Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 25 ... 79 80
jsprunk

Toch bijzonder. Ik kan voor het hele peloton wel een reden bedenken om de renner niet op te stellen. Inclusief de 20 die ik nu gekozen heb :)

Wellicht is mijn selectie te middle of the road, maar gokken op verrassingen heeft me eigenlijk altijd alleen maar punten gekost.

Mardai

Nou ik ben benieuwd wat de kenners hier zeggen. Welk team denk jij dat meer punten gaat scoren...Team A of Team B

Team A:
Contador (c)
Brambilla
Hermans
Felline (c)
Gerrans
Valverde
S. Sanchez
J. Rojas
Castroviejo
Quintana
Atapuma
Chaves
Arndt
S.Yates
Cort
Latour
Lopez
Drucker
Fraille

Team B
Valverde (c)
Froome (c)
Contador (c)
S. Sanchez
L. Sanchez
Kruijswijk
Atapuma
Chaves
Arndt
S. Yates
Meintjes
Bonifazio
Latour
M. Lopez
Fraile
De Gendt
Battaglin
Felline
M. Frank
Gerrans

Dit is dus geen vraag om tips. Gewoon een gokje welk team jij denkt dat wint!!

Fris Chroome

Ik zou je team A pakken. Maar ik verwacht niet veel van Gerrans en Yates. Verwarren jullie hem niet steeds met zijn broer Adam?

Peter Post Forever

Ik ga ook voor A (je moet dan alleen nog wel een 3e C aangeven!!)

Milsen

'@fris tis nie zo dat Simon helemaal niks kan he 😜

jort101

Voor de mensen die willen, join mijn subboule ;)
https://scori.to/2qgWHYZ

Mardai

Froome (c)

Bergbeklimmer

Wat verwachten jullie van SamSan? Konig of SamSan?

JDL75

Vandaag de laatste puntjes op de i gezet.
Lastig! Ik laat toch Quintana thuis en kies voor Froome. Ik ben gewoon bang dat hij podium pakt en heb ook Valverde die mooi kan aan rijden en het parcours toch wel echt als een maatpak zit bij hem.
Verder heb ik best veel aanvallers ingewisseld voor sprinters omdat ik op de één of andere manier altijd de verkeerde renner opstel in de etappes waar diegene dan vlamt. Dus dat kan me niet gebeuren :-) Verder 4x BMC (Samuel, Hermans, Gilbert en Drucker (C)) maar ook zonder de TTT had ik deze mannen geselecteerd.
Ik heb er zin in!

bart1e

Zit nog steeds met de grote vraag, kies ik voor froome in plaats voor quintana of toch maar voor Konig kiezen met de hoop dat hij het kopmanschap over neemt. Froome is toch altijd meer voor aan in de stijle aankomsten dan quintana.

Twaburov

Waarom gaat iedereen er van uit dat BMC de TTT wint? Die kans is kleiner dan 33%.

Fris Chroome

Ik ga toch Meintjes omtoveren in Lopez. Wil iemand een goudhaantje van 500k verklappen? Cort heb ik al uiteraard :)

In ruil hiervoor tip ik Contador.

barcasportz

'@twaburov

Had ik een week geleden al gevraagd. Blijkbaar is er grote vertrouwen.

Poeksel

Nou vooruit Fris.

Pardilla. Maar 1 seconde slechter dan Contador (in Burgos tenminste).

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Volgens mij werden er toen ook voldoende argumenten gegeven waarom BMC de favoriet is vanavond.

PeterPaprika

Moet eerlijk zeggen dat het tijden geleden is dat ik zoveel heb geswitched tussen mijn kopmannen. Normaal gesproken tik ik er binnen 10 seconden 3 aan en ben ik daar wel klaar mee.

barcasportz

'@paprika

Dat wil niet zeggen dat ik er gelijk in mee ga :)

Jelmerbelkin

Nou nou nou, heb nog nooit zoveel gewisseld van team (doe toch al wel aantal jaren mee). Had wel een vaste kern van 10/12 man waarover ik niet heb getwijfeld. Superveel geprobeerd en nu staat er toch wel een team waar ik blij mee ben. Geen quintana, durfde het echt niet aan om froome thuis te laten. Het was een puzzeltje, maar ben blij met mijn team en jullie allemaal veel succes gewenst!

HF2013

Nog nooit zo snel een team in elkaar gezet. Wie weet is dit wel de sleutel tot succes. Jezelf niet in de war laten brengen door de experts op dit forum, kort even wat research doen en op basis van gevoel en een klein beetje kennis een team in elkaar rommelen.
Niet uren lang zoeken naar dat ene pareltje wat toch gewoon een steen blijkt te zijn. Niet uren lang kijken naar resultaten uit het verleden dit geen garantie bieden voor de toekomst. Gewoon BAM. In elkaar dat team en iedereen een poepje laten ruiken!

Jorik112

'@Fris Croome lekker Dombrowski meenemen.

barcasportz

'@HF2013

Juist, daar kom je vast een heel eind mee. Succes!
En experts zijn er hier toch nauwelijks hoor, zeker niet nu nasi op vakantie is.

ditisdavid

Ik was oorspronkelijk van plan om Quintana én Froome eruit te laten, maar omdat ik 4 miljoen overhield en geen upgrades naar 2/2.5-ers zag toch maar 1 van de 2 genomen - mits ze uitrijden zijn het toch wel veel punten... al heb ik Lopez moeten slachtofferen, ben toch bang dat die er vroeg of laat doorheen zakt, maar zal flink balen als hij topvijf rijdt ;)

wesley1983

Doet er iemand mee aan dit spel? https://www.worldcyclingstats.com/games/vuelta-a-espana/nl/
Anders kunnen we een competitie aanmaken met wielerflitsers die willen meedoen.
Is heel simpel, 15 renners selecteren en dan enkele vragen oplossen om extra punten te verdienen (winnaars van de truien).
Je moet wel niet iedere dag renners selecteren zoals bij scorito.
Voor degene die interesse hebben, ik ga een competite aanmaken met de naam wielerflits.
Jullie hebben nog tot 18u26 om een ploeg te maken en mee te doen met de wielerflits competitie.

Poeksel

Daar doe ik aan mee, maar je had er ook wel een apart draadje voor mogen aanmaken (of anders in het Wijnrederdraadje posten).

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@poeksel: wil jij even een apart draadje aanmaken? Heb de wielerflits competite juist aangemaakt daar, mijn naam is goa mor eki.

1 2 ... 25 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.