Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 41 ... 79 80
nathancouw

Ik lees over Lopez dat hij een 'scratch' in zijn gezicht heeft +3 stukken van tanden af.

Edit: Ook heeft hij gezegd de komende dagen uit te rusten om in de 2de en 3de week voor etappeoverwinningen te gaan.

Laatst gewijzigd
TheStrikers

Deze Renners moeten het waarschijnlijk doen. (Als ik niks meer ga aanpassen)

Valverde (C)
Chaves
Quintana
S. Yates
Brambilla
J. Goncalves
Contador
Sammy Sanchez
Taaramae (Felline misschien maar denk te stijl die klim toch )

Betancur, Quintana, Sagan

Fabio Felline targets GC at the Vuelta a Espana
Riccardo Zoidl (38th) and Haimar Zubeldia (42nd) were the first across the finish for Trek-Segafredo (+1'32"), and Fabio Felline arrived moments later in 47th place (+1'50").

"Our plan was to help Fabio as much as possible and see what he could do today, but honestly, from all the stages in the race, this was the worst finish for him," explained director Dirk Demol. "We will see over the next stages how our GC plays out and look at it day by day. We will have a clearer picture in four or five days.

"Coming into the race our goals were for Fabio to ride for a high place in the overall and a stage win. We don't want to put too much pressure on Fabio's shoulders looking at how far he had to come back after his injury. So our tactic now is let's see what happens over the next days because we may change our focus to trying for stage wins and forget about the GC"..

Demol, wat een flapdrol

wesley1983

Felline zijn specialiteit is vanuit een uitgedund peleton/kopgroep sprinten voor de eerste plaats waar de finish niet bergop ligt na een redelijke zware etappe met paar beklimmingen in. Ik stel hem zeker op donderdag en vrijdag, voor dit soort etappes heb ik hem opgenomen in mijn selectie. Dus wat Demol zit te lullen over ambitie voor klassement begrijp ik ook niet echt.

nathancouw

Je zal het niet denken maar die Felline heeft een goede klimmert in zich!

wesley1983

'@nathancouw: ja dat weet ik ook wel, anders overleeft hij dit soort etappes ook niet he waarover ik het heb!

wesley1983

Ik wel maar zeggen als Demol wil gaan voor een klassement dan moet hij een andere renner naast Felline zetten en met Felline gaan voor redelijk zware etappes met minder zware aankomst. Je kan hem een beetje vergelijken vind ik met Sagan en Matthews, maar schat hem nog ietsje hoger in qua klimkwaliteiten.

WCEendT

'@Wesley
Felline is meer een klimmer die meer dan redelijk kan sprinten, waar Sagan en vooral Matthews sprinters zijn die aardig kunnen klimmen en vooral goede punchers zijn (tenminste dat is hoe ik het zie).

Felline en Battaglin waren voorgaande jaren erg met elkaar te vergelijken, geen idee hoe het er tegenwoordig voor staat met de sprint capaciteiten van een Battaglin maar die heeft zijn klimcapaciteiten wel flink ontwikkelt bij TLJ.

Laatst gewijzigd
heuvelcolombia

Felline kan ook best goed tijdrijden

@Gelegevaar, Atapuma houdt juist wel van rondes van 3 weken. Kan erg goed recupereren, de derde week ligt hem wel. Voorlopig lijkt het erop dat BMC hem stiekem meneemt in het klassement. Ik zie hem nog erl hoger finishen dan in de Giro!

JDL75

Thx @nathancouw voor de beelden. Ik ben bang dat Lopez idd even rustig aan zal doen, hij had gewoon wat tandjes in zijn hand😖 Vandaag zal ik iemand anders opstellen en hopen dat hij het snel verwerken kan (fysiek en in het koppie)

Cormet de Roselend

Goede dag gehad met 317 pt. Alleen Quintana niet opgesteld ten faveure van o.a. Yates en Moreno (wel teampunten bij die laatste).

Het lastige aan deze Vuelta is het per dag opstellen van de juiste renners. Aan zo'n Lopez heb je eigenlijk niets meer, want wanneer gok je er op dat hij in de aanval gaat? En stel je hem dan ook op in de wetenschap dat je waarschijnlijk al 9 andere goede renners hebt, die kort in het klassement staan?

