Bah geen brambilla, goncalves en konig opgesteld.. Yates valt me flink tegen, om nog maar niks te zeggen over Kruijswijk. López is gewoon botte pech.
Ik merk wel dat ik het velen mager erger vind de verkeerde renner te hebben opgesteld voor de rit dan uiteindelijk de verkeerde renner gekocht te hebben voordat het spel was begonnen.
310 punten, en dat met de ritwinnaar lekker op het bankje... De Clerq ziet er voorlopig redelijk uit, goed teken dus. En men voorspelling dat Scarponi het kopmanschap gaat overnemen komt dus wat eerder uit dan verwacht, die kan nog wel eens een lekker koopje gaan worden. Ben wel bang dat ik toch gewoon voor Froomey had moeten gaan ipv Contador, stomme switch op de laatste dag.
'@WCeendt: ik bedoelde niet zozeer dat ik Kruijswijk nu al als miskoop zou bestempelen hoor. Daarvoor vind ik het wat alle renners betreft sowieso nog te vroeg. En Talansky verdedigde ik daarnet zelf nog ;)
Maar heel positief kun je Kruijswijks Vuelta niet uitleggen vooralsnog. Daar zijn we het over eens toch? :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.