Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 15 ... 79 80
barcasportz

'@Paprika

+het duurt nog 3dagen voordat de vuelta begint :)

Nee, maar als je bijvoorbeeld naar de giro kijkt was het ook al veel minder dan het jaar ervoor.

Laatst gewijzigd
vasnd

De prijs van Valverde is toch wel pikant te noemen. Maar je zou hem maar thuislaten he. Het is wel de ronde van SPANJE.

snellerfietsen

Kan iemand mij helpen ik heb nog 20 plekken over

jort101

'@flashke
Dat is toch juist het leuke.. dat je je 'eigen'
Team kan maken en dat je eigen dark horse het super goed doet tijdens de ronde. Dat vind ik juist het leuke, de variatie tussen de teams op het Forum. Bij de Giro dit jaar hebben we veel te veel mensen gehad die hun team hebben gepost voor de deadline en veel te veel teams die op elkaar leken.

barcasportz

'@jort

Klopt! Dat krijg je overigens niet alleen door de teams (natuurlijk wel het grootste gedeelte), maar ook door de simpelweg hier dingen te roepen over namen die het goed gaan doen en roepen dat renners 'zekerheidjes zijn' (niemand is een zekerheidje). Dit gebeurde bijvoorbeeld bij D.Martin in de tour, alhoewel je met een beetje rationeel denken hem er waarschijnlijk toch wel bij had gezet.

Laatst gewijzigd
barcasportz

'@snellerfietsen

Haha :)

flashke

'@snellerfietsen
Vervarke (C)
Terpstra (C)
TJ 'DJ' Van Garderen (C)

Je kapiteins zijn het belangrijkste, hier wil ik je nog mee helpen. Voor de rest van de ploeg raad ik je aan om te wachten op de definitieve startlijst en dan van 17 andere ploegen de renner met rugnummer 1/x1/xx1 te selecteren!

Quintana10

Wat maakt het uit als mensen hun team posten? Je hoeft niet perse iets over te nemen van anderen? gewoon posten wat je zelf wilt.

On. Qua sprinters is het toch wel een heel magertjes, kansen op een etappe zege voor mannen als Sbaragli, Arndt, Van der Sande en meer zijn zeer aannemelijk. Ik blijf nog even puzzelen welke sprinters ik mee ga nemen, succes iedereen :)!

barcasportz

Alleen nog ff wachten op Cannondale ja!
Lijkt wel of ze ons gewoon zitten te pesten elk jaar ;)

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Sneller
Cheng Ji.

@Quintana
Er zijn dan ook maar 4/5 sprint aankomsten...

Laatst gewijzigd
barcasportz

'@quintana

De minder ervaren scorito spelers nemen die renners over en zo heeft bijna iedereen dezelfde teams

Quintana10

'@WcEendT

Dat weet ik, maar dan nog is dit het slechtste sprinters veld dat ik ooit gezien heb in een grote ronde.

PeterPaprika

Tsja, als je een beetje kan sprinten dan ben je nu in voorbereiding op Qatar natuurlijk. Heb je heel weinig te zoeken in een Vuelta waar je een keer of 4 mee kan doen en jezelf verder over een partij bergen heen mag slepen waar je u tegen zet.

barcasportz

'@quintana,

Klopt, komt ook mede door het vlakke WK natuurlijk, want welke sprinter wil er nu niet kans maken om het WK te winnen.

Edit: Precies wat Paprika zegt dus :)

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@barcasportz: Wij pesten Cannondale ook vaak genoeg hoor!

Laatst gewijzigd
JimKro

Ik tel eigenlijk wel 5 - 8 sprints hoor. Afhankelijk van de sterkte van de kopgroepen die wegrijden. Waarschijnlijk met een uitgedund peleton maar daar zullen de sprinters die nu meegaan meestal nog wel bijzitten.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Hier ook maar eens aangemeld.
Doe voor de 6e keer mee op Scorito, waarvan één overall overwinning (vorig jaar Tour).
Vuelta scoorde ik vorig jaar minder (na twee dagen kopmannen Nibali en Pelucchi kwijt en geen Dumoulin), dus tijd voor revanche :)

barcasportz

'@jsprunk

Welkom!

1e overall van scorito tour? Das wel indrukwekkend dan :O

snellerfietsen

De tour een keer gewonnen maar dan wel Pelucchi in de Vuelta(!!) kopman durven maken haha.

jsprunk

Ja, idd. Leverde 1000 euro op!
Achteraf weet ik eigenlijk nog steeds niet wat ik nu zo goed gedaan had (vond mijn Giro-team eigenlijk beter, maar daarmee werd ik 230e of zo), maar blijkbaar een goede mix.

barcasportz

'@snellerfietsen

Om te winnen moet je risico nemen. Zeker als er zoveel dezelfde teams komen. :)

jsprunk

Haha, Pelucchi was echt een gok ja voor de paar vlakke etappes: die reed de weken daarvoor heel sterk.
Had vorig jaar alles op de klimmers gezet, dus zo goedkoop mogelijke sprinters verzameld. Met Sbaragli, Stuyven, Ewan en Van Poppel toch overwinningen meegepakt en zelfs de dagwinst in de Stuyven-etappe.

barcasportz

'@jsprunk

Leuk! Dit jaar nog wat gepresteerd in de giro en tour? Of niet meegedaan toen?

Petrolensky

Landa blijft geblesseerd zitten waar hij zit, hij doet dus niet mee deze Vuelta. Dus dan weet je dat...

Lage rugpijn

Ettix heeft wel een aardige tijdritploeg zeg! Als terpstra, serry, brambilla en stybar gasgeven.....

1 2 ... 15 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.