Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 49 ... 79 80
Klootje Kriekeljon

Ik hoor idd. bappa di poopy, dan Feelienee, en dan weer bappa di poopy beepy di poopy.

:-D

https://www.youtube.com/watch?v=t30JzS0LHpk

flashke

Haha mijn Italiaans buikgevoel laat me nooit in de steek.

sjoerdvdijk

Ben helaas weer gezakt, stond 83ste maar gister feline en valverde niet opgesteld en vandaag latour chaves contador niet... sta nu 190.
Wel allemaal gok etappes zeg al verwacht ik morgen weer dezelfde namen als vandaag.

Kirsipuu

'@WCEendT

Mijn kennis van het Italiaans is beperkt, maar ik weet van vroeger dat je elke letter afzonderlijk uitspreekt. Dus pizza is piez-za. En Felline spreek je waarschijnlijk correct uit als Feel-lie-ne.

Ik sta nu op het randje van de top 200 van het algemeen klassement. Enkele erg goede keuzes gemaakt. Meersman (c), Reza, Felline, Yates, Stybar, Bonifazio. Maar ik weet nu al dat ik ver weg ga zakken. Want naast Quintana, Valverde, Chaves en Contador had ik mijn hoop gevestigd op Kruiswijk, Lopez en een glansrijke revanche van Barguil voor het algemeen klassement.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Na een aantal dagen rome eindelijk weer rustig alles kunnen bekijken en wat schetst mijn verbazing: nr 62 in de wielerflitspoule.
Ondanks dat ze de TTT niet wonnen wil ik iedereen bedanken die BMC heeft gepromoot, dat levert lekker veel op. En natuurlijk alejandro de onbetrouwbare...:-).

WCEendT

Zeker als je zoals mij Gilbert er last minute uitgooit en met wat aanpassingen Atapuma erin.

Hoop dat je mooie vakantie gehad hebt!

jort101

Wie gaan ze morgen bij Etixx uitspelen, Serry? Of Terpstra?

Klootje Kriekeljon

Stybar mag ook wel eens iets laten zien.

Gelegevaar

Lampaert?

Lage rugpijn

'@ wc eendt: Ja , Rome is altijd prachtig , maar met 2 dochters wel kostbaar voor de credit card:-).
Gilbert had ik er ook lang bij staan maar heb ik ook gewisseld voor atapuma , hermans en nog wat van dat soort lieden.
De komende weken worden andere koek maar ik verwacht met froome, chaves, quintana, sanchez en valverde voldoende AK toppers te hebben om niet teveel te verliezen. Lopez en contador zijn natuurlijk tot dusver de tegenvallers.

Lage rugpijn

'@ jort01: Als het spul bij elkaar blijft is brambilla ook een kanshebber, heeft een behoorlijk goede afdaling en een goed eindschod.

raymankapeens

Op sommige sites wordt Cort genoemd en ook ip de bookmakerssites staan hij en meersman hoog

Pietje Precies

"Stybar mag ook wel eens iets laten zien"

Was je niet serieus of heb je nog niet zo veel koers gekeken? Mooie etappe voor hem trouwens morgen.

aardappeljager

Ik verwacht Stybar er ook wel bij morgen. Niet dat ik hem heb bij Scorito.

Serry verwacht ik nog mooie aanvallen van deze Vuelta, maar niet vandaag. Hij is toch voor een iets meer oplopende finale verwacht ik.

Dan nog even LLS die lijkt behoorlijk in vorm en is een puike daler. Helaas niet in mijn Scorito team, maar als ik hem had zat hij zeker bij de 9. Nu lekker veel BMC mannen voor de zekerheidspuntjes

Cormet de Roselend

Gisteren last-minute Yates en Moreno eruit gehaald ten faveure van Hermans en Sammy... :-( Toch nog 230 pt, maar had dus meer kunnen zijn.

Team voor vandaag:
- Valverde (c)
- Chaves of Froome
- Sammy
- Moreno
- Atapuma
- Goncalves (vandaag zijn dag?)
- Hermans
- Brambilla
- vd Sande (zat er gisteren goed bij)

siht

Goncalves was gister trouwens nergens te bekennen.

Wicky

Heb nog tussen lopez en Valverde zitten twijfelen bij mijn teamselectie. Uiteindelijk gaf de prijs en de 3 ronden achter elkaar de doorslag. Misgegokt! Maarja dat kan gebeuren. is nu wel een dure gok, die Valverde rijd toch goed mee!

Gisteren Yates op het laatste moment er uit gemikt...

Laatst gewijzigd
ploep

Goncalves heeft gister gespaard, kwam op 23 minuten binnen ;)

Chaba

grootste twijfel voor mij vandaag is Meersman. Het is denk ik vooral afhankelijk hoe het peloton zal koersen maar als hij erbij kan blijven is het een gevaarlijke kandidaat voor de overwinning. Tot nu toe denk ik dat er geen controle zal zijn in het peloton en heb ik hem bewust niet meegenomen.

De reden dat ik dit denk is dat Orica na gisteren niet meer hoeft, BMC alleen controle zal bewaren om de trui te behouden en Movistar gisteren met de neus op de feiten is gedrukt en niet nog een keer het gat zal dichtrijden..

romanoww

Gisteren Yates niet opgesteld (gegokt op Kwiat en Goncalves en verloren), gelukkig wel Hermans mee.

Vandaag met:

Valverde (C)
Froome
Sanchez
Chaves
Atapuma
Contador
Brambilla
Kwiatkowski (vandaag dan wel?)
Goncalves (vandaag dan wel?)

Wie zijn de beste dalers in het huidige peloton (buiten Sanchez/Valverde/Contador)?

Laatst gewijzigd
jort101

Froome, Brambilla....

Chaba

Sowieso gok ik op de dalers / met punch.
Sanchez, Kwiatkowski, Brambilla, Gilbert zijn dan zeker mannen die ik zou meenemen als ik ze allemaal hebben.

Wicky

Kwiatkowski valt bij mij buiten de boot... Gisteren vooral voor de ploeg gereden, vandaag vast weer..

fringale

Van alle sprinters hielden (vooral) Tosh en Sbaragli het langste stand gisteren. Laatste 300 m zou circa 5% oplopen, en dan weer op het lijf geschreven zijn van Meersman en Cort. En dan heb je nog Drucker, die allicht 11 bonuspunten vangt. Aanvullen met Brambilla, Felline, Valverde en Yates dan maar ? Maar dan moet ik mannen als S. Sanchez (valt waarschijnlijk ook in de boni), Chavez, Froome, Contador en Quintana maar aan de kant durven te schuiven. Plezier en kopzorgen liggen soms dicht bij elkaar.

Is het het constant op en af dat de sprinters zal opbreken of die 3 colletjes van (ocharme ?) 3e categorie ? Want in de voorbeschouwingen wordt er nauwelijks een woord gerept over de snelle(re) mannen in het peloton.

Lage rugpijn

'@fringale: Het breekt de sprinters vooral op dat er nog geen rust is in het peloton. De verschillen zijn klein en er zijn veel AK renners die ook gewoon op een etappe azen, bijv yates, valverde. Daardoor wordt er snoeihard gereden en liggen sprinters er snel af.

1 2 ... 49 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.