Ik denk dat er vandaag niet zoveel verschillen gemaakt gaan worden en grote kans dat een groep vluchters wegblijft. Aan de andere kant zijn er wel wat mannen, die al een kleine achterstand hebben (o.a. Contador), dus die zouden wat kunnen proberen. Desalniettemin heb ik toch 8 klassementsmannen en 1 potentiële aanvaller opgesteld voor vandaag:

- Valverde (c)
- Froome (die gewoon deze Vuelta gaat winnen)
- Quintana
- Chaves
- Sammy
- Contador
- Yates
- Brambilla
- Goncalves

Op de bank sowieso nog: Meintjes, Pardilla, Anton, Hermans, Atapuma en D. Moreno die ook allemaal vandaag punten kunnen halen....

In totaal heb ik 4-5 sprinters geselecteerd, waarbij Arndt en vd Sande eergisteren al geen punten opleverde. Ik heb nu al spijt dat ik er niet 1 of 2 meer heb geselecteerd.

JDL75

Laatste plaatsje over voor Carthy/ Felline of kan Gilbert hier wat laten zien? Ik denk toch te lastig?

Patrijs

'@JDL75
Ik denk dat ze alle drie alleen kans hebben vanuit een ontsnapping. Gilbert en Felline omdat het voor hen net wat te pittig lijkt en Carthy omdat hij niet in orde is. De vraag is dan of hij überhaupt mee kan zitten in een ontsnapping.

Laatst gewijzigd
kampie

Ik kan vandaag Latour opstellen, maar ook Jan Bakelants. Geen idee of hij in vorm is en of hij mag gaan, iemand?

Mardai

Ik heb nog 1 plekje vrij...

Keuze tussen Hermans, Atapuma en Felline...

Wat denken jullie?

WCEendT

'@Kampie
Na het resultaat van gister zou ik 100% voor Latour gaan, dit is ook iemand die zomaar vanaf de eerste kilometers van de slotklim aan kan gaan en weg kan blijven en zo niet gewoon kort achter de favorieten aankomt, 8-15e waarschijnlijk.

Chaba

S. Yates opstellen of niet. Dit moet hem toch een stuk beter liggen. Zou ten koste gaan van König dan. Lastig hoor..
König gisteren wel in de punten.

Mardai

Ik stel S. Yates zeker op! Ook qua teampunten kan hij iets opleveren mocht Chavez winnen.

Mijn laatste twijfel is nu Atapuma of Hermans..Ze kunnen dit allebei..Maar wie van de 2 zit in de kopgroep..Lastig

siht

Ik zou Felline opstellen Mardai :D

ventertje

Fraille, Goncalvez of toch Atapuma?
Twijfels, twijfels, twijfels....

Mardai

Felline wacht ik een dagje mee. Die zet ik er morgen in.

Froome (c)
Contador
Chaves
Yates
Atapuma
Valverde
Brambilla
S. Sanchez
Quintana

Reservebank: Hermans, Felline en Fraile

Wellicht dat ik een lastminute wijziging maak😉

ivo001

Ik ga vandaag voor:

Valverde (C)
Sanchez
Froome
Contador
Chaves
Meintjes
Latour
Brambilla
Goncalves

Dombro, lopez, moreno, kruiijswijk, gilbert en gerrans op de bank.

Cormet de Roselend

'@ventertje, Fraile lijkt me niet in orde, dus die valt sowieso af. Atapuma staat vrij kort, die zullen ze niet laten gaan, dus blijft Goncalves over :-)

WCEendT

Ik gok vandaag op Contador als kopman, heb gewoon het gevoel dat hij een topdag heeft...

nathancouw

'@WCEendT Jij durft na gisteren! ;).

Ik ga met deze 9-koppige selectie naar de 4de etappe:
1 Alejandro Valverde (C)
2 Sammie Sanchez
3 Steven Kruijswijk (Niet echt een andere optie, hopelijk vandaag wel goed?)
4 Nairo Quintana
5 Esteban Chaves
6 Pierre Latour
7 Gianluca Brambilla (vluchtje?kan zich ook handhaven in peloton,stel nou dat het uitloopt op een sprint dan heeft hij een goede kans)
8 Simon Yates (vandaag hopelijk wel wat ik hem heb gevraagd te doen..)
9 Alberto Contador

1 2 ... 41 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.