Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 38 ... 79 80
robotour

'@Gelegevaar ja, en misschien ook Bramilla en Yates of Goncalves. het is blijvend afwegingen maken en gokken. Vandaag gok ik op Elissonde omdat hij, vermoed ik kan gaan verrassen en ook weer beter is gaan rijden de laatste tijd.
Hij heeft al eens op de Angliru gewonnen, dus hij zou deze steile muur ook aan moeten komen.

Pietje Precies

Mijn selectie vandaag is:
Valverde (C)
Cháves
Yates
Froome
Contador
Quintana
Kruijswijk
Sánchez
Kwiatkowski

Tikkeltje balen om Brambilla niet mee te hebben. Geef hem meer kans om vandaag te winnen / top-3 dan bijvoorbeeld Kruijswijk en Kwiatkowski. Maar ben nog niet overtuigd dat ie er standaard bij gaat zitten. Wist echter niet dat ie vandaag jarig is... :p

Laatst gewijzigd
jort101

Opgave van Barguil.

jort101

Bijna 7 minuten haha, denk niet dat het peleton dit nog dicht rijd met 7 minuten

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Wel nog veel klimwerk, als aan de voet van de Ezaro het gat 1.5 is gaat het met zekerheid dicht... en het gat krimpt snel

Laatst gewijzigd
jort101

Ja denk wel dat ze het dicht rijden inderdaad, maar het word wel spannend.. ;)

Pietje Precies

Pijnlijk dat je achteraf Brambilla toch had moeten hebben vanwege de teamgenootpunten :p

*loopt op de zaken vooruit*

jort101

Had ik serry maar opgesteld :(

Gelegevaar

had ik Geniez maar opgesteld ;-) Ik ben overigens nog niet 100% overtuigd van een ritzege vanuit de kopgroep.

Laatst gewijzigd
ONCE

TJ alweer gelost lees ik?

heuvelcolombia

Geniez niet opgesteld :(

jort101

Lopez gevallen...

Luuk101

Pff das toch balen voor die Lopez (en voor mij ook...

Laatst gewijzigd
WCEendT

Mooi om Anton weer vooraan te zien, had misschien zelf toch voor Brambilla moeten gaan.

Edit:
Dacht Fernandez nou dat hij de etappe pakte?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Loop veel punten mis met Brambilla, en Lopez en Kruijswijk kan ik afschrijven voor het AK...

Jelmerbelkin

Enige punten die ik misloop zijn latour en hermans, geen ramp dus. Wel erg jammer van lopez zeg. Movistar wel erg sterk

ONCE

Sterkste 8 uit m'n selectie opgesteld. Alleen MAL valt weg maarja overmacht.

jort101

Froome ook heel sterk, dacht hem niet meer te zien, en ineens kwam hij als een van de eerste door de laatste bocht.

nathancouw

Zeer spijtig van Lopez! Ik weet trouwens niet waar Froome opeens vandaan kwam. Die was heel snel gelost en zat er op het einde weer bij. Ik had even hoop dat Fernandez Moreno was, maar helaas was dit niet zo..:(. Mijn gok om Quintana niet mee te nemen heeft niet goed uitgepakt. Ik had dan ook een ander scenario verwacht dan dit.

flashke

Geniez niet opgesteld, en Bertje in de plaats van Valverdz kopman van de dag. Jammer, maar nog steeds een redelijke dag

nathancouw

Ik zag iemand die Scarponi had meegenomen, chapeau je gedachte lijkt werkelijkheid te worden!

Edit: En mijn keuze/gok om Froome is een x niet mee te nemen lijkt niet goed te gaan... ohoh

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Nathan
Scarponi verliest vandaag minimaal 1min30, denk dat de gedachte niet gaat werken ;).

Starlynk

'@WCEendt: is ook niet echt een Scarponi aankomst natuurlijk ;) Maar ja, kan voor mijn Scorito aardig uitpakken, maar toch heel jammer dat Lopez is gevallen :( Voor de rest zwaar onder de indruk van Fernandez. Had echt niet verwacht dat ie dit nu al zou kunnen!

nathancouw

'@WCEendT Dat hij vanaf nu kopman wordt is wel het geval, en dat was zijn gedachte ;)

jort101

Lopez gaat nu op etappe jacht ;) en misschien wel de bergtrui als scarponi inderdaad ook veel tijd verliest?

1 2 ... 38 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.