Zat achter de valpartijen.
Mijn sprintploeg ziet er nog matig uit voorlopig, de gok met Bonifazio als captain gaat een dure worden. Arndt is niet fit na een valpartij en heeft nu dus al 2 sprintkansen gemist. En tot overmaat van ramp heb ik Meersman er op de laatste dag nog uitgehaald ten faveure van Rojas :|
Morgen een zeer onvoorspelbare dag. Pure sprinters als Arndt, Meersman en Bonifazio gaan dit niet aankunnen. Ik verwacht dan wel weer mannen als Felline (zeer mooi vandaag) en Cort(?) er bij te zitten morgen. Verder moet ik het invullen met GC mannen omdat ik niet te veel wil gokken op sprinters..
Hmm gegokt op de sprinters en tot nu toe niet beloont...
Overigens baal ik er nog het meest van dat het door een valpartij is en niet door het kiezen vam de verkeerde sprinters.
Oja ook nog eens Valverde erbuiten gelaten en Drucker erin als kopman (i.p.v. Valverde als kopman).
Sommige hebben een slechte dag na een rustdag, maar ik ben net Astana en hebt de hele ronde slechte dagen behalve na de tweede rustdag. Ook kom ik altijd pas in vorm in de vierde week, ja vierde...
Vandaag een iets mindere dag maar wat ben ik blij dat ik op de dag voor sluiting chaves als kopman heb ingeruild voor Alejandro.
Mijn andere capitano is bertje dus daar moet ik het niet meer van hebben ben ik bang. Sprintkopman drucker valt me nog mee, zeker omdat atapuma ook in mijn team zit en zij elkaar een beetje helpen op die manier. Ondanks dat BMC de ttt niet won blijft de keuze voor een overvloed aan BMC renners zich uitbetalen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.