Ondanks het missen van Meersman en het net voor de deadline eruit halen van Brambilla toch redelijk geboerd vandaag dankzij BMC. Jammer weer van de valpartijen. Arndt en Bonifazio hebben het niet kunnen laten zien.
Op naar morgen. Fraile? Aangegeven voor de bergtrui te gaan. Vandaag z'n 1e puntje gehaald. Wellicht morgen op pad om wat meer punten te scoren (ondanks dat er maar 1 gecategoriseerde beklimming is).
Wat een vreemde ronde om te voorspellen zeg! ;-)
Ik sta nu 700zoveelste, en dat is boven verwachting. De man met de poolhamer voel ik al wel aan komen haha.
-
Mega zuur van en voor Kruiswijk... Die mannen krijgen het wel te verduren zeg. En maar weer hopen dat die helemaal herstelt. Dat paaltje praten ze overmorgen miet meer over.
Waanzin!
Wat een pech voor Kruijswijk! Zag er pijnlijk uit. Hooen dat hij goed kan herstellen en daarna van een welverdiende rust kan genieten om zich goed te kunnen voorbereiden op een mooie Giro volgend fietsseizoen, ik heb hem vast op mijn lijstje staan💪
Balen voor de snelle jongens die er niet bij konden zijn in de dinale ivm de valpartij, zo veel kansen hebben ze niet.
Morgen een mix van aanvallers en AK.
Valverde (C)
Felline
Gilbert
Sanchez
Goncalves
Rojas (zsl wrs bij Quintana moeten blijven dus een gok)
Froome (heeft voor zoveel verassingen gezorgd tijdens TdF dat ik hem op dit soort aankomsten zeker voorin zie)
Contador
En vd Sande omdat hij dit aan zou moeten kunnen.
Team voor morgen: Drucker (c), Felline, Goncalves, Meersman, Valverde, Sbaragli, Van Der Sande, Brambilla, S.Sanchez
Hopende dat atapuma de leiderstrui behoud en/of winst voor Gilbert heb ik Drucker als kopman gekozen, daar ik geen Valverde als kopman heb maar wel Chaves (dacht dat hij beter ging zijn dan Valverde op heuvelaankomsten)
Enigste 2 renners waar ik over twijfel zijn Van Der Sande en Sbaragli, overleven ze dit wel (grotere kans dan Drucker, Arndt, Cort denk ik). Kan zijn dat ik ze nog omwissel voor 2 andere renners, nog eens over nadenken!
Meersman kan je ook zien als twijfelgeval voor morgen maar hij levert zowiezo puntentruipunten op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.