Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 43 ... 79 80
ditisdavid

Hier ook een beetje de vraag wie ik voor mijn laatste 3 plekken opstel.
- S Sanchez (teampunten Atapuma, evt. teampunten Drucker)
- Haas (won een sprint aan vals plat omhoog in Burgos, maar deze is minder steil en Sbaragli zit in de weg)
- Felline (evt. teampunten Bonifazio, zou zelf mee kunnen sprinten)
- Brambilla (teampunten Meersman, die waarschijnlijk de puntentrui terugpakt)
- Valverde (punten combinatie en AK)
- Chaves (punten AK en evt. teampunten Cort)

WCEendT

'@Roberto
De puntentrui voor Drucker? Dat is alleen mogelijk als Schwarzmann, Meersman & Cort niet mee sprinten (of ver achterin het sprintersveld eindigen) en Drucker wint. Het is vooral de vraag of Atapuma morgen nog het combi-klassement heeft want dan zijn het 11 teampunten en dan is het misschien wel waard.

Ga later vanavond misschien ff kijken hoe Rojas de afgelopen jaren heeft gesprint na een zware dag, want hij doet dit natuurlijk al een paar jaar in de Vuelta.

@David
Dat is wel een goede, misschien is het wel beter om voor Valverde te gaan i.p.v. een BMC renner, al denk ik dat de kans dat Drucker toch wel aanwezig is morgen. Wie kijkt er ff in de toekomst voor mij?

Laatst gewijzigd
Sharkdyl

Veel vertrouwen in mijn team van morgen!
Denk wel wat punten te gaan sprokkelen (vooral met de teampunten van BMC) en zodoende naar de subtop te stijgen.
Verwacht zeker wat van Drucker en zie Meersman niet weer 123 winnen zoals in die chaotische sprint van etappe 2.

Drucker (c)
Atapuma
Gilbert
Felline
Bonifazio
Arndt
Sbaragli
Cort
Valverde

Mardai

Ik heb ook vertrouwen in mijn team!

Drucker (c)
Valverde
Arndt
Felline
Bonifazio
Cort
Atapuma
Rojas
Hermans

Laten we hopen op een sprint!

Laatst gewijzigd
jort101

Mijn team voor morgen zonder sprinterskopman, wat al goed uitpakt.

Valverde (c)
Atapuma
Drucker
Arndt
Van der Sande
Cort
Rojas
Felline
Battaglin

Gids05

pffff wie moet ik.opstellen morgen concalves zou die morge meedoen of gilbert ook mischien teampunte atapuma en drucker?? helpppp

Sagan=hulk

Jammer. Rolland (C) en Atapuma niet opgesteld.

nathancouw

Morgen 2 gokjes met Stybar en Felline!

JDL75

Vandaag de sprinters op lijn gezet. Met als aanvoerder van de groep Drucker.
Aangevuld met toch Rojas(ik zie hem hier wel kort eindigen, moet Quintana toch voorin houden en dan mag hij het zelf afmaken) en Valverde (kan altijd in elke etappe verrassen en krijgt sowieso klassementspunten!) als aanvallen Felline meegenomen omdat hij zeker mee kan sprinten in dit groepje en het parcour (valsplat omhoog) in zijn voordeel spreekt.

We gaan het weer zien vandaag, zin in

jsprunk

Vandaag gaan we voor

Drucker (c)
Arndt
vd Sande
Meersman
Cort
Rojas
Gilbert
Batagglin
Valverde

Patrijs

Gisteren geen mannen in de kopgroep, dus een paar posities verloren. Vandaag hoop ik dat weer goed te maken met mijn Belgische sprinttrein. Onder aanvoering van een Luxemburger, dat dan weer wel:
Drucker (C)
Meersman
Van der Sande
Van Genechten
Rojas
Bennati
Felline
Valverde
Sanchez

TiesW

Hoezee, de laatste sprintersrit de komende tijd. Niet het sterkste punt van mijn team, hierna wordt het keihard knallen weer!

Gids05

wie zouden jullie opstellen concalves of gilbert???

Starlynk

Gilbert, iig 11 teampunten hoogstwaarschijnlijk.. Goncalves moet ik nog maar zien of ie er zich mee gaat bemoeien

raymankapeens

Moet kiezen tussen Valverde of Kwiat, lastig!

Kwiat was in de eerste sprint 4e!

WCEendT

'@Rayman
Dat is een moeilijke man, zou het niet durven zeggen. 12 zekere punten of het gokje op een Kwiat.

raymankapeens

Ja heel lastig haha. Al was mijn gokje op Kwiat gisteren niet lekker uitgepakt door Ataupuma daarvoor te wisselen 5 min voor tijd ;-(

12p? 10 toch? Want hij had er gisteren 2 omdat ie 20e was

Mardai

Hoe gaat het tot nu toe trouwens bij iedereen?

Ik sta op dit moment met 808 punten op plaats 940.

Hoop vandaag een paar plekjes te stijgen aangezien ik toch flink wat sprinters heb gepakt met Drucker als kopman.

robotour

Als BMC de trui wilt behouden dan zal de etappe op een sprintje met punchers uitdraaien. Waarschijnlijk zal BMC hierbij ook wel hulp krijgen van andere sprintersploegen. De kans voor een kopgroep om voorop te blijven acht ik zeer klein. De vraag is of Drucker goed genoeg is om het af te maken. Gilbert zou
natuurlijk ook kunnen, maar ik weet niet of de aankomst steil genoeg is voor hem t.o.v. de andere snelle mannen.

ONCE

Ik denk dat BMC niet zoveel hoeft te doen vandaag. Met de geringen sprintkansen deze Vuelta zullen Giant en Trek wel het meeste werk doen. Giant zal ook wel moeten, zoveel anders om voor te rijden dan Arndt hebben ze niet meer na het uitvallen van Barguil

raymankapeens

'@Mardai

Ik sta in de WF poule 249e met 821p. Had meer kunnen zijn als ik Atapuma gewoon had laten staan gisteren

Laatst gewijzigd
IL DON

Ik twijfel tussen het opstellen van Van Garderen (mogelijk 11 zekere punten, in ieder geval 8) of het opstellen van Felline. Felline is niet zeker of hij gaat sprinten ivm Bonafazio (die heb ik overigens wel opgesteld). Bij zowel Van Garderen als Felline zijn er mogelijk teampunten voor de etappe te winnen (Drucker vs Bonafazio). Kortom: denken jullie dat Felline straks zal gaan meesprinten?

Gelegevaar

Het hangt denk ik een beetje van het koersverloop af ;-)

Starlynk

Lijkt me niet dat Felline gaat sprinten. Zie press comments van Trek. Ze hebben deze etappe aangestipt voor Bonifazio en geloven nog steeds in GC voor Felline. Je weet het nooit natuurlijk, maar ik denk dat de kans op 0 punten groter is dan de kans op 11+ punten.

raymankapeens

Of 10 teampunten als Bonifazio hem pakt ;-)

1 2 ... 43 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.