Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 23 ... 79 80
PeterPaprika

Gewoon alle 8 opstellen in de hoop dat er eentje bijzit en die het einde haalt. Duuuhhh

Tim076

Kan Drucker mee op de lastigere aankomsten? Of is het echt een sprinter voor het vlakke. Ken hem niet zo heel goed.

WCEendT

'@Tim076
http://www.procyclingstats.com/race.php?id=166962

Bekijk de 4 sprints en profielen van Burgos en je hebt je antwoord :).

bart1e

Verwachten jullie voor de heuvels omhoog meer van kwiatkowski of eerder van Gerrans?

Goozbabs

HIerbij moet wel in overweging genomen worden dat Gilbert er nu in principe is voor de wat lastigere aankomsten.

Laatst gewijzigd
Goozbabs

'@bart1e

Ik verwacht meer van Gerrans, omdat Kwaitkowski waarschijnlijk in de Sky-trein zit. Maar anders zou ik Kwiatkowski zeker hoger rekenen.

WCEendT

'@GoozBabs
Gilbert is er voor de punch aankomsten, neem aan dat Tim doelde op heuvelachtige parcoursen die vlak eindigen. Waar BMC gewoon voor Drucker zal gaan als die er nog bij zit, ik zie Gilbert hier geen halve massasprint winnen.

Over Gerrans gesproken, het valt me op hoe weinig die man top 10 rijdt in grote rondes, meestal blijft het bij 1 of 2 etappe's dat hij zich meld.

Laatst gewijzigd
TiesW

Zonder risico win je niet hè @Wicky ;)

Even zonder dollen, wilde toch Froome erin voor Quintana maar kwam wat tekort dus nog een kleine verandering in mijn team. Van de nu 7 aanvallers zouden er 3 onverwacht voor het AK kunnen gaan (eentje verwacht ik het eigenlijk wel van) en gaan er 2 meestrijden om de bergtrui.
Erg riskante aannames en nog altijd veel aanvallers maar verwacht toch dat deze heren mij veel punten gaan bezorgen voor relatief weinig budget dat ze gekost hebben, daardoor een hoop knallers uit het AK te pakken!

Ondertussen ook een beslissing kunnen maken over mijn kopmannen en ben erg tevreden met mijn team. Heerlijk onvoorspelbaar rondje maar we zullen zien waar het schip strand, voor mij kan de Vuelta beginnen!

Bergbeklimmer

3 van de 4, wie valt af?

Felline, Arndt, Brambilla, Meersman.

nathancouw

'@Bergbeklimmer Meersman for sure, die is niet meer wat hij was een aantal jaar geleden. Toen haalde die nog etappes binnen in Catalunya en nu wordt hij uit het wiel gereden door zijn leadout..

Goozbabs

'@ WCEendt

oh oeps, ik zag lastigere aankomsten niet als heuvel met vlakke aankomst. Excuses dan en ja Drucker kan dat aan, helemaal met dit deelnemersveld.

Amigo de Birillo

Ik lees hier weinig over LLS. Al een tijdje niet veel spectaculairs van hem gezien, maar kan natuurlijk opeens verrassen. Hij heeft nog nooit een etappe gewonnen in de Vuelta, dus dat zou hem extra motivatie kunnen geven. Aan de andere kant, sinds hij bij Astana zit, fietst hij niet heel geweldig.

Hoe denken jullie over de kansen van LLS?

Andere opties zijn evt. Gerrans of Brambilla

TiesW

Ben bang dat hij te veel moet gaan knechten Amigo... Heb hem ook overwogen maar denk dat hij veel in dienst zal gaan rijden van Lopez. Daarnaast denk ik dat Brambilla zich een aantal keer gaat laten zien dus die zou ik zeker meenemen!

Laatst gewijzigd
Platje

Nog klink aan het twijfelen..
Vorig jaar sbaragli en rojas 5 keer top 10.. felline die wordt getipt.. gilbert en kwiatowski, geen idee of die nog wat kunnen laten zien!

Morgen maar de knoop definitief doorhakken en hopen dat ik de juiste keuzes heb gemaakt

Mardai

Ik vind het lastig hoeveel sprinters je mee moet nemen.

Heb nu Felline (niet echt pure sprinter natuurlijk), Rojas, Arndt Drucker en Cort.

Twijfel heel erg of het niet slimmer is om er nog 1 bij te knallen. Ik stik van de klassementrenners en aanvallers maar kan er natuurlijk maar 9 opstellen per keer...Wellicht is het speltechnisch tactischer om voor de sprintetappes de 'zekere'puntjes te pakken i.v.m. de onzekere aanvallers (wie heeft zijn dag)..

Wat denken jullie?

WCEendT

'@Mardai
Ik zit nu op 7 sprinters, waarschijnlijk worden dat er 5 + Cort, het ligt er een beetje aan in hoeveel sprinters jij vertrouwen hebt en van wie je verwacht dat die het drie weken vol houdt.

thombvb

Ik heb de naam Pardilla nog niet veel gehoord. Kan misschien ook wel één van de verrassigen worden deze Vuelta.

nathancouw

Er is altijd wel een Spanjaard die verrast in de Vuelta ;)

ditisdavid

En ondertussen presteer ik het om geen Caja's in m'n selectie op te nemen :p

Sharkdyl

Kopmannen bezorgen me koppijn, man man man. Sprinter als kopman? Veel risico..wie gaat het -zoals WCEendT terecht opmerkte- 3 weken volhouden?!
Dacht snel klaar te zijn deze Vuelta, maar laatste dagen wel 20x van team veranderd. Veel potentiële verrassingen en koopjes,zou nu wel 25 man willen selecteren met 5 kopmannen. Had ik niet verwacht in de eerste week..

Jori

Persoonlijk verwacht ik dat Scorito wordt beslist op de Belgen: Hermans, Vervaeke, Devenyns, Vangenechten, Van der Sande, Bakelants(!), De Gendt, Keukeleire (heb nog nergens gelezen dat Cort definitief wordt uigespeeld ipv Keukeleire), Gilbert. Allemaal namen die een flink verschil kunnen maken.
Moet bekennen dat ik ook geen Caja heb en ook nog bijzonder weinig Belgen

rosco

Wie verwachten jullie vaker in de top 10, Van Garderen of Meersman?

elstupidoloco

'@rosco: klinkt een beetje als appels en peren. Scheelt een miljoen, ander type renners. Dus wat is je gedachtegang achter het selecteren van een van beide? En wie zou je anders opstellen in die etappe?

rosco

Ik weet dat het appels met peren vergelijken is, maar als ik weet wie ik van deze 2 moet pakken dan weet ik ook wat verder moet aanpassen.

PeterPaprika

Meersman vaker, Van Garderen hoger. Wie er dan onder aan de streep meer punten bij elkaar sprokkelt is het spelletje en dat mag je zelf gaan voorspellen :)

1 2 ... 23 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.