Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 47 ... 79 80
sjoerdvdijk

heel erg zonde

Jeffrey81

Ben nu toch benieuwd....

Wie heeft er twee (of meer) van deze mannen uit de kopgroep in zijn selectie? En wie heeft die vandaag ook daadwerkelijk opgesteld?

124 DOCKX Gert. (LTS), 69 ZEITS Andrey. (AST), 95 DIDIER Laurent. (TFS), 103 BAKELANTS Jan. (ALM), 111 LOSADA Alberto. (KAT), 79 REZA Kévin. (FDJ), 154 FRAILE Omar. (DDD), 161 FRANK Mathias. (IAM), 174 CONTI Valerio. (LAM), 191 MENDES José. (BOA), 195 MUHLBERGER Gregor. (BOA)

Laatst gewijzigd
MrSpeckNeck

Ik heb alleen Fraille uit deze kopgroep. Niet opgesteld uiteraard.. Maarja dat had ik met Atapuma ook. Lijkt mijn lot.

ben_pronk

Ik heb Fraille!!!!

snellerfietsen

Kopgroep gaat t nooit halen

Jeffrey81

Dat zeg ik al de hele zomer, en ik heb al de hele zomer ongelijk ;)

Scotty

Momenteel 91ste overall in AK. Lijkt een goede keuze om Atapuma te nemen, Meersman kopman te maken, net als Valverde.

arviidd

Ik heb Fraile opgesteld, maar die gaat het helaas toch niet halen.

Filipo

Yates lekker niet opstellen en gaan voor een sprinter. (Y)

Jeffrey81

Ik heb én Moreno, én Yates op de bank..... *huil* *ween*.....

arviidd

Oh oh Yates niet opgesteld.

Luuk101

Ik ook Moreno en Yates op de reserverbank......

Patrijs

Potjan. Huilen. Ook hier Yates én Moreno op de bank.

flashke

Yates en Felline wel, Moreno en Hermans jammer genoeg niet. Maar ach, zo'n dingen horen er bij. Je kunt niet altijd de best mogelijke ploeg opstellen. Daarom speel ik eigenlijk liever games waar je ploeg een hele ronde kan scoren. Spaart je ook een hoop getwijfel ertijdens uit.

nathancouw

Shit, Yates op de bank... Moreno dan wel weer.

Jelle van der Linden

Hier ook geen Yates opgesteld, niet verwacht dat hij het in deze etappe ging laten zien, het was zwaarder dan ik had verwacht.
Vandaag gelukkig wel Felline opgesteld (gisteren niet opgesteld).

Lage rugpijn

Zelfs Hermans gaat voor mij scoren, wat een toppoule is dit toch! :-). Ik vraag me wel af waarom iedereen renners die winnen steeds maar niet opstellen? Dat is toch helemaal niet handig? :-)

Jeffrey81

Nou, veel slechter had het niet gekund.

Ik laat nummers 1, 6 en 14 (edit: en 15!) gewoon lekker op de bank, en mijn kopman wordt 22ste...

Wel nog wat kleingeld met 8, 12, 16 en 20 gescoord. (Jeeeeuj!)

Heeft iemand een zakdoekje voor me?

Laatst gewijzigd
Goozbabs

Ik had toch wel naar mensen moeten luisteren en Van der Sande op moeten stellen. Gaat Tosh het morgen ook halen?

Filipo

Stel voor morgen helemaal geen Sprinters op. AK icm een paar aanvallers lijkt beter uit te pakken.

Pietje Precies

'@Jeffrey, Sammy Sanchez kopman?!

Ik had helaas vandaag Yates niet opgesteld. De 9 die ik wel had hebben stuk voor stuk keurig hun verwachte puntjes gepakt. Maar toch zonde.

Van der Sande had ik hier niet verwacht en dus niet mee. Latour, Chavés en Contador had ik achteraf ook beter mee kunnen hebben, maar ik koos voor de zekere trui- en teamgenootpunten van oa Meersman en Quintana. Inmiddels wel de top-50 ingedoken!

Verder zonde dat ik Felline niet in mijn selectie heb. Wel live mooi 85 euro op odd 7 voor top-3 op hem ingezet. Mooie dag! :)

Laatst gewijzigd
jort101

Yates niet opgesteld,maar alsnog een topdag! 212 punten. 500 plekken gestegen, sta nu 597e :) Maar ik heb de rit niet kunnen zien vandaag, was het een leuke rit?

Laatst gewijzigd
jort101

'@wceendt ook een goeie dag zie ik met Yates in je team ;) En @Nathan ook zie ik, je staat letterlijk 1 punt achter mij :p Zie dat in m'n subpoule, waar jij 5e staat en ik 4e ;)

jsprunk

Geen Yates, Moreno, vdSande, Latour opgesteld.. kost toch een bak punten

ditisdavid

Ook hier geen Yates (en Contador)... het loopt voor geen meter deze ronde zeg. Gelukkig Chaves kopman gemaakt, dat scheelt.

1 2 ... 47 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.