Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 46 ... 79 80
snoek1974

Ga voor de heuvel sprinters en klassement mannen , maar ook hier zal wel weer een verrassing komen .

Gilbert (C)
Gerrans
Kwiatowski
Felline
Brambilla
Froome
Valverde
Atapuma
Chaves

Baukema Tomoulin

Het enige positieve in mijn pool is dat ik voorlopig nog geen uitvallers heb... Helaas zullen er vandaag na die dikke valpartijen nog wel meer niet opstappen.

snellerfietsen

Van de sande wordt overal genoemd omdat iedereen elkaar napraat maar hier gaat toch echt geen sprinter overleven. Ik stel em niet op

snellerfietsen

Lekker teampje voor vandaag snoek! Jaloers.

ONCE

Ik eet m'n schoen op als de eerste 10 vandaag niet uit een ontsnapping komen. Stel ook maar 2 sprinters op vandaag

Kirsipuu

Barguil en Kruiswijk eruit, Lopez geblesseerd en op achterstand. Wordt niks meer.

elstupidoloco

Iemand enig idee of bakelants verwondingen heeft overgehouden aan de valpartij van gisteren?

flashke

'@krisipuu
ik verwacht wel nog iets van Lopez, hij heeft wat last bij het eten, maar zijn achterstand zou een zegen kunnen zijn. Welke klassementsman heeft er nu nog schrik van hem?

jort101

Mijn team voor vandaag, zelf vind ik het een goed team ;)

A.Valverde (c)
D.Atapuma
E.Chaves
A.Contador
C.Froome
G.Brambilla
E.Battaglin
F.Felline
J.Rojas

Vandaag Rojas is m'n team omdat de kans groot is dat hij er nog bij zit als hij bij Quintana of Valverde moet blijven, en als hij mee mag sprinten kan dat misschien wel goed uitpakken. Natuurlijk is dit wel een gok, dus misschien dat ik heb nog verwissel met Serry.. wat ook een gok is want je weet niet of hij in de ontsnapping zit vandaag.

De bavariaan

Is er veel kans dat het vandaag eindigt op een sprint dan denken jullie? Acht de kans klein maar misschien toch 1 sprinter erin?... wat is wijsheid

siht

Als je Meersman hebt zou ik die opstellen als je sprinter.

romanoww

Vandaag met:

Valverde (C)
Froome
Kwiatkowski
Brambilla
Goncalves
Atapuma (zekere punten rode trui)
Hermans (kans op ontsnapping, zekere punten rode trui)
Drucker (kans op sprint, zekere punten rode trui)
Rojas (kans op sprint, mee met Valverde en Quinta)

Ik heb Sanchez, Chavez, Yates, Contador, Cort, Bevin, Lopez , Quintana, Sbaragli, Arndt, en Castroviejo nog op de bank.

Zie ik een kanshebber over het hoofd?

Fingers crossed; gister was een slechte dag (Meersman)

Steven

Mardai

Hoeveel bergpunten zijn er te verdienen vandaag?

ploep

Is dit te zwaar voor Goncalves? Lijkt me niet toch? Lees hem nergens.

Mardai

'@romanoww

Pas op!!! Je maakt een levensgevaarlijke fout!

Je hebt Chavez getypt i.p.v Chaves! Voor sommige zuurpruimen op wielerflts staat hier de doodstraf op!

Je bent alvast gewaarschuwd 😂😉

ONCE

Zekere punten rode trui?
Het is de vraag hoe ver BMC wil gaan lijkt me. Deze etappe is vrij lastig te controleren en aangezien er weinig sprintploegen behoefte hebben om mee te gaan werken zal BMC zich toch wel niet helemaal uit elkaar trekken. Als ze verstandig zijn zorgen ze dat Hermans mee in de break zit met zn korte klassement en misschien wel de best geklasseerde uit de kopgroep. Laat Movistar de etappe maar controleren

Laatst gewijzigd
nasibal

Goedemorgen!

Klein 'updatetje' van mij kant. Vanwege vakantie, nieuwe baan etc. etc. helaas minder tijd gehad dan anders om actief met scorito bezig te zijn. Dat betekent uiteraard niet dat ik niets ingevuld heb. Voor de sprints heb ik gegokt op team- en TTT-puntenpakkers (Drucker, Rojas, Meersman) aangevuld met wat ik dácht dat de beste 2 sprinters waren (Bonifazio en Arndt). Met die laatste ga ik aardig de mist in, de eerste drie hebben zich al uitbetaald.

