Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 50 ... 79 80
raymankapeens

Heb toch maar weer voor de 4e keer Kwiat een kans gegeven en ook Cort en Felline erin

Daarnaast
Valverde Captain
Latour
Gilbert
Atapuma
Sanchez
Chaves

Cormet de Roselend

Kwiat abandon...

Mardai

Ik ga een gok nemen. Heb al mijn sprinters opgestekd, Arndt, Drucker, Cort etc...geen klassementsrenners...

Dus of het wordt een sprint en ik stijg...of ik zak vandaag 1000 plekken ;-)

Sta nu 400ste maar wil meer! 😜

ditisdavid

Vandaag lijkt me lastiger dan gisteren... en toen zaten alleen de Fellines en Van der Sandes nog bij.

Pietje Precies

Deze etappe was vrij lastig voor mij, aangezien ik weinig goede aanvallers of punchers heb. Dus dan kom je al snel bij de klimmers of sprinters.

Waar velen van jullie volgens mij voor de klimmers hebben gekozen, heb ik juist voor de sprinters gekozen. Ik verwacht dat het tempo vandaag mee gaat vallen + de beklimmingen zijn nergens echt stijl. Verder denk ik ook niet dat daalkunsten echt belangrijk gaan worden. Ik verwacht dus een sprint van een nog vrij groot peloton.

Het zou zomaar kunnen dat sommige sprinters het niet overleven (al kunnen de meeste sprinters die hier meedoen wel aardig klimmen) of dat ze het in de oplopende aankomst afleggen tegen de Felline's van deze wereld. Echter denk ik dat het het waard is om op ze te gokken (in de hoop dat 2 van de 5 in de top-6 eindigen), aangezien ik verwacht dat de klassementsmannen plek 15-25 zullen innemen en dus weinig punten pakken. Ik ben benieuwd!

Selectie:
Valverde (C)
Meersman
van der Sande
Cort
Arndt
Drucker
Atapuma
Hermans
Brambilla (andere opties waren Bonifazio (maar Felline), Froome, Yates, Sammy Sánchez, ben benieuwd hoe deze keuze uitpakt)

Crashtester

Ik verwacht wel nog een paar sprinters die voor de zege gaan strijden, met name omdat de beklimmingen iets minder steil zijn dan gisteren en de laatste beklimming verder van de finish ligt dan gisteren.

Toen zat Van de Sande er ook nog bij en was Sbaragli net gelost.

raymankapeens

Kwiat kan mooi voortaan de t krijgen haha.
4 keer voor niks opgesteld en neemt vandaag een dure plek in. Abandon....

Roberto1

ja idd kwiat abandon...

Het is een moeilijk te voorspellen etappe dat is duidelijk, ik heb zelf alleen van der sande meegenomen maar als ik meersman had zat hij er ook in.
De kopgroep van 6 man zouden het best kunnen gaan halen, bmc zal geen tempo gaan maken en zie orica het ook niet doen.

jp.vanoosterhout

ik gok wel zo verkeerd dit jaar in de giro ,tour de france ging het ook al compleet mis.nu had ik kwiatkowski eens opgesteld,ik denk na de eerste 2 etappe's hij gaat weer eens een keer goed rijden hij was 4de in etappe 2 .ik denk dat begint goed stapt hij weer af!!kruiswijk heb ik ook al weg kunnen strepen en
in de tour had ik geen hoop op cavendish !en nu had ik weinig hoop op meersman wint die weer 2 etappe's..maar ook met de dag opstelling gok ik zo vaak mis !!ik gok op de sprinters in behoorlijk vlakke etappe's en dan blijft er een vluchtgroep weg.ik gok op klassementrenners in bergetappe's en dan blijft er ook een groep weg,en als ik op de vluchters gok dan winnen wel de sprinters of klassementsmannen !!! ik word er helemaal niet goed van..ik heb vandaag op klassementsmannen gegokt..dus dat word vrees ik een etappe voor de vluchters of weer voor meersman,magnus cort,sbaragli bonifazio e.d

nathancouw

Ik heb een stuk of 4/5 sprinters mee vandaag en Giant leidt het peloton (voor arndt neem ik aan) dus het gaat de goede richting uit.
Alejandro Valverde
Esteban Chaves
Tosh Van der Sande
Kristian Sbaragli
Nikias Arndt
Gianluca Brambilla
Fabio Felline
Zdeněk Štybar
Magnus Cort

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Jammer dat er niemand in de kopgroep zit die enigszins kort staat, zodat BMC dan het eerste deel van de koers op zich had genomen.

Laatst gewijzigd
JDL75

Vandaag niet voor de sprinters gegaan, kon het gewoon niet. Ik de k dat Valverde deze wel zou willen hebben, het zou ook een mooie zijn voor hem. Dus ik denk dat Froome en Conta etc. Ook voorin zullen zitten. Maar goed dat gaan we zien, alle andere theorien die opgaan voor juist de sprinters zijn natuurlijk ook heel aannemelijk.

Roberto1

Klopt giant / etix / trek hebben de achtervolging ingezet en de voorsprong word al minder...

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Ik bedoel dit niet als kritiek maar begrijp niet zo goed waar de verwachtingen over kwiat vandaan kwamen? Volgens mij presteert hij in de grote rondes toch vrijwel nooit goed?

Pietje Precies

Mijn verwachtingen heeft hij waar gemaakt (TTT, lastige sprint, punten voor GC). Had gehoopt dat ie nog wat vaker mee zou sprinten. Verder in het geval Froome de beste zou blijken, hij eventueel als teamgenoot zou kunnen worden ingezet.

Overigens presteerde Kwiat in 2014 in de Tour best wel prima en in 2013 ontzettend goed..

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@ Pietje precies: Helder antwoord :-)

Kirsipuu

Als het met dit tempo door gaat kan ik straks niet eens meer 9 renners selecteren. Wat gebeurt er dan? Want dan heb je geen geldige selectie voor een etappe.

Crashtester

Bonifazio DNF...

Lage rugpijn

Igor anton ook ziek? Iemand? :-)

nathancouw

Die gaan nu dus met alle ballen op Felline.

ditisdavid

3 uitvallers alweer met Kruijswijk, López en Bonifazio, aan de andere kant zal Felline een sloot punten waard zijn deze Vuelta.

Filipo

Aan de ene kant vervelend die uitvallers, aan de andere kant een stuk gemakkelijker in het maken van keuzes. Zolang de top van de AK-renners maar blijven rijden.

Jeffrey81

Taaramae er ook uit...... het is bijltjesdag

Ik baal van Bonifazio. Was mijn sprintkopman, en die had mijn vertrouwen bepaald nog niet terugbetaald!

Pietje Precies

Aii vandaag Kwiat, Bonifazio en Taaramae kwijt :(

Astana verpest mijn Scorito plannen

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Brambilla redt mijn Scoritodag??

1 2 ... 50 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.