan, maar dan toch optie 2 gaan in jouw geval.

David Walsh

'@ Barca

Kelderman zal ook niet zo snel in die positie komen denk ik. Komt gewoon nog te kort NEXT.

Nu wordt het zaak om te voorkomen dat Nederlands trots met die oranje haren volgend jaar in die TREIN VAN SKY terecht komt. NEXT

1 2 ... 89 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.