Giro 230e, tour rond plek 1700. Had geen Cavendish en Yates, paar keer scorende mannen niet opgesteld (met name Van Avermaet en Alaphilippe) en niet op aanvallers gegokt (terwijl die veel punten hebben weggekaapt van mannen als Quintana, Bardet, Porte).
Vind ik nu ook weer het lastigst. Je weet dat mannen als Atapuma, De Gendt, Geniez, Taaramae een paar keer goed gaan eindigen als ze mogen gaan, maar je weet niet wanneer. Qua budget kun je ze er prima bijhebben, maar ze kosten steeds een plek in je dagselectie.
Ik ben niet te beroerd om mijn team te posten. Gaat misschien nog wat veranderd worden. Twijfel over sommige aanvallers
G. Meersman
F. Felline
A. Valverde
S. Sanchez
P. Gilbert
D. Devenyns
R. Taaramae
A. Contador
N. Quintana
E. Chaves
N. Arndt
S. Yates
L. Meintjes
P. Latour
M. Lopez
J. Drucker
J. Goncalves
G. Brambilla
A. Geniez
W. Barguil
'@jsprunk
Dat is gewoon zeer keurig. Over de aanvallers gesproken denk ik dat je het beste er een paar kunt kiezen (mits je plek hebt) en die op een maximaal aantal etappes inzetten. Hierbij komt natuurlijk wel enige kennis en dan vooral inzicht in het koersverloop bij kijken. Als je dit goed doet heb je er zeker profijt van. Ook weet je bijna zeker dat er weinig mensen die renner hebben (zal wel onder de 10-20% liggen bij de renners die jij voorschoteld). Dus als je nog geen verassingen in je team hebt zijn aanvallers ook altijd een interessante toevoeging.
Ja hoor. Heb nog een paar renners waarover ik erg twijfel.
Gilbert bijvoorbeeld. Heb hem nu niet...zijn uitslagen zijn nou ook niet heel denderend te noemen....
Ook over de verdeling tussen klassementsrenners en aanvallers heb ik nog twijfels..
En Froome...ik durf hem gewoon niet uit mijn team te laten😜
'@Wceendt
Ik denk dat etappes 2,5,16,18,21 vrijwel zeker een sprint worden. En daarnaast zouden 6,7 en 13 ook goed in een uitgedunde sprint kunnen eindigen. De kans is in die laatste drie etappes ook groot op een lange vlucht die het haalt met een grote groep. Maar renners als Rojas, Sbaragli etc. kunnen ook zelf aanvallen in die etappes als het te moeilijk blijkt om de koers te controleren. Waardoor je ze prima in kunt zetten in die ritten.
Vraag me af of er nog mensen gaan zijn die volledige team van Sky en BMC/Orica nemen en erop gokken dat Orica of BMC de eerste week gaat domineren en dan Froome/Sky het overpakt.
@Gollum
Valverde en Contador gaan waarschijnlijk ook mijn kopmannen worden (zoals bij vele verwacht ik), verder een heel ander team (voorlopig).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.