Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 44 ... 79 80
Starlynk

Ja dat is minder dan 11 punten toch? ;) En bovendien heeft Van Garderen natuurlijk ook die 10 potentiële punten (Drucker)

jsprunk

Of Machado natuurlijk ;)

Goozbabs

Dit is denk ik het einde van mijn scorito.

Ziet eruit dat Contador en Kruijswijk beide eruit zijn.

EDIT: Contador lag niet op de grond. Baoro was het

Laatst gewijzigd
Gelegevaar

dat is contador toch niet?

Starlynk

'@IL DON: hoop dat je niet naar me geluisterd hebt ;)

Goozbabs

'@ Gelegevaar

Het leek wel even op Contador. Dus daarom mijn verwarring. In de chat zag ik eerst ook meerdere Contador roepen. Excuses

Klootje Kriekeljon

WCEendt, mijn gok lijkt vooralsnog uit te komen met de sprintjes. En Valverde als captain die meesprint voor de punten.

Met Meersman dan als uitzondering, maar kan me niet voorstellen dat er relatief veel zijn die hem als captain hebben.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Wat is er met Atapuma gebeurd?

nathancouw

'@jsprunk lag achter en kwam later over de finish. Kruijswijk in een paaltje gereden in de ultimo kilometro.. goed gedaan Vuelta! Ook Arndt en Sbaragli niet mee kunnen sprinten door crash.

PeterPaprika

Zat achter de valpartijen.

Mijn sprintploeg ziet er nog matig uit voorlopig, de gok met Bonifazio als captain gaat een dure worden. Arndt is niet fit na een valpartij en heeft nu dus al 2 sprintkansen gemist. En tot overmaat van ramp heb ik Meersman er op de laatste dag nog uitgehaald ten faveure van Rojas :|

jsprunk

Bah, dat kost me een hoop teampunten met Drucker dubbel, Gilbert en Sanchez (op laatste moment voor Valverde neergezet..)

Sharkdyl

Zware tegenvaller dit.
Respect voor Meersman, well done!

nathancouw

Morgen een zeer onvoorspelbare dag. Pure sprinters als Arndt, Meersman en Bonifazio gaan dit niet aankunnen. Ik verwacht dan wel weer mannen als Felline (zeer mooi vandaag) en Cort(?) er bij te zitten morgen. Verder moet ik het invullen met GC mannen omdat ik niet te veel wil gokken op sprinters..

nathancouw

Helaas over voor Kruijswijk...

wielerliefhebbervandeweek

Tot nu toe staat er Didier en niet Felline in scorito

nathancouw

Zal nog veranderen.

Goozbabs

Atapuma mag ook weer het rood aantrekken. De val was binnen 3 km, dus worden de tijden vastgezet

snoek1974

Scorito in vuelta beetje van slag , was het nou Felline of Didier ? Atapuma behoudt de trui , dus punten change, grootste fout was Valverde vandaag niet opstellen

Mardai

Chaves uit vuelta? Zie hem nergens meer in klassement

IL DON

'@Starlynk

Helaas niet. Ik was er al bang voor dat dit zou gaan gebeuren..

barcasportz

99,9% zeker dat het felline was.
Chaves ook gevallen maar geen idee of hij daadwerkelijk niet meer verder kan.

WCEendT

Hmm gegokt op de sprinters en tot nu toe niet beloont...

Overigens baal ik er nog het meest van dat het door een valpartij is en niet door het kiezen vam de verkeerde sprinters.

Oja ook nog eens Valverde erbuiten gelaten en Drucker erin als kopman (i.p.v. Valverde als kopman).

Sommige hebben een slechte dag na een rustdag, maar ik ben net Astana en hebt de hele ronde slechte dagen behalve na de tweede rustdag. Ook kom ik altijd pas in vorm in de vierde week, ja vierde...

ben_pronk

Waar is Chaves????

Lage rugpijn

Vandaag een iets mindere dag maar wat ben ik blij dat ik op de dag voor sluiting chaves als kopman heb ingeruild voor Alejandro.
Mijn andere capitano is bertje dus daar moet ik het niet meer van hebben ben ik bang. Sprintkopman drucker valt me nog mee, zeker omdat atapuma ook in mijn team zit en zij elkaar een beetje helpen op die manier. Ondanks dat BMC de ttt niet won blijft de keuze voor een overvloed aan BMC renners zich uitbetalen.

achtpuntzes

wie heb ter allemal Kruijswijk

1 2 ... 44 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.