Scorito Tour de France 2016 poule

1 2 ... 90 ... 169 170
RubenVB

Lijstjes van een geheel team vind ik inderdaad pas iets voor morgen. :-D

Poeksel

Ik vind het wel interessant dat ik veel meer tijd besteed aan dit spel dan b.v. aan mijn Zweelerselectie, terwijl de kans om hier in de prijzen te vallen erg klein is. Maar de keuzes zijn hier veel lastiger... ik heb mijn selectie volgens mij nu al vijftig keer gewijzigd. Vanavond vast nog een paar keer :)

Timocycling

Probeer Velogames maar eens, dat is pas moeilijk om een selectie te kiezen.

Jori

Is dit hier gewoon pure sluikreclame? :p

Timocycling

Nee hoor, wat voor belang heb ik daarbij?

Lage rugpijn

Excuses voor de late reactie op mijn eigen raadsel.....Maar het goede antwoord is natuurlijk Luis Leon:-).

Zadelpen

Vanaf morgen wordt dit topic pas echt leutig denk ik.

Aan de andere kant, stoor me niet aan al die vragen hoor. Wat valt er anders te bespreken van te voren?

Ben nog niemand met mijn team tegen gekomen. Wel veel dezelfde namen als bv Froome (geef ik toch nog iets weg haha), maar in grote lijnen lijkt mijn ploeg op geen van de getoonden.

Is dat een goed teken???

Vrees....van....niet....

;-)

Laatst gewijzigd
nathancouw

Weten jullie waar ik een linkje naar voorspelspel op yt kan plaatsen? bvd

nathancouw

'@Zadelpen Dan is het eerder dat jij alles of niets gaat en niet op safe speelt.. lijkt mij dan?

Poeksel

Overall Rank: 12606 of 14467, dat was mijn resultaat met Velogames bij de Giro. Dit keer zal het beter gaan! Maar nog steeds zijn de keuzes daar makkelijker dan bij Scorito denk ik.

Bij veel spellen kies je de grote drie van het klassement, de grote drie van de sprint, als het een budgetspel is ook nog de koopjes, en dan heb je nog een paar plekken om te kiezen.

Bij Scorito zie ik maar twee koopjes (renners die je volgens mij echt niet buiten je selectie zou moeten laten voor dat geld) maar de grote zes zijn niet allemaal automatische toevoegingen. Veel keuzes dus, en ik denk dat bijna alle renners wel ongeveer goed geprijsd zijn.

Jalabert88

Bardet en Coquard (0,5 miljoen over)
Tov
Dumoulin en Kittel

Wie helpt?

nathancouw

Poeksel, ben je de befaamde wielerflits league al gejoined op velogames? :p

barcasportz

niemand

BigBurk

Wat voor mij nog het enige twijfelpunt is, zijn de kopmannen. Als je (bijvoorbeeld) Quintana en Froome neemt klinkt dat heel leuk, maar ze zullen overwegend in dezelfde etappes punten pakken en dus heb je er 1 voor niets als kopman...

De enige reden die ik kan bedenken om het wel te doen is vanwege het risico dat een van beiden tegen het asfalt gaat en niet meer door kan. Dat zou erg veel punten kosten als je ze niet allebei hebt genomen als kopman. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Ik neig zelf nu meer naar Froome + topsprinter + topsprinter die een berg kan verteren.

jort101

'@jalabert
Bardet is voor mij één van de zekerheidjes.

barcasportz

niemand is een zekerheidje

Poeksel

'@Bigburk: de andere reden kan zijn dat je degene die in het geel rijdt wil opstellen voor extra dubbele punten (en twijfelt of dat Froome of Quintana zal zijn). Ik denk wel dat jouw combinatie de meest gebruikelijke zal zijn.

Laatst gewijzigd
Il Mostro

De spanning stijgt, we hebben er zin in. In mijn team zitten stuk voor stuk klasbakken, enkel echte winnaars zijn goed genoeg voor Il Mostro.

Mooie_Mario

Enige vraag die ik dit jaar heb. Dumoulin of Thomas.
Ik heb al Froome en Landa in mijn team en ga ervan uit dat ze beide voor klassement gaan. Thomas verwacht ik ook kort te eindigen in veel etappes, maar via veel media blijkt hij overtraind te zijn en vooral een domestique rol deze tour net als vorig jaar. (en toen heeft hij niet veel punten gehaald)
Voor dezelfde 2 miljoen kan ik ook onze Tom meenemen. Dit alleen al om toch wat Neerlands bloed in mijn team te hebben voor het chauvinistisch sentiment.
Tom gaat het goed doen in de tijdrit, maar gaat het dag tot dag bekijken. Dat deed hij in de Giro ook en toen eindigde hij veel etappes kort. Ik kan volgens dezelfde argumenten natuurlijk ook onze Kelderman meenemen, die schijnbaar na vergadering met Dumoulin tot hetzelfde strijdplan gekomen is.

RubenVB

'@Il Mostro Ik kon mijn glimlach niet onderdrukken toen ik jouw bericht las. #positiefbedoeltvanmij

jort101

'@barca
Ik zeg voor "mij". ;)

S@NDER1984

Na enkele weken voorpret gaan we dan eindelijk beginnen! Ik ben erg benieuwd naar de teams van jullie en vooral naar die van de actieve leden als Nasibal en WCeendt!

Zelf heb ik mijn team wel staan, heb nog 1 te nemen beslissing over een bepaalde combi voor mijn laatste 5 miljoen!

Aru (4 mil) met Bennet (1 mil) of toch Valverde (3,5) met Stuyven (1,5). Zelf verwacht ik eigenlijk dat Valverde toch meer voor het klassement gaat dan hij zegt, maar Aru gaat dit jaar vol voor de Tour. Zijn rijden imponeert dan weer niet echt.

Van Bennet verwacht ik dan eigenlijk weer meer dan Stuyven!

Lastig lastig.. en dan natuurlijk nog het kopmannen-dilemma!

Zadelpen

'@ Nathan

Ik heb geen idee haha, ;-) Ik laat morgen mijn ploeg zien, en dan mogen jullie lachen.

Of ongerust worden.....

;-)

aardappeljager

Als je meer verwacht van Bennet dan van Stuyven kun je ook Bennet met Valverde combineren. Het geld moet niet op

S@NDER1984

Daar heb je gelijk in ja... maar dat voelt toch niet goed op de een of andere manier! Daar hebben meer mensen last van las ik eerder! :P

1 2 ... 90 ... 169 170

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.