Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 45 ... 79 80
Papa Bart

De hele puntentelling van vandaag gaat nog op de schop. Atapuma behoud de rode trui en Chaves is terug op 5.

jort101

Mijn keuze om geen sprinter kopman te maken pakt nog steeds goed uit, ik stijg zelfs ;)

Papa Bart

Overigens........... Ik vind het een heel leuk spelletje, en vind bovendien het geouwehoer over wielrennen hier eigenlijk leuker dan dat vaak agressieve haantjesgedrag op de main page.

Maar.......... Dat doet er ff niet toe. Ik wens Steven ( en de andere gewonden) een spoedig herstel!

Stuff

Ondanks het missen van Meersman en het net voor de deadline eruit halen van Brambilla toch redelijk geboerd vandaag dankzij BMC. Jammer weer van de valpartijen. Arndt en Bonifazio hebben het niet kunnen laten zien.

Op naar morgen. Fraile? Aangegeven voor de bergtrui te gaan. Vandaag z'n 1e puntje gehaald. Wellicht morgen op pad om wat meer punten te scoren (ondanks dat er maar 1 gecategoriseerde beklimming is).

Zadelpen

Wat een vreemde ronde om te voorspellen zeg! ;-)

Ik sta nu 700zoveelste, en dat is boven verwachting. De man met de poolhamer voel ik al wel aan komen haha.

-

Mega zuur van en voor Kruiswijk... Die mannen krijgen het wel te verduren zeg. En maar weer hopen dat die helemaal herstelt. Dat paaltje praten ze overmorgen miet meer over.

Waanzin!

robotour

Ik moet het allemaal nog even rustig analyseren. Ik hoop echter wel dat het met Meersman klaar is voor de rest van deze Vuelta.

JDL75

Wat een pech voor Kruijswijk! Zag er pijnlijk uit. Hooen dat hij goed kan herstellen en daarna van een welverdiende rust kan genieten om zich goed te kunnen voorbereiden op een mooie Giro volgend fietsseizoen, ik heb hem vast op mijn lijstje staan💪

Balen voor de snelle jongens die er niet bij konden zijn in de dinale ivm de valpartij, zo veel kansen hebben ze niet.
Morgen een mix van aanvallers en AK.
Valverde (C)
Felline
Gilbert
Sanchez
Goncalves
Rojas (zsl wrs bij Quintana moeten blijven dus een gok)
Froome (heeft voor zoveel verassingen gezorgd tijdens TdF dat ik hem op dit soort aankomsten zeker voorin zie)
Contador
En vd Sande omdat hij dit aan zou moeten kunnen.

jsprunk

Dat combinatieklassement op Scorito klopt toch niet, of wel?
Volgens mij heeft Atapuma 1+5+8=14 punten en Calmejane 11+4+3= 20 punten.

Pietje Precies

Nee, combinatieklassement zal nog geüpdatet worden lijkt me. Na die update verwacht ik rond plek 60 algemeen te staan :)

WCEendT

Dus voor morgen Atapuma selecteren of niet?

Jeffrey81

11+4+3=20 ?

Knap staaltje optellen ;)

WCEendT

'@Jeffrey
Vergeef hem hij heeft een zomersbiertje teveel genomen, begrijpelijk met dit mooie weer!

Pietje Precies

Waarom zou je Atapuma niet selecteren?

WCEendT

'@Pietje
Omdat ik geen garantie heb dat hij er nog bij zit?

Luuk101

Gaan we morgen mannen als Bonifazio, Drucker, van der Sande nog zien bij de eerste 20? Lijkt me morgen toch iets zwaarder dan vandaag, maar je weet het nooit.

Jeffrey81

'@WCEendt: vooruit maar weer....;)

Enne: Atapuma gaat die trui wel houden lijkt me. Ik neem hem mee....

En verder vermoed ik dat er wel weer een kopgroep van 20+ man zal komen. Dus ik gooi al mijn aanvallers erin, incl Dombrowski.

nathancouw

'@Pietje Precies

60ste algemeen zeer netjes man! Goede dagkeuzes gemaakt of gewoon een goed team?

Pietje Precies

'@WCEendt, neuj garantie niet, maar welke renner geeft je die garantie morgen wel?

Ik denk vooral een goed team en daaruit voortvloeiend goede dagkeuzes. Had helaas gisteren Atapuma niet, maar had hem daar ook nog niet verwacht. Maar zo zal iedereen al wel een renner hebben denk ik.

wesley1983

Team voor morgen: Drucker (c), Felline, Goncalves, Meersman, Valverde, Sbaragli, Van Der Sande, Brambilla, S.Sanchez
Hopende dat atapuma de leiderstrui behoud en/of winst voor Gilbert heb ik Drucker als kopman gekozen, daar ik geen Valverde als kopman heb maar wel Chaves (dacht dat hij beter ging zijn dan Valverde op heuvelaankomsten)
Enigste 2 renners waar ik over twijfel zijn Van Der Sande en Sbaragli, overleven ze dit wel (grotere kans dan Drucker, Arndt, Cort denk ik). Kan zijn dat ik ze nog omwissel voor 2 andere renners, nog eens over nadenken!
Meersman kan je ook zien als twijfelgeval voor morgen maar hij levert zowiezo puntentruipunten op.

Laatst gewijzigd
Kpenty

Eerst Kwiatkowski die 4e wordt in een sprintetappe en niet opgesteld en vandaag Ll Sanchez niet opgestels plus Kruijswijk (c) nog uitgevallen. Het begint lekker deze Vuelta.

ditisdavid

'@wesley
Het lijkt me dat Haas en niet Sbaragli morgen uitgespeeld wordt.

hofsje

rare vuelta, onvoorspelbaar L.L Sanchez top 5 in een redelijk verwachte sprintetappe , Calmejane ook verrassend ,wordt nog wat deze tour

wesley1983

'@ditisdavid: mercie voor de tip, bij etixx is ook zo'n twijfelgeval he, gaan ze voor Meersman of Stybar? Of zelfs Brambilla als het voor alle 2 te lastig is.

wesley1983

'@ditisdavid: Heb je ergens link waarin dit uitgesproken wordt want bij de bookies kan je er geen staat op maken wie ze uitspelen, ze staan alle 2 aan hetzelfde. Of ga je gewoon af op Burgos waar Haas daar een etappe wint?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Nah, hij baseert het vermoedelijk op het feit dat het morgen voor Sbaragli te zwaar gaat zijn en ze dan dus iemand anders zullen uitspelen. Veel teams zullen proberen iemand mee te hebben in de kopgroep.

Misschien spelen ze bij Etixx morgen wel Pieter Serry uit.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 45 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.