Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 39 ... 79 80
Gelegevaar

Toch wel wat klassementsactie zo op de slotkilometers...

Chaba

Bah geen brambilla, goncalves en konig opgesteld.. Yates valt me flink tegen, om nog maar niks te zeggen over Kruijswijk. López is gewoon botte pech.

Ik merk wel dat ik het velen mager erger vind de verkeerde renner te hebben opgesteld voor de rit dan uiteindelijk de verkeerde renner gekocht te hebben voordat het spel was begonnen.

Laatst gewijzigd
nickdt

Verdorie, vanmorgen Geniez eruit gekieperd.

TiesW

En uiteraard Geniez en Latour niet opgesteld..

Patrijs

Ha, heerlijk als het een keer loopt zoals je had verwacht. Met 304 punten uiterst tevreden! Brambilla in plaats van Yates had me helemaal een klapper opgeleverd, maar mij hoor je niet klagen.

Jeffrey81

Hatseflats 281 punten..... bijna optimaal. Had Konig en Goncalves kunnen (niet: moeten) kiezen versus Moreno en Yates. Maar is te overzien, en Moreno pakt nog wat teampuntjes voor de rode trui.

jort101

Talansky was ook weer nergens te zien.. maar staat wel beter dan kruijswijk zie ik, 18e op 1.52

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

310 punten, en dat met de ritwinnaar lekker op het bankje... De Clerq ziet er voorlopig redelijk uit, goed teken dus. En men voorspelling dat Scarponi het kopmanschap gaat overnemen komt dus wat eerder uit dan verwacht, die kan nog wel eens een lekker koopje gaan worden. Ben wel bang dat ik toch gewoon voor Froomey had moeten gaan ipv Contador, stomme switch op de laatste dag.

Jeffrey81

'@jort

Talansky toch 24ste.....niet onredelijk

Edit: ah, ik zie dat je zelf ook al iets verder hebt gekeken ;)

Laatst gewijzigd
jort101

Haha ja ;)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Vooruit, je komt ermee weg, haha

jort101

Gelukkig maar ;)

WCEendT

Mensen die dingen zeggen als, Kruijswijk is al weggegooid geld etc. Kennen hun renners echt niet, dit was natuurlijk een aankomst waar renners als Kruijswijk tijd zouden verliezen (had alleen niet zoveel verwacht).

Jeffrey81

Klopt, maar zijn verhaal na afloop voorspelt ook niet veel goeds.

Gelegevaar

Is Superman Lopez al binnen?

WCEendT

'@Jeffrey
Een ander voorbeeld dan, bijvoorbeeld over Talansky etc. (al heb ik gister gezegd dat ik top 20 verwachte van Talansky vandaag).

JimKro

Ik heb de goede renners opgesteld vandaag, maar met 235 punten een ietwat teleurstellende score 😬

Jeffrey81

'@WCeendt: ik bedoelde niet zozeer dat ik Kruijswijk nu al als miskoop zou bestempelen hoor. Daarvoor vind ik het wat alle renners betreft sowieso nog te vroeg. En Talansky verdedigde ik daarnet zelf nog ;)

Maar heel positief kun je Kruijswijks Vuelta niet uitleggen vooralsnog. Daar zijn we het over eens toch? :)

Luuk101

Wat is er met Lopez gebeurd? Zie hem niet in de uitslag

Jeffrey81

Nu ik je reacties nog eens lees denk ik dat we eigenlijk gewoon hetzelfde zeggen.

WCEendT

'@jeffrey
Ik heb mijn mening misschien wat chaotisch verwoord, maar denk inderdaad dat wij hetzelfde bedoelde :).

Patrijs

'@Luuk101
Zal wel iets te maken hebben met het ontbreken van een transponder op de fiets die hij kreeg na zijn valpartij.

nathancouw

Ik ben toch wel wat blij dat dit pas de 3de etappe is en het dus nog alle kanten op kan gaan. Anton wint de Vuelta! Chaves zakt erdoorheen en geeft op.... Froome komt er niet aan te pas. Kruijswijk voor podium! ;). Wie weet, dit kan allemaal nog gebeuren. Mensen, niet te snel oordelen!

jsprunk

Lopez en Kruijswijk allebei weg in het klassement.. toch geen goede gok geweest om die in te ruilen voor Quintana en Geniez :D

WCEendT

'@Nathancouw
Ik hoop echt dat wij nog een keer een goede Anton te zien gaan krijgen, al is het maar een schim van de 2010 Anton.

1 2 ... 39 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.