Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 42 ... 79 80
robotour

De vraag is of Movistar en Sky gaan controleren, zodat de grote mannen kunnen strijden om de dagoverwinning of laten ze het aan de kleinere vissen..

WCEendT

Hmmm het selecteren van Kruijswijk is misschien wel een groter risico ;).

Moet toch gokken, stel dat Contador wel de betere is ben ik zeker dat ik een van de weinige ben die hem kopman had vandaag...

Patrijs

Met een beetje pijn in het hart laat ik Goncalves, Yates en Konig vandaag thuis. Hopelijk is die pijn na de etappe niet nog erger. Deze heren moeten de punten binnen gaan halen:
Valverde (C)
Quintana
Moreno
Chaves
Froome
Contador
Sanchez
Latour
Brambilla

raymankapeens

Toch net Atapuma eruit en Kwiat erin.....Zal best verkeerd uitpakken

Aanklampen

Reynes opgegeven. Rappe man eruit....

Gelegevaar

Ik rijd vandaag rond met :

Chaves
Valverde
Quintana
Contador
Froome
Meintjes
Yates
Pardilla
Brambilla

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Sjonge Atapuma in de kopgroep , toch niet moeten wisselen voor Kwiat ;-(

Sander95

'@wceendt In ieder geval niet de enige ;)

Jeffrey81

Ach, met Atapuma in de kopgroep blijven die toch niet vooruit....

Hopelijk kan Battaglin straks uit de kopgroep demarreren. Verder zit er niemand "van mij" bij....

nathancouw

Voor mij zal het een sprint in een favorietengroep moeten worden waar Brambilla wint en Valverde 2de wordt ;)

Aanklampen

'@Jeffrey,

volgens mij verkijk je daarop. 20 man terughalen gaat Movistar niet lukken. Ik denk dat de winnaar vooraan zit.
Met Atapuma vooraan maar 1 man. Lopez laten staan, niet zitten opletten. ....

Jeffrey81

Inmiddels is zoveel wel duidelijk inderdaad. Vind het erg slap van Movistar dat ze de trui niet verdedigen. Het lijkt haast wel alsof ze dáárom gisteren Fernandez vóór Quintana en Valverde hebben laten eindigen....

Maar goed, gemiste punten voor mij dan, want ik had Atapuma dus niet opgesteld.

Gemiddelde score zal ook bijzonder laag liggen vandaag, tenzij er nu nog hele gekke dingen gebeuren :)

Laatst gewijzigd
arviidd

Hmm, ik dacht toch echt dat ik Battaglin had opgesteld vandaag. Maar helaas!

jsprunk

Wordt een beetje hetzelfde verhaal als in de tour. Grote kopgroepen mogen steeds wegblijven, onmogelijk te poulen zo..

Jeffrey81

Laten we hopen van niet!

WCEendT

Waarschijnlijk alleen Atapuma in de top 20, slechte dag voor mij dus...

Kruijswijk niet eens bij de eerste 15 AK renners, die ambities kunnen de prullenbak in.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Gadverdamme, Haas niet opgesteld. Tel daarbij het niet-presteren van Kruijswijk op en vandaag is een grote mislukking...

Papa Bart

Atapuma niet opgesteld. En aangezien hij nu het rood draagt de enige etappe dat hij puntjes pakt. Samen met andere tegenvallers wordt het selecteren voor de volgende etappes wel wat makkelijker.

Jelle van der Linden

Vandaag gelukkig wel Atapuma opgesteld, helaas geen Battaglin opgesteld, maar dat mag de pret niet drukken.
Want ik heb vandaag veel punten gepakt op de concurrentie.

JimKro

Prima etappe voor mij met Atapuma! Fink gestegen

jort101

93 punten voor mij, zeer tevreden!

WCEendT

Voor morgen heb ik de keuze uit mijn 8 sprinters en 3 BMC renners, waaronder Atapuma.

Mijn 8 sprinters:
Van Der Sande
Rojas
Meersman
Arndt
Sbaragli
Cort
Bonifazio
Drucker (c)

Nu denk ik dat het slim is om 1 sprinters eruit te halen voor een BMC renner, maar wie??? Twijfel vooral tussen Tosh en Arndt maar dan zal je net zien dat degene die ik niet selecteer het goed doet...

Jeffrey81

Rojas zou ik dan thuis laten....die moest vandaag toch ook wel aardig knechten en dat kost gewoon kracht. Denk dat die uiteindelijk tekort gaat komen in de sprints.

Tosh en Arndt kunnen juist wel eens meevallen. Die hebben we nog niet kunnen zien vanwege die valpartij in etappe 2.

WCEendT

'@Jeffrey
Dat is wel een goede, uiteindelijk levert een extra BMC man maar 8-11 punten op dus het is nog maar de vraag of ik het risico moet nemen. Het is het alleen waard als ik denk dat een van mijn sprinters buiten de top 15 gaat eindigen, waarschijnlijk komt het neer op goed gokken.

Roberto1

'@WCEendt

haha luxe problemen, je kan morgen veel punten gaan halen. Ik zou ook alleen rojas eruit halen. maar het zijn maar 8 punten maar met eventuele winst van drucker kan dat nog oplopen , de punten trui kan hij niet pakken bij winst ? ( scorito loopt vast )
Ik heb zelf maar 6 sprinters en doe daar 3 bmc renners bij.

1 2 ... 42 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.