Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 13 ... 79 80
barcasportz

'@jort

Verkeerd topic, maar leuk dat je dit gehoopt had en dit met ons wil delen :)

jort101

En Barguil, wat kunnen we daar nog van verwachten...

jort101

'@Barca verkeerd topic? Barca? :p

Heb deze Vuelta een keer gekozen om op 5 dagen van het begin pas echt te beginnen met m'n definitieve selectie. Om zo een beetje te voorkomen dat ik renners in m'n team had die bij de teams stonden en uiteindelijk niet mee doen. en dus daardoor ben ik dit keer wat later op m'n Favoriete forum van wielerflits.

Laatst gewijzigd
Dekenner01

Dit is de moeilijkste ronde om te voorspellen. Naar mijn idee gaan er veel ritten beslist worden door vluchgroepen en zijn er veel etappes voor de puncheurs. Hierdoor ook veel moeite om de samenstelling van mijn selectie rond te krijgen. Momenteel maar 7 klassementsmannen en 4 sprinters in mijn team, overig aanvallers en puncheurs.

Het is nog even afwachten wat de bookies zeggen om zo mijn laatste paar twijfelgevallen te filteren. Hoe zien de samenstellingen er hier uit? Welke teams die rijden zullen gaan koersen in de bergen?

WCEendT

'@Dekenner01
Astana heeft wel een geweldig team om te controleren, maar wie gaat de kopman zijn? Zelfde geldt voor Sky, gaat Konig of Landa zijn kans pakken of toch Froome? En Movistar en Tinkoff natuurlijk.

Maar zegt jou naam niet al genoeg?

JimKro

Ik zit er ook aan te denken om eens te experimenteren met een team van vluchtkandidaten aangevuld met een kern van constante klassementsmannen. Je moet dan wel de goede gokken maken natuurlijk

Laatst gewijzigd
Dekenner01

Ik ben inderdaad DeKenner, WCeendT, maar als het om wielrennen gaat heb ik nog genoeg te leren. Begint steeds meer te komen! ;)

jort101

In de Tour bleek het hebben van pantano, Majka etc wel belangrijk inderdaad. Door de vele gelukte ontsnappingspogingen. Ben daardoor wel geneigd inderdaad om zulke jongens mee te nemen in m'n team.

JimKro

Je hebt in de vuelta dan wel weer meer van die muuraankomsten waar je vaak makkelijk kan scoren met een rijtje klimmers.

Lage rugpijn

Stel dat bmc de ttt wint is er ook een kans dat sanchez de eerste week in het rood rijdt....of niet?

jort101

Als je mee wilt doen aan mijn subpoule mag dat ;) https://scori.to/pleWHYZ

jort101

'@lage rugpijn
Er is altijd een kans :p. Maar ik denk wel dat als hij de rode trui pakt de eerste etappe dat hij dat wel een week vol 'kan'
Houden.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@JimKro
Je bent zeker niet de enige ;)!

Overigens ben ik wel heel benieuwd wie van de drie toppers jullie thuislaten (of je neemt ze alle 3?). Ik krijg het in ieder geval niet voor mekaar om een goede selectie te maken met Contador, Quintana, Froome (& Valverde?).

Ook denk ik dat Kruijssie het zeker niet zo goed gaat doen als in de Giro, maar ga ik hem waarschijnlijk toch nemen want dat kijkt toch een stukje leuker in het geval dat hij het wel goed doet ;).

Laatst gewijzigd
wichard1

in dit deelnemersveld verwacht ik dat Drucker met twee vingers in de neus die paar sprintjes gaat winnen. ..

jort101

'@WCEendT
Ik kies voor Contador, Quintana en valverde.
Ik denk dat Landa uiteindelijk de kopman word bij Sky, dus neem de gok om Froome thuis te laten. Ik denk gewoon dat Contador de Vuelta wint en dat hij extra gretig is door zijn tour. Valverde doet het altijd goed en Quintana hoop ik gewoon op dat hij het goed gaat doen. En neem kruijswijk waarschijnlijk ook mee.

raymankapeens

Ik heb hetzelfde dilemma idd WCEendt. Tot nu toe ligt Froomey eraf bij mij anders past Quintana+Conta+Valverde +een zooi klimmers en spinters niet.
Vind persoonlijk Kruissie wel wat duur maar wat je zegt kijkt het leuk als ie het goed doet en is hem gegund

snuutje

Brambilla!

barcasportz

'@wichard1

Hahaha jij bent de grappigste thuis zeker...

EDIT: Oh zie nu de puntjes voor de sarcastische ondertoon.

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@BarcaSportz
Welke sprinters vind jij dan 100% beter? Enige die ik kan noemen is Sbaragli en misschien Arndt?

Edit:
Hij overdrijft het natuurlijk wel, maar als je er serieus over nadenkt zijn er eigenlijk niet veel betere.

Laatst gewijzigd
jort101

'@barca
Neem aan van wel ;)

Edit: ik zie nu ook de sarcastische puntjes :p

Laatst gewijzigd
barcasportz

'@wceendt, alleen die 2 acht ik al sneller ja, dan wordt 2 etappes winnen wel moeilijk

ONCE

Bonifazio is niet sneller?

jort101

Wouter Wippert rijd ze allemaal naar de moeder

flashke

Als je aanvallers zoekt, denk ik dat je met een Meintjes, Latour, en Barguil goed zou moeten zitten.

wichard1

'@barca.

Nee hoor ik overdrijf niet. Drucker heeft het vorig jaar prima gedaan en nu in aanloop naar de Vuelta weer. Hij is zowel op het vlakke als bij valsplatte aankomsten de snelste. Let maar op. Alleen Van Poppel had hem eraf kunnen rijden. De rest echt niet en zijn concurrenten van vorig jaar starten niet.

1 2 ... 13 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.