Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 40 ... 79 80
Gelegevaar

1.5 minuut op de favorieten is nog niet totaal weg voor 'een' klassement vind ik.. Parijs is nog ver, zeg maar.

Stuff

Met het oog op morgen. López mag even de bank op. Ook kruijswijk gaat even uit de basis.

We houden dus 1 plekje over. Battaglin of Yates? Voorkeur gaat naar Yates. Of wellicht gokje nemen op een ontsnapping met daarin battaglin. Lastig hoor.

jort101

Ook Yates is nog niet afgeschreven voor een goed klassement hoor, staat ook nog 11e op 1.23..

Laatst gewijzigd
jort101

Atapuma staat ook goed trouwens, 15e op 1.35

WCEendT

Twijfel tussen Lopez (als hij wel goede benen had dan ga je hem morgen gewoon zien), Atapuma (ontsnapping?) & Yates (misschien toch niet zo goed als gehoopt?) voor mijn laatste plekje. Iemand tips, advies etc? Overigens stel ik Kruijswijk gewoon op voor morgen, met de hoop dat hij toch niet slecht is of tegen beter weten in...

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

Volgens mij is Atapuma gewoon niet zo van de lange rondes? Ik denk dat die ten bate van Sam San nog wel een paar minuten zal gaan verliezen.

WCEendT

'@gelegevaar
Atapuma is ook niet de kopman, hij heeft een vrije rol en is gekozen in de selectie vanwege zijn kansen om etappe zeges binnen te halen. Die zal je dus in de aanval gaan zien waarschijnlijk.

Gelegevaar

Ik ben redelijk bekend met de kwaliteiten van Atapuma, ik reageerde op de post van Jort101 ;-)

JimKro

Ik ga voor aanvaller morgen.

Goncalves
Felline
Gilbert
Atapuma
Taaramae
Yates
Froome
Chaves (c)
Valverde

Nielsbax

Voormalig winnaar van de bergtrui.
Fraile!
Sterk of zwak?
Deze Vuelta etappe 2 : 198e op +7:25
etappe 3 : 174e op +15:42
houdt hij zich in voor de aankomende etappes en pakt hij de bergtrui of zit hij niet lekker in zijn vel?

jort101

'@gelegevaar
Ik doelde daar eigenlijk meer mee dat hij goeie benen heeft en dat hij (morgen?) Wellicht een paar keer in een ontsnapping zal zitten deze ronde met kans op een dagsucces.

Mijn team voor morgen
A.Valverde
C.Froome
E.Chaves
A.Contador
S.Sanchez
G.Brambilla
A.Yates
P.Latour

Misschien dat ik Yates nog vervang met Talansky of Kruijswijk

Laatst gewijzigd
robotour

Ruben Fernandez gaat de verrassing van deze Vuelta worden..., misschien moet ik "kan" zeggen.

Stuff

'@jort101

Exact hetzelfde team als mij dus. Met het verschil dat ik nog een 9e renner opstel.

jort101

'@stuff
Ja die hield ik nog even geheim maar het is..... Atapuma :p

Laatst gewijzigd
Platje

Wel knap dat jullie allebei Adam hebben ☺

jort101

'@platje
Ja die vond ik iets beter dit jaar, maar die zei vanavond al dat hij morgen geen zin heeft dus neem toch maar Simon mee :p

Jeffrey81

Ik zie een Atapuma, Moreno, Brambilla of Yates morgen echt niet in de ontspanning zitten. Daarvoor staan ze nog veels te kort in het klassement dus die mogen niet rijden.

Wel neem ik Goncalves en Battaglin mee...

WCEendT

'@Jeffrey
Het is meer dat er in de Vuelta klassiek vroeg aangegaan word tijdens slotklimmen en dat zomaar met mannen als Yates, Brambilla en Atapuma kan zijn en die gewoon weg kunnen/gaan blijven. Ik neem persoonlijk Atapuma en Brambilla morgen i.p.v. Lopez en Yates, op hoop van zegen.

JDL75

Vandaag helaas alleen de laatste 5min kunnen zien. De heledag in het ziekenhuis gezeten met partner ivm met hernia...was een mooie rit zeker? Is Lopez hard tegen de grond gegaan of kan hij morgen gewoon goed mee? (Natuurlijk zal ik ook even nalezen)
Wel nog 276pnt binnengehaald, wat een mooi pnt aantalnis maar niet in onze subpoule...daar zijn er 2 met 300+

Morgen nieuwe rit nieuwe kansen, en die kan ik lekker zien😀

Morgen ga ik voor de volgende renners:

Valverde(C)
Froome (of toch Froomey als kopman?)
Chaves
Contador
Carthy
Latour
S sanchez
Goncalves
Kruijswijk/ Lopez (ligt aan de val)

Jeffrey81

'@WCeendt:

Mijns inziens is dat lood om oud ijzer. Maar ik wil over een uur of 18 best mijn ongelijk komen toegeven...of juist niet ;)

Laatst gewijzigd
ONCE

Keus uit veel smaken morgen. Voor de laatste 2 plekken kan ik kiezen uit Yates, Lopez, Latour,goncalves, Hermans en Atapuma.
Denk dat ik Yates en Lopez ga afstrepen. Atapuma verwacht ik morgen ook nog niet. Dus 3 renners voor 2 plekken. Misschien dat ik Contador er ook nog wel uitgooi.

Poeksel

Hier beelden van de valpartij van Lopez:
http://video.eurosport.co.uk/cycling/vuelta-a-espana/2016/miguel-angel-lopez-suffers-nasty-fall-takes-out-several-others_vid822673/video.shtml

Op zich hoeft er niet veel aan de hand te zijn, maar het zou goed kunnen dat ie het nog even rustig aan doet.

ONCE

Zijn ak is toch al naar de hoeren dus hij zal morgen wel rustig aan doen om in de loop van de ronde z'n ritten uit te zoeken.

Nu ik dat zeg zal ie morgen wel winnen, zo gaat dat natuurlijk 😁

ONCE

Is er wat gebeurd met fraile vandaag of heeft hij zich direct al op achterstand laten rijden? Dan kun je hem ook wel opschrijven voor morgen lijkt me?

nathancouw

'@Once Misschien morgen, misschien later?

1 2 ... 40 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.