Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 16 ... 79 80
jsprunk

Giro 230e, tour rond plek 1700. Had geen Cavendish en Yates, paar keer scorende mannen niet opgesteld (met name Van Avermaet en Alaphilippe) en niet op aanvallers gegokt (terwijl die veel punten hebben weggekaapt van mannen als Quintana, Bardet, Porte).

Vind ik nu ook weer het lastigst. Je weet dat mannen als Atapuma, De Gendt, Geniez, Taaramae een paar keer goed gaan eindigen als ze mogen gaan, maar je weet niet wanneer. Qua budget kun je ze er prima bijhebben, maar ze kosten steeds een plek in je dagselectie.

snellerfietsen

Aiiii. Landa doet niet meer mee dus heb ik 2 miljoen vrij. Ik zou nu zooo graag Gesink meenemen voor hetzelfde geld, maar mijn verstand zegt dat ik beter Talansky kan doen

master-pieter

Ik ben niet te beroerd om mijn team te posten. Gaat misschien nog wat veranderd worden. Twijfel over sommige aanvallers

G. Meersman
F. Felline
A. Valverde
S. Sanchez
P. Gilbert
D. Devenyns
R. Taaramae
A. Contador
N. Quintana
E. Chaves
N. Arndt
S. Yates
L. Meintjes
P. Latour
M. Lopez
J. Drucker
J. Goncalves
G. Brambilla
A. Geniez
W. Barguil

barcasportz

'@jsprunk

Dat is gewoon zeer keurig. Over de aanvallers gesproken denk ik dat je het beste er een paar kunt kiezen (mits je plek hebt) en die op een maximaal aantal etappes inzetten. Hierbij komt natuurlijk wel enige kennis en dan vooral inzicht in het koersverloop bij kijken. Als je dit goed doet heb je er zeker profijt van. Ook weet je bijna zeker dat er weinig mensen die renner hebben (zal wel onder de 10-20% liggen bij de renners die jij voorschoteld). Dus als je nog geen verassingen in je team hebt zijn aanvallers ook altijd een interessante toevoeging.

jsprunk

'@master-pieter

Vooralsnog heb ik 13 overeenkomende renners :)
Maar ook hier nog de nodige twijfelgevallen.

DennisFCDH

Mijn team voor dit moment
D. Moreno
F. Felline
S. Sanchez
P. Gilbert
R. Gesink
A. Geniez
A. Contador
A. Talansky
N. Quintana
E. Chaves
T. Van der Sande
N. Arndt
S. Yates
L. Meintjes
K. Sbaragli
M. Lopez
J. Drucker
O. Fraile
J. Goncalves
W. Wippert

WCEendT

'@JimKro
Buiten etappe 2, 5 (waar ik al over twijfel), 16, 18 en 21 zie ik geen sprinters kansen, hoe kom jij op 8?

Mardai

Barca deel jij jouw team ook even svp?

jsprunk

Etappe 13 lijkt me voor sterke sprinters ook prima te doen. En 7 wellicht ook.

WCEendT

Is het eigenlijk bekent of Dimension Data alles op Sbaragli zet? Ik zou enorm balen als Farrar de kans krijgt en ik heb Sbaragli.

barcasportz

'@Mardai

Zou je wel willen he :)
Nee zo ben ik niet, wellicht na de deadline...

Lukt het trouwens een beetje met je team?

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Goed....Landa dus eruit. Ik heb Yates dan ook maar weg gedaan, en Kruijswijk en Geniez als vervangers genomen (Had oorspronkelijk nog 500K over). Lijkt me niet gek.....toch?

Laatst gewijzigd
Mardai

Ja hoor. Heb nog een paar renners waarover ik erg twijfel.

Gilbert bijvoorbeeld. Heb hem nu niet...zijn uitslagen zijn nou ook niet heel denderend te noemen....

Ook over de verdeling tussen klassementsrenners en aanvallers heb ik nog twijfels..

En Froome...ik durf hem gewoon niet uit mijn team te laten😜

WCEendT

Nu ook de twijfel of ik Battaglin moet nemen, als hij een paar keer zijn eigen kans mag gaan dan is hij zo zijn prijs waard, maar stel dat Kruijswijk top 3 staat dan gaat hij die kansen niet krijgen.

Poeksel

'@WCEendT: heeft Farrar ooit in dienst van DD gesprint dan?

WCEendT

'@Poeksel
Dit jaar niet, vorig jaar wel.

JimKro

'@Wceendt

Ik denk dat etappes 2,5,16,18,21 vrijwel zeker een sprint worden. En daarnaast zouden 6,7 en 13 ook goed in een uitgedunde sprint kunnen eindigen. De kans is in die laatste drie etappes ook groot op een lange vlucht die het haalt met een grote groep. Maar renners als Rojas, Sbaragli etc. kunnen ook zelf aanvallen in die etappes als het te moeilijk blijkt om de koers te controleren. Waardoor je ze prima in kunt zetten in die ritten.

PeterPaprika

Farrar moest in Noorwegen zelfs voor Reguigui gaan rijden. Lijkt me sterk dat ze hem nu ineens boven Sbaragli gaan verkiezen.

WCEendT

'@JimKro
Zoals je zelf al zegt verwacht ik dat 6 en vooral 7 voer voor de aanvallers gaan zijn, maar we gaan het zien.

@Peter
Jaah had het zelf inmiddels al bekeken, vals alarm dus bij deze.

Laatst gewijzigd
gollum

Teampie:

Contador (c)
Valverde (c)
Quintana
Kruijswijk
Chaves
Lopez
Meintjes
Sanchez
Yates
Latour
Carthy
Brambilla

Bonifazio (c)
Sbaragli
Drucker
Meersman
Arndt
van der Sande
Bennati
Kwiatkowski

WCEendT

Vraag me af of er nog mensen gaan zijn die volledige team van Sky en BMC/Orica nemen en erop gokken dat Orica of BMC de eerste week gaat domineren en dan Froome/Sky het overpakt.

@Gollum
Valverde en Contador gaan waarschijnlijk ook mijn kopmannen worden (zoals bij vele verwacht ik), verder een heel ander team (voorlopig).

Laatst gewijzigd
jort101

'@WCEendT
Vast wel Joh, was er bij de Tour ook een die 'DeSkyTrain' heette.
Zou battaglin misschien niet ook voor de heuvelsprints gebruikt worden?

Laatst gewijzigd
barcasportz

'@WCEendt,

Zou ik eerder voor Haas gaan, die heeft in Burgos ook nog een etappe gewonnen dacht ik

WCEendT

'@Jort101
Doel eigenlijk meer op een poster in dit forum ;).

jort101

'@WCEendT
Oohh op die fiets.

1 2 ... 16 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.