Hier ook een beetje de vraag wie ik voor mijn laatste 3 plekken opstel.
- S Sanchez (teampunten Atapuma, evt. teampunten Drucker)
- Haas (won een sprint aan vals plat omhoog in Burgos, maar deze is minder steil en Sbaragli zit in de weg)
- Felline (evt. teampunten Bonifazio, zou zelf mee kunnen sprinten)
- Brambilla (teampunten Meersman, die waarschijnlijk de puntentrui terugpakt)
- Valverde (punten combinatie en AK)
- Chaves (punten AK en evt. teampunten Cort)
'@Roberto
De puntentrui voor Drucker? Dat is alleen mogelijk als Schwarzmann, Meersman & Cort niet mee sprinten (of ver achterin het sprintersveld eindigen) en Drucker wint. Het is vooral de vraag of Atapuma morgen nog het combi-klassement heeft want dan zijn het 11 teampunten en dan is het misschien wel waard.
Ga later vanavond misschien ff kijken hoe Rojas de afgelopen jaren heeft gesprint na een zware dag, want hij doet dit natuurlijk al een paar jaar in de Vuelta.
@David
Dat is wel een goede, misschien is het wel beter om voor Valverde te gaan i.p.v. een BMC renner, al denk ik dat de kans dat Drucker toch wel aanwezig is morgen. Wie kijkt er ff in de toekomst voor mij?
Veel vertrouwen in mijn team van morgen!
Denk wel wat punten te gaan sprokkelen (vooral met de teampunten van BMC) en zodoende naar de subtop te stijgen.
Verwacht zeker wat van Drucker en zie Meersman niet weer 123 winnen zoals in die chaotische sprint van etappe 2.
Drucker (c)
Atapuma
Gilbert
Felline
Bonifazio
Arndt
Sbaragli
Cort
Valverde
Vandaag de sprinters op lijn gezet. Met als aanvoerder van de groep Drucker.
Aangevuld met toch Rojas(ik zie hem hier wel kort eindigen, moet Quintana toch voorin houden en dan mag hij het zelf afmaken) en Valverde (kan altijd in elke etappe verrassen en krijgt sowieso klassementspunten!) als aanvallen Felline meegenomen omdat hij zeker mee kan sprinten in dit groepje en het parcour (valsplat omhoog) in zijn voordeel spreekt.
We gaan het weer zien vandaag, zin in
Als BMC de trui wilt behouden dan zal de etappe op een sprintje met punchers uitdraaien. Waarschijnlijk zal BMC hierbij ook wel hulp krijgen van andere sprintersploegen. De kans voor een kopgroep om voorop te blijven acht ik zeer klein. De vraag is of Drucker goed genoeg is om het af te maken. Gilbert zou
natuurlijk ook kunnen, maar ik weet niet of de aankomst steil genoeg is voor hem t.o.v. de andere snelle mannen.
Ik twijfel tussen het opstellen van Van Garderen (mogelijk 11 zekere punten, in ieder geval 8) of het opstellen van Felline. Felline is niet zeker of hij gaat sprinten ivm Bonafazio (die heb ik overigens wel opgesteld). Bij zowel Van Garderen als Felline zijn er mogelijk teampunten voor de etappe te winnen (Drucker vs Bonafazio). Kortom: denken jullie dat Felline straks zal gaan meesprinten?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.