Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 22 ... 79 80
Chaba

'@Mardai
Maar Froome en doorzakken .... meh zelfs als hij "slecht" is blijft hij 98% van de renners voor. dat is mijn voornaamste zorg.
Felline is toch een ander type dan Sbaragli. Beide een goede optie maar het is afhankelijk hoeveel sprinters je al hebt.

@rest
Thx voor de feedback over König, dit maakt het nog moeilijker! :)

ploep

Ik heb net twee wijzigingen gedaan, namelijk Quintana en Sbaragli out, Froome en Arndt in. Froome pakt normaal een pak meer punten dan Quintana, ongeacht welke plek in het klassement hij eindigt. Ik moest ergens 500.000 vandaan halen, en Sbaragli heeft toch al in geen 100 jaar meer van zich laten horen? Arndt daarentegen..

En ik ga voor S. Sanchez als 3e kopman, gokken op de TTT en een mooie eerste week.

ploep

'@thewout79 ik zou voor Lopez - Arroyo gaan. Thuisrijders tegen een onzekere amerikaan en een Belg die alleen gaan aanklampen voor zijn klassement? Zie hem niet veel punten halen.

PeterPaprika

Arroyo is inderdaad een prachtige aanvallende renner die de scoritopunten bij de vleet binnenhaalt... Om nog maar over de thuisrijdende Colombiaan Lopez te zwijgen.

Mooie_Mario

'@Cormet de Roselend
Er zijn gewoon punten te verdienen met jongerenklassement hoor!

Goozbabs

'@ Mooie_Mario

Dit is de vuelta, dus is er een combinatieklassement. Scorito doet er ook niet aan mee. Volgens mij denk jij nu aan sportpools, dacht dat die daar wel aan deden.

EDIT: ' een combinatieklassement

Laatst gewijzigd
master-pieter

Wat is Bevin nou precies? Een sprinter? Lijkt wel een beetje alles te kunnen

Peau-de-Pou

Bevin een sprinter van het type klassiek/ lastige aankomst

raymankapeens

Ik haat Wielerflits met hun tips....

http://www.wielerflits.nl/nieuws/199758/wielerflits-vuelta-a-espana-pooltips.html

Die geven even Carthy en Cort kado aan alle nitwits. Weet zeker dat in mijn vriendenpoule ik anders de enige was geweest die ze had....

Laatst gewijzigd
flashke

'@raymankapens
hebben je vrienden een mentale handicap?

EDIT: als grap bedoeld, bien sur.

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Oh WF heeft zijn 5 overduidelijke inkoppertjes die ongetwijfeld 4/5 keer teleur gaan stellen ook weer gepost? Iemand die artikelen van voor de Giro en Tour nog? Kan me nog oa een Firsanov herinneren die voor geen centimeter vooruit kwam.

Bergbeklimmer

Lol. Arroyo scoort nooit.

Baukema Tomoulin

Voor mij is Etixx de lastigste ploeg dit jaar. Je weet vooraf dat ze gaan scoren met waarschijnlijk meer dan 1 ritzege en het ziet er sterk uit voor de TTT. Maar ik heb echt weinig vertrouwen in Meersman voor de vlakke sprints, maar ze zullen waarschijnlijk ook niet voor Stybar of Terpstra gaan als het niet een lastige aankomst is. Voorlopig heb ik Brambilla en Stybar... twijfel twijfel twijfel.

barcasportz

'@rayman

Grote kans dat ze, als ze op wf kijken en de tips lezen, ook op dit topic kijken waar zo allemaal ook al meermaals voorbij zijn gekomen. Er zijn wel 500-1000 scorito spelers die op dit forum meekijken (en een deel die ook daadwerkelijk meeschrijft).
We kunnen er toch niks aan doen. Feit is dat het des te knapper is als je, na die tips en dit topic, een hoge klassering op scorito behaalt.

ploep

Ik zou zelf nooit Arroyo kiezen hoor, maar hij zette hem tegenover De Clerq, dan zou ik voor de spanjaard gaan. Niet iedereen hoeft het daarmee eens te zijn ;)

ONCE

Carthy wordt zon Firsanov

ONCE

dubbel

Laatst gewijzigd
Wicky

Van de tips had ik er 3 in mn team, en waren alle 5 de revu al eens gepasseerd...

martijnol

Mijn team is compleet, enkel twijfel over Quintana/Konig vs Froome/Latour...

Ik neig toch naar Quintana.. Kan iemand mij hiervan aub overtuigen?

ploep

Ik denk dat Froome polyvalenter is dan Quintana en op meer aankomsten voor goede klasseringen kan gaan.. Ik zou derhalve voor Froomey gaan ;)

Goozbabs

Ik denk dat Carthy nog ervaring moet opbouwen, maar hij zal in de toekomst zeker top 10 halen in grote rondes of misschien wel podium.

barcasportz

Misschien doet ie een Adam Yates zoals in de tour en haalt ie top3, je weet het nooit met die jonge gasten.

Laatst gewijzigd
TiesW

Lekker team op orde (Gereduceerd tot nog maar een punt van twijfel!) komen de kopmannen, ook weer zo'n leuke keuze.

Mijn verdeling is als volgt:
5 heren voor het AK (inclusief 2 punchers)
2 heren voor het AK die ook kunnen punchen
4 sprinters
1 sprinter die ook kan punchen
6 aanvallers
2 aanvallers met een goede punch

Renners uit 14 verschillende teams dus van eventuele verrassingen kan ik hopelijk een graantje mee pikken dmv teampunten.

Een van mijn kopman is een absolute AK-knaller, eentje een sprinter waarvan ik denk dat 'ie veel top-5 gaat rijden maar de laatste is nog een twijfelpunt. Wordt (zo goed als zeker) een van de AK-punchers maar twijfel nog heel erg welke van de 2, de ene kan wat beter punchen en de ander gaat een iets beter AK rijden denk ik... Keuzes in overvloed.

Goozbabs

Je weet dat Adam Yates al meer gepresteerd heeft in kleine rondes. Vorig jaar reed hij de Tour en dat jaar daarvoor de Vuelta. Dus ik denk dat je dan al aardig wat ervaring hebt.

Wicky

'@Ties: 8 aanvallers... Dat is wel een boel aan onzekere punten, want welke van de 8 haalt de vlucht van de dag?

1 2 ... 22 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.