Nou ik ben benieuwd wat de kenners hier zeggen. Welk team denk jij dat meer punten gaat scoren...Team A of Team B
Team A:
Contador (c)
Brambilla
Hermans
Felline (c)
Gerrans
Valverde
S. Sanchez
J. Rojas
Castroviejo
Quintana
Atapuma
Chaves
Arndt
S.Yates
Cort
Latour
Lopez
Drucker
Fraille
Team B
Valverde (c)
Froome (c)
Contador (c)
S. Sanchez
L. Sanchez
Kruijswijk
Atapuma
Chaves
Arndt
S. Yates
Meintjes
Bonifazio
Latour
M. Lopez
Fraile
De Gendt
Battaglin
Felline
M. Frank
Gerrans
Dit is dus geen vraag om tips. Gewoon een gokje welk team jij denkt dat wint!!
Vandaag de laatste puntjes op de i gezet.
Lastig! Ik laat toch Quintana thuis en kies voor Froome. Ik ben gewoon bang dat hij podium pakt en heb ook Valverde die mooi kan aan rijden en het parcours toch wel echt als een maatpak zit bij hem.
Verder heb ik best veel aanvallers ingewisseld voor sprinters omdat ik op de één of andere manier altijd de verkeerde renner opstel in de etappes waar diegene dan vlamt. Dus dat kan me niet gebeuren :-) Verder 4x BMC (Samuel, Hermans, Gilbert en Drucker (C)) maar ook zonder de TTT had ik deze mannen geselecteerd.
Ik heb er zin in!
Nou nou nou, heb nog nooit zoveel gewisseld van team (doe toch al wel aantal jaren mee). Had wel een vaste kern van 10/12 man waarover ik niet heb getwijfeld. Superveel geprobeerd en nu staat er toch wel een team waar ik blij mee ben. Geen quintana, durfde het echt niet aan om froome thuis te laten. Het was een puzzeltje, maar ben blij met mijn team en jullie allemaal veel succes gewenst!
Nog nooit zo snel een team in elkaar gezet. Wie weet is dit wel de sleutel tot succes. Jezelf niet in de war laten brengen door de experts op dit forum, kort even wat research doen en op basis van gevoel en een klein beetje kennis een team in elkaar rommelen.
Niet uren lang zoeken naar dat ene pareltje wat toch gewoon een steen blijkt te zijn. Niet uren lang kijken naar resultaten uit het verleden dit geen garantie bieden voor de toekomst. Gewoon BAM. In elkaar dat team en iedereen een poepje laten ruiken!
Ik was oorspronkelijk van plan om Quintana én Froome eruit te laten, maar omdat ik 4 miljoen overhield en geen upgrades naar 2/2.5-ers zag toch maar 1 van de 2 genomen - mits ze uitrijden zijn het toch wel veel punten... al heb ik Lopez moeten slachtofferen, ben toch bang dat die er vroeg of laat doorheen zakt, maar zal flink balen als hij topvijf rijdt ;)
Doet er iemand mee aan dit spel? https://www.worldcyclingstats.com/games/vuelta-a-espana/nl/
Anders kunnen we een competitie aanmaken met wielerflitsers die willen meedoen.
Is heel simpel, 15 renners selecteren en dan enkele vragen oplossen om extra punten te verdienen (winnaars van de truien).
Je moet wel niet iedere dag renners selecteren zoals bij scorito.
Voor degene die interesse hebben, ik ga een competite aanmaken met de naam wielerflits.
Jullie hebben nog tot 18u26 om een ploeg te maken en mee te doen met de wielerflits competitie.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.