Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 48 ... 79 80
Dekenner01

Hier ook vier man uit de top 15 die punten scoren en bij mij op de bank zaten. Inclusief Yates. Jammer, stond 414, had een sprong naar de top 200 kunnen maken!

Stuff

Geen Yates, van der Sande, Latour, Chaves en Contador opgesteld. En kopman froome 20e.

Veel slechtere keuzes had ik niet kunnen maken.

Klootje Kriekeljon

Ja hier nog zo een. Prima score die met Yates opgesteld stuk beter nog had kunnen zijn. All in the game!

PeterPaprika

Voor de verandering vandaag wel eens mijn mannetjes in de top20 opgesteld, gok met Van Der Sande pakt goed uit en Yates ook mee. Enige verbetering had Contador geweest ipv Goncalves. Maargoed, de grootste overwinning voor mij is voorlopig het niet hebben van Kruijswijk en MAL.

Laatst gewijzigd
vasnd

Weinig updates van mij. Ik doe het nog aardig opzich, steady top 500. Geen tijd om de ronde te volgen omdat ik zelf in de Pyreneeën rond fiets :). Vanaf nu zeik ik nooit meer op lossende renners haha.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@PeterPaprika

Ja, Sanchez is één van mijn kopmannen. Samen met Contador en Bonifazio.

Pakt niet echt lekker uit tot dusver allemaal, maar ik wilde wat risico nemen. Mijn vriendenpoultje is niet echt een uitdaging eigenlijk, zelfs nu niet met deze kopmannen, haha. Sta daar gewoon wel eerste.

Maar mijn gokjes leveren me tot dusver geen hoge score op die me ook ver brengt in Scorito algemeen of in de WF Poule. 1062 punten tot dusver. Vandaag was wel echt drama met een zeldzame "lager dan gemiddeld" score van 132 punten.

Jelmerbelkin

En jahoor, de eerste grote misser van de Vuelta is binnen: Yates niet opgesteld, vanmorgen nog gewisseld voor rojas, die natuurlijk geen punten haalt. Ook latour niet maar die haalde niet meer punten dan de rest van de ploeg. Toch 223 punten maar kan mezelf wel voor de kop slaan

Klootje Kriekeljon

Spelen er hier eigenlijk ook mensen mee aan cyclingmaster en Vuelta Manager?

Gelegevaar

CyclingMaster wel :)

Lage rugpijn

De tips op touretappe zijn trouwens redelijk accuraat....

Klootje Kriekeljon

Doe jij het daar ook zo lekker dan Gelegevaar?

Gelegevaar

Het wisselt wat @KK ;-)

Lage rugpijn

Opvallende eerste week van de vuelta. Door de kleine tijdverschillen en het parcours scoren de klassementsmannen eigenlijk meteen al het best, muv meersman natuurlijk. Vantevoren piekerde iedereen zich suf over welke aanvaller wanneer op te stellen. Achteraf gezien had een opstelling met elke dag alle AK mannen en een paar sprintteams tot een hoge positie geleid.

Klootje Kriekeljon

Misschien kunnen we onze krachten bundelen Gele Gevaar ;)

aardappeljager

Ik speel ook cyclingmaster. Ben mijn Vuelta titel aan het verdedigen daar, maar loopt nog niet echt.

Dat is wel meer aan mij besteed dan Scorito. Merk toch dat ik te weinig tijd/verstand heb om echt goed te puzzelen voor de 20 renners. Makkelijker om te kijken wie in vorm is en daar op in te spelen voor mij.

Tot nu toe 2 uitvallers en nog weinig echte missers bij het opstellen van mijn scorito team. Geen moreno vandaag.

En geen meersman in mijn 20

aardappeljager

Lees hier ook niet alles meer. Helaas te weinig tijd

Klootje Kriekeljon

Ja, de 2015 winnaar? Netjes, dan mag je jezelf een kenner noemen met dit type spel.

WCEendT

Ik sta op het moment 182e, maar ga ver, heel ver, dalen. Gegokt op maar 9 AK renners en daar zijn er nu al 2 van uitgevallen (Lopez & Kruijssie), al zijn er ook twee (drie) bijgekomen die eerst mee gingen als aanvallers. Vooral van Brambilla en Atapuma had ik niet verwacht dat ze het zo goed zouden doen en Yates had ik op gehoopt, maar dit!?!? Overigens mag ik zeker niet klagen, tot nu toe gegokt op 3 aanvallers en al 2 hebben er een etappe of de leiderstrui gepakt, dus een pak met punten.

Nog wel een vraagje, morgen op de sprinters gokken of niet ;).

Edit:
:O WF heeft mijn plaatje veranderd...

Edit2:
Zie nu dat in voorbeschouwingen mannen als Meersman en Van Der Sande niet worden genoemd, ze er dan toch maar uithalen voor Talansky en Contador?

Laatst gewijzigd
WCEendT

'@Jort
Zeker een topdag! Enige waar ik van baal is die tweede sprint van Meersman (waar mijn !7! sprinters het zowat allemaal lieten afweten), op dat na mag ik echt niet klagen (oja Kruijssie en Lopez).

Lage rugpijn

'@ wc eendt: Voor wat t waard is, mijn mening:-). Ik zou morgen gokken op dezelfde figuren als vandaag. Felline, hermans, evt bilbao en dan aanvullen met valverde atapuma, dat soort jongens. De verschillen zijn nog klein dus de klassementsmannen willen geen risico nemen en alejandro laat geen kans onbenut dus dan gaan chaves ,mdroome en nairo mee.

WCEendT

'@Lage rugpijn
Had ik Felline maar ;).

Hier thuis een heftige discussie geweest gister over de uitspraak van de naam Felline. Iemand enig idee wat de correcte uitspraak is, zover dat te typen is?

Voor morgen mijn voorlopige 9:
Valverde (c)
Atapuma
Quintana
Brambilla
Chaves
S. Sanchez
S. Yates (twijfel of ik hem moet vervangen na vandaag, de etappe niet kunnen zien vanwege een heerlijk dagje fietsen, heeft hij teveel krachten 'verspeelt'?)

Voor de laatste twee spots:
Contador
Van Der Sande (zat hij in de kopgroep, of was hij zo goed vandaag?)
Meersman (klimt nog niet geweldig dit jaar, maar in het verleden)
Talansky
Castroviejo (teampunten)
Cort (kan dit niet denk?)

Edit:
Wat is Bennett overigens aan het doen? Gaat hij nou voor een top 20, lijkt me toch verspeelde krachten met de AKgroep over de meet komen vandaag.

Laatst gewijzigd
flashke

Fee lien nee, met de nadruk op lien voor zover ik in het Italiaans denk. Het lijkt me sterk dat het fee lien ne is, maar ik ben eigenlijk maar aan het gokken.

Klootje Kriekeljon

https://www.youtube.com/watch?v=xggU-INm-C8

WCEendT

'@Flashke
Heb dingen als fi line (line op zijn engels) tot Fuh lien ne(e) (echt uh niet ee) gehoord, ben nu toch wel echt benieuwd geworden.

Edit:
Het is dus Fee lien nee?! Dank Klootje, mooi om snelle reacties te krijgen :).

Laatst gewijzigd
ONCE

Van de Sande was gewoon goed vandaag. Ik neem hem mee. Cort twijfel ik. Denk niet dat ie het aankan.

1 2 ... 48 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.