Twijfel tussen Lopez (als hij wel goede benen had dan ga je hem morgen gewoon zien), Atapuma (ontsnapping?) & Yates (misschien toch niet zo goed als gehoopt?) voor mijn laatste plekje. Iemand tips, advies etc? Overigens stel ik Kruijswijk gewoon op voor morgen, met de hoop dat hij toch niet slecht is of tegen beter weten in...
'@gelegevaar
Ik doelde daar eigenlijk meer mee dat hij goeie benen heeft en dat hij (morgen?) Wellicht een paar keer in een ontsnapping zal zitten deze ronde met kans op een dagsucces.
Mijn team voor morgen
A.Valverde
C.Froome
E.Chaves
A.Contador
S.Sanchez
G.Brambilla
A.Yates
P.Latour
Misschien dat ik Yates nog vervang met Talansky of Kruijswijk
Vandaag helaas alleen de laatste 5min kunnen zien. De heledag in het ziekenhuis gezeten met partner ivm met hernia...was een mooie rit zeker? Is Lopez hard tegen de grond gegaan of kan hij morgen gewoon goed mee? (Natuurlijk zal ik ook even nalezen)
Wel nog 276pnt binnengehaald, wat een mooi pnt aantalnis maar niet in onze subpoule...daar zijn er 2 met 300+
Morgen nieuwe rit nieuwe kansen, en die kan ik lekker zien😀
Morgen ga ik voor de volgende renners:
Valverde(C)
Froome (of toch Froomey als kopman?)
Chaves
Contador
Carthy
Latour
S sanchez
Goncalves
Kruijswijk/ Lopez (ligt aan de val)
Hier beelden van de valpartij van Lopez:
http://video.eurosport.co.uk/cycling/vuelta-a-espana/2016/miguel-angel-lopez-suffers-nasty-fall-takes-out-several-others_vid822673/video.shtml
Op zich hoeft er niet veel aan de hand te zijn, maar het zou goed kunnen dat ie het nog even rustig aan doet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.