'@Tim076
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=166962
Bekijk de 4 sprints en profielen van Burgos en je hebt je antwoord :).
'@GoozBabs
Gilbert is er voor de punch aankomsten, neem aan dat Tim doelde op heuvelachtige parcoursen die vlak eindigen. Waar BMC gewoon voor Drucker zal gaan als die er nog bij zit, ik zie Gilbert hier geen halve massasprint winnen.
Over Gerrans gesproken, het valt me op hoe weinig die man top 10 rijdt in grote rondes, meestal blijft het bij 1 of 2 etappe's dat hij zich meld.
Zonder risico win je niet hè @Wicky ;)
Even zonder dollen, wilde toch Froome erin voor Quintana maar kwam wat tekort dus nog een kleine verandering in mijn team. Van de nu 7 aanvallers zouden er 3 onverwacht voor het AK kunnen gaan (eentje verwacht ik het eigenlijk wel van) en gaan er 2 meestrijden om de bergtrui.
Erg riskante aannames en nog altijd veel aanvallers maar verwacht toch dat deze heren mij veel punten gaan bezorgen voor relatief weinig budget dat ze gekost hebben, daardoor een hoop knallers uit het AK te pakken!
Ondertussen ook een beslissing kunnen maken over mijn kopmannen en ben erg tevreden met mijn team. Heerlijk onvoorspelbaar rondje maar we zullen zien waar het schip strand, voor mij kan de Vuelta beginnen!
Ik lees hier weinig over LLS. Al een tijdje niet veel spectaculairs van hem gezien, maar kan natuurlijk opeens verrassen. Hij heeft nog nooit een etappe gewonnen in de Vuelta, dus dat zou hem extra motivatie kunnen geven. Aan de andere kant, sinds hij bij Astana zit, fietst hij niet heel geweldig.
Hoe denken jullie over de kansen van LLS?
Andere opties zijn evt. Gerrans of Brambilla
Ik vind het lastig hoeveel sprinters je mee moet nemen.
Heb nu Felline (niet echt pure sprinter natuurlijk), Rojas, Arndt Drucker en Cort.
Twijfel heel erg of het niet slimmer is om er nog 1 bij te knallen. Ik stik van de klassementrenners en aanvallers maar kan er natuurlijk maar 9 opstellen per keer...Wellicht is het speltechnisch tactischer om voor de sprintetappes de 'zekere'puntjes te pakken i.v.m. de onzekere aanvallers (wie heeft zijn dag)..
Wat denken jullie?
Kopmannen bezorgen me koppijn, man man man. Sprinter als kopman? Veel risico..wie gaat het -zoals WCEendT terecht opmerkte- 3 weken volhouden?!
Dacht snel klaar te zijn deze Vuelta, maar laatste dagen wel 20x van team veranderd. Veel potentiële verrassingen en koopjes,zou nu wel 25 man willen selecteren met 5 kopmannen. Had ik niet verwacht in de eerste week..
Persoonlijk verwacht ik dat Scorito wordt beslist op de Belgen: Hermans, Vervaeke, Devenyns, Vangenechten, Van der Sande, Bakelants(!), De Gendt, Keukeleire (heb nog nergens gelezen dat Cort definitief wordt uigespeeld ipv Keukeleire), Gilbert. Allemaal namen die een flink verschil kunnen maken.
Moet bekennen dat ik ook geen Caja heb en ook nog bijzonder weinig Belgen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.