'@Barca verkeerd topic? Barca? :p
Heb deze Vuelta een keer gekozen om op 5 dagen van het begin pas echt te beginnen met m'n definitieve selectie. Om zo een beetje te voorkomen dat ik renners in m'n team had die bij de teams stonden en uiteindelijk niet mee doen. en dus daardoor ben ik dit keer wat later op m'n Favoriete forum van wielerflits.
Dit is de moeilijkste ronde om te voorspellen. Naar mijn idee gaan er veel ritten beslist worden door vluchgroepen en zijn er veel etappes voor de puncheurs. Hierdoor ook veel moeite om de samenstelling van mijn selectie rond te krijgen. Momenteel maar 7 klassementsmannen en 4 sprinters in mijn team, overig aanvallers en puncheurs.
Het is nog even afwachten wat de bookies zeggen om zo mijn laatste paar twijfelgevallen te filteren. Hoe zien de samenstellingen er hier uit? Welke teams die rijden zullen gaan koersen in de bergen?
'@JimKro
Je bent zeker niet de enige ;)!
Overigens ben ik wel heel benieuwd wie van de drie toppers jullie thuislaten (of je neemt ze alle 3?). Ik krijg het in ieder geval niet voor mekaar om een goede selectie te maken met Contador, Quintana, Froome (& Valverde?).
Ook denk ik dat Kruijssie het zeker niet zo goed gaat doen als in de Giro, maar ga ik hem waarschijnlijk toch nemen want dat kijkt toch een stukje leuker in het geval dat hij het wel goed doet ;).
'@WCEendT
Ik kies voor Contador, Quintana en valverde.
Ik denk dat Landa uiteindelijk de kopman word bij Sky, dus neem de gok om Froome thuis te laten. Ik denk gewoon dat Contador de Vuelta wint en dat hij extra gretig is door zijn tour. Valverde doet het altijd goed en Quintana hoop ik gewoon op dat hij het goed gaat doen. En neem kruijswijk waarschijnlijk ook mee.
'@barca.
Nee hoor ik overdrijf niet. Drucker heeft het vorig jaar prima gedaan en nu in aanloop naar de Vuelta weer. Hij is zowel op het vlakke als bij valsplatte aankomsten de snelste. Let maar op. Alleen Van Poppel had hem eraf kunnen rijden. De rest echt niet en zijn concurrenten van vorig jaar starten niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.