Buiten m'n sprinters heb ik zoveel mogelijk klimmers er in gegooid. De filosofie hierachter is dat de meeste truien ook door de top5/6 van het klassement gedragen gaan worden. Zoveel mogelijk klimmers betekent een zo groot mogelijke kans deze top 5/6 in je team te hebben. Daar ik inschatte dat veel bergetappes naar aanvallers zouden gaan heb ik met name gekozen voor de welbekende teampuntenpakkers en renners die, mocht een klassement er niet in zitten, in de aanval gaan. Kruijswijk, Barguil en Talansky er buiten laten betaalt vooralsnog goed uit. Froome heb ik er ook buitengelaten. Daar mis ik vooralsnog veel puntjes mee, maar ik verwacht dat hij er nog wel doorheen gaat zakken.

Buiten de eerder genoemde sprinters bestaat mijn team uit: Valverde, Chaves, Sanchez, V. Garderen, Contador, Quintana, Konig, Latour, Lopez, Atapuma en Yates. Aangevuld met GIlbert en Stybar (met name voor de TTT, teampunten en aanval), Brambilla en Catroviejo (deze laatste voor TTT, Teampunten en de ITT)

Voor de TTT had ik alles op BMC/Ettix + 1 orica renner gegooid. Op zich geen dramatische score, maar zonder SKY en Movistar renners in mijn dagselectie ben ik derhalve toch met een aardige achterstand begonnen. Daarna ben ik echter steady aan het terugkomen en klop op de deur van de top 1000. Ik maak me nog geen zorgen, aangezien ik verwacht dat er nog veel jongens met Froome en/of Kwiatkowski voor mji staan. Die gaan nog wel terugzakken.

Meest pijnlijke momenten tot nu toe:
- 4 movistar renners in mijn team, maar geen van allen opgesteld tijdens de TTT.
- Atapuma niet opstellen in de etappe dat hij het rood pakt
- Koste wat kost toch S Yates voor veel te veel geld in mn team hebben willen proppen.

Ik heb er al een aantal voor bij zien komen die hard op weg zijn richting de bovenste plekken. Keep up the good work!

snellerfietsen

Castroviejo meenemen voor de ttt en dan niet opstellen. Epic :) leuk team verder. Denk dat je felline wel gaat missen

JimKro

Goed team Nasibal, jammer van het niet opstellen van Atapuma. Dat heeft bij mij de boel aardig gered. Daardoor opgeklommen naar de top 300 algemeen.

Vandaag neem ik zoveel mogelijk renners mee die zowel uit een ontsnapping als uit een late aanval/ uitgedunde sprint kunnen scoren.

Goncalves
Felline
Gilbert
Atapuma
Valverde
Froome
Drucker (c) (heb niet echt een betere kopman denk ik).
Sbaragli
Meersman

ben_pronk

Mijn team voor vandaag
Felline C
Valverde
S. Sanchez
Froome
Geniez
Meersman
Drucker
Fraille
Goncalves

Volgens mij hebben weinige Felline als kopman. Heeft zich gisteren al aardig uitbetaald :)

ben_pronk

Ik twijfel alleen tussen Drucker en Brambilla.....! Trekt Drucker het uberhaupt?

raymankapeens

Ik denk dat het voor Drucker wat te zwaar is?

fringale

Wat met Arndt ? Is het zo'n gek idee hem op te stellen, gegeven zijn 5e stek afgelopen giro met de (2e cat.) klim naar Pinerolo op het einde ?

Pietje Precies

'@Nasibal,

Geen Froome nemen druist wel in tegen grootste kans op top-5/6 hebben. Daarnaast snap ik je twijfels op voorhand, maar je huidige vertrouwen dat hij er nog doorheen zakt is opmerkelijk te noemen. Tot nu toe verloopt alles keurig volgens plan voor Froome.

Wie zijn trouwens je kopmannen?

Vandaag voelt bijna als een TTT voor mij. 4 man van BMC, 2 van Movistar, 2 van Etixx en 1 van Sky. Hopelijk houden de punchers a la Goncalves, Gilbert en Felline zich gedeisd.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Lopez abandon......

Zonde zonde zonde.....

1 2 ... 46 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.