Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 10 ... 79 80
Tim076

Wat is de verwachting van Miguel Angel Lopez?

davidavid

Dat zul je aan hem moeten vragen

Tim076

Als ik dat zou kunnen had ik dat wel gedaan ;)

Imbatido

Komt misschien nog wel een aardig sprintertje aan de start. Rijdt momenteel nog rondjes op een wielerbaan in Brazilië.

flashke

'@tim076
Ik debj dat ze in eerste instantie niet voor een klassement gaan, maar het kan zo maar zijn dat hij een vuelta rijdt zoals Chaves vorig jaar.

@imbatido
Het omnium duurt nog tot vanavond, daarna een vlucht naar huis om 2 dagen later al te starten... Denk het niet eerlijk gezegd, maar aan wie dacht je? Gaviria?

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik zou echt niet weten welke sprinter ik als kopman moet nemen.

Gilbert? Drucker?

Ik had Bonifacio gelijk in mijn selectie gezet, maar zijn resultaten in Noorwegen baren mijn zorgen. Weet iemand of er een reden is dat hij daar totaal niet meedeed voor de overwinningen?

PeterPaprika

Ik had Bonifacio gelijk in mijn selectie gezet, maar zijn resultaten in Noorwegen baren mijn zorgen. Weet iemand of er een reden is dat hij daar totaal niet meedeed voor de overwinningen?

Ik gok dat het meedoen van Nizzolo niet heel bevorderend is voor hem.

nasibal

Drucker is niet de rapste, maar betaalt zich bij winst van BMC in de TTT natuurlijk wel dik uit.

2x 50 plus 2x8 (teampunten voor het geel) plus mogelijk nog 2x de punten voor een eigen top 5 in het AK. Volgende dag bovenop zn eigen punten ook weer teampunten voor het geel (tenzij deze middels bonis overgaat naar een sprinter uit een andere ploeg). Met Sammy, Atapuma en v Garderen zou het geel zelfs in etappe 5 nog in de ploeg kunnen zijn.

Laatst gewijzigd
marcfiets

2* 50 NASIBAL, tt heeft andere puntentelling. 40 punten voor de winnaar

nasibal

Typfoutje, thnx! Maar je get the picture. Van de sprinters die sneller zijn dan Drucker zie ik er niet direct veel flink scoren in de TTT en éxtra punten pakken via truien.

PeterPaprika

Zijn sowieso niet bijzonder veel sprinters die duidelijk rapper zijn dan Drucker imo.

nasibal

Sbaragli, Arndt, Bonifazio, Wippert, Van der Sande schat ik allemaal wel sneller in. Verder denk ik ook dat namen als Bennati en Mezgec Drucker vaker kloppen dan andersom. Dan heb je tenslotte ook nog Felline, Meersman en Reza die niet direct 'rapper' zijn, maar ook zeker niet veel langzamer.

Maar aan de aan de andere kant. 'Sneller' zijn betekent ook niet direct meer punten pakken. Van veel van die namen is maar de vraag hoe de vorm is en of ze mee mogen/willen/gaan doen in die paar sprints.

Lage rugpijn

'@Tim076: Ik verwacht van Lopez een degelijke ronde , misschien wel zoals yates in de tour

ONCE

'@ Nasibal

Wat betreft sprinters die kunnen tippen aan TTT en truipunten Mezgec misschien? De kans dat Chaves de puntentrui lang aanheeft is ook best groot toch?

Baukema Tomoulin

Pff, ik wordt een beetje duizelig van al die ver doorgedachte rekensommen hier. Het lijkt wel of jullie aan het schaken zijn. Ik kies gewoon de renners waar ik leuke resultaten van verwacht en vervolgens zie ik het wel van dag tot dag...

WCEendT

'@Nasibal
Inderdaad, als BMC de tijdrit wint... wij verwacht je nog meer als kanshebber voor die tijdrit? Normaal gesproken toch Orica en Sky, maar ik vind de tijdrijders in de selectie van Orica vind ik wat matig.

PeterPaprika

'@nasibal Bonifazio en Sbaragli zijn imo sneller ja, Mezgec in principe ook maar die mist vorm. De rest die je noemt vind ik persoonlijk niet duidelijk sneller dan Drucker is en zal het vooral de vorm van de dag zijn die de doorslag geeft.

PeterPaprika

Etixx, FDJ en LottoNLJumbo/Tinkoff (mits de tempobeulen meegaan) zijn ook podiumkandidaten imo.

ditisdavid

Had Van Poppel als kopman gepland, anderzijds zat het er wel in dat hij niet mee ging doen natuurlijk. De puzzel is nog verre van rond, vooral de zoektocht naar aanvallers (had Pantano en Cummings in de Tour) is zwaar...

vasnd

Aanvallers heb ik dan weer niet zo'n moeite mee om te vinden, maar wanneer stel je ze op :-)?

master-pieter

Lastig..met Contador, Quintana, Valverde, Kruiswijk, Lopez en Chavez heb ik mijn klassementstoppers al. Froome er toch uitgelaten.
Dan is het verder twijfelen voor het klassement: wat doet Barguil, is Geniez sterk genoeg? Gaat Yates hetzelfde in de Vuelta doen als zn broertje? Kan Latour een klassement rijden? Gaat Dombrowski dat eindelijk eens doen. Verveake een gok voor het klassement maar wel een goedkope.
Talansky, VanGarderen vind ik te duur. Zit nog even te twijfelen over Meintjes
Dan heb ik verder al Gilbert, Drucker en Atapuma voor BMC vanwege de tijdrit en truien en wilde daar ook nog S.Sanchez eerst bij doen maar vond dat weer te gek.

Twaburov

'@BT: Er zitten hier dan ook enkele schaakgrootmeesters op het forum..

flashke

'@nasibal
Je sprintvoorbeschouwing vindt ik best wel bizar. Volgens mij is Drucker in bv. rit 2 in het voordeel omdat hij bergen wel goed verteerd. Ik zie dan ook niemand die sneller is dan hem aan het eind van zo'n dag. Eventueel kan Arndt of Bonifazio (die welliswaar niet echt de vorm lijkt te hebben, en met zijn leeftijd en klimcapaciteiten zal hij al naar huis zijn voor de derde week, waar veel kansen liggen) hem kloppen op een volledig vlak parcours, maar Sbaragli, Wippert, Van der Sande, Reza of Meersman staan volgens mij een trap(je) lager.

aardappeljager

Felline verteerd de heuvels ook altijd goed flashke. Zou ik niet direct willen uitvlakken

flashke

'@aardappeljager
Normaal gezien zal Boni sprinten als hij er nog bij zit. Dat is toch wat ik vermoed.

1 2 ... 10 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.