Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 14 ... 79 80
raymankapeens

Volgens mij is Bonifazio dit seizoen sneller dan Drucker hoor

barcasportz

'@wichard

Haha je meent het nog ook.
Denk dat je je een beetje teveel kijkt naar de ronde van burgos, waar hij weliswaar sterk reed, maar nu onderschat je andere sprinters.

Sagan=hulk

Formolo zou ook meedoen. Dit maakt het nog lastiger. Gilbert, Yates, Formolo, Meintjes, Barguil,...
De keuze tussen die 1,5 en 2 miljoen mannen die veel in de aanval zullen zitten zal uiters belangrijk worden.

PeterPaprika

Oh gelukkig maar, heb ik toch iemand om op de plek van Barbero te zetten in mijn selectie :)

Sander95

Wie zou men bij Orica gaan uitspelen in de sprint/punch aankomsten nu mezgec niet meedoet ?
Gerrans die wederom mag laten zien of hij het uberhaupt nog in zich heeft, of toch gokken op het jeugdig talent van Cort Nielsen ?

barcasportz

'@Sander

Of Keukeleire die ze wel vaker hebben uitgespeeld. Of helemaal niemand :)

Goozbabs

'@Sander95

Ik neem aandat ze Cort gaan gebruiken voor de vlakkere sprints en de meer punch aankomsten gaan gebruiken voor Gerrans. Voor de muren/bergen gaat Chaves voor de etappes/tijdwinst (en natuurlijk AK).

Dit is het meest logische

jort101

bij Lotto-Jumbo, gaan ze daar Battaglin uitspelen bij de heuvelsprints?

Laatst gewijzigd
TiesW

Hoera, wielerflits doet het weer! twijfel erg tussen van der Sande en Drucker. Laatste denk ik gunstiger voor teampunten maar zou wel de derde BMC'er in mijn team zijn... van der Sande tweede LS'er.

PeterPaprika

Meh, geen Jungels bij Etixx. Die had ik toch wel staan voor men laatste plekkie. Nu maar eens kijken hoe ik die ga vervangen.

jort101

'@ties
Ik denk dat als Drucker het (zoals velen zeggen) goed gaat doen en ook nog teampunten er bij krijgt dat Drucker dan de beste keuze is.

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Wat maakt het trouwens uit of het je 1e, 3e of 9e renner van een team is? Bang dat er een ploeg voedselvergiftiging op gaat lopen oid?

TiesW

Ik probeer, waar mogelijk, een beetje te spreiden over de verschillende teams in mijn selectie om zo van veel verschillende teams teampunten te kunnen pakken.

barcasportz

Wielerflits ligt er een paar uur uit en gelijk schieten de onervaren, omhulpvragende scoritospelers in de stress. Het zou wat zijn als ze zelf moesten nadenken :)

raymankapeens

Tosh vd Sande lijkt slechter dan Meersman?

barcasportz

'@Ties

Wellicht pakt BORA wel alle etappes, dan zit je daar met je teampuntjes ;)

Goozbabs

'@barcasportz

Daarom wil hij ook spreiden ;)

barcasportz

'@gooz

Tja, ligt er maar net aan hoe je dat doet dan. Van elk team 1 renner gaat moeilijk worden met 22 teams

Goozbabs

'@barcasportz

No shit sherlock. Hoe ben je erachter gekomen? Omdat je op scorito hebt gekeken hoeveel renners je mag kiezen? Of omdat je buitengewoon intelligent bent?

Misschien helpt het meer als je feedback geeft dan ze met onbenullige wijsheden probeert te bekritiseren.

barcasportz

'@goozie

Dat eerste stuk snap ik niet helemaal, maargoed.

Ik vind dat je zelf moet nadenken. Anders kom je nergens. Zeker de x is beter dan x vragen pff ...

Chris85

Normaal is het alleen met het Tour forum even druk met mensen die alleen maar op elkaar lopen te zeiken. Helaas is het nu ook alweer zo ver, beetje jammer.

jort101

Alles is beter dan dat mensen hun team posten voor de deadline :p

flashke

'@jort
Dat is toch fijn? Je weet nooit als je er een ideetje uit kan halen.

barcasportz

Jort snapt het. Als je ziet hoe dat afneemt de laatste rondes, dat is echt top!

Ideeën haal je niet uit andermans team maar uit je gezonde verstand (en natuurlijk de deelnemerslijst).

PeterPaprika

Naja das vooral omdat er nu ook veel minder posts zijn, plus het feit dat je nu niet het volk hebt dat alleen de tour volgt.

1 2 ... 14 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.