Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 51 ... 79 80
Il Mostro

Kwiatkowski kwijtgeraakt en nu ook Bonifazio. Waar het in de Tour zo lekker ging wat betreft weinig uitvallers, gaat het nu helemaal de verkeerde kant op. De kopgroep mag wat mij betreft vooruit blijven, Brambilla en L.L. Sanchez nemen namens team Il Mostro de honneurs waar.

Zadelpen

Ik zat ook aan mijn sprinters te denken, echter, de laatste 500 meter gaan omhoog een paar procent. Vandaar toch puncheurs gekozen. Plus Van de Sande, die mij gisteren totaal heeft verrast.

Ben benieuwd. Zal wel weer helemaal anders gaan haha.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Gegokt op Meersman, Van Der Sande en Cort als sprinters, ziet er voorlopig goed uit :).

Chaba

Lijkt erop dat Sprinters als Meersman, arndt, van der sande, sbaragli erbij zitten dus ik denk dat de mensen die een sprinter hebben meegenomen de juiste keuze hebben gemaakt.

Edit: ik dus de verkeerde helaas.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Nee, Brambilla redt niet mijn Scorito-dag..... :(

Klootje Kriekeljon

GRRRR op de aanvallers gegokt. En dan wint een renner waarvan ik denk dat weinig hem hebben. GVD

Pietje Precies

Bizar dat Vangenechten op dit parcours wint.. ben benieuwd naar de top-20. Balen van Contador :(

JDL75

Jammer, weer Contador tegen het asvalt

siht

Van Genechten dan weer niet ingevuld vandaag. Hier had ik helemaal niet op gerekend :(

Crashtester

Valverde (C), Gilbert, Sbaragli en Vd Sande in de top 10. Goeie uitslag voor mij, prettig na het niet-opstellen van Yates gisteren.

WCEendT

'@Crashtester
Ik heb VD Sande, Meersman & Vavlerde (c) in de top tien, heb helaas Sbaragli niet opgesteld.

@Siht
Het zal me niks verbazen als elke kenner Van Genechten er vandaag buiten had gelaten, hij zal waarschijnlijk aan het elastiek hebben gehangen op die klimmen en die valpartij heeft zeker geholpen. Onverwachts, maar wel mooi.

Benieuwd naar de gehele top 20, voorlopig alweer 40 plaatsen gestegen bijna in de top 100.

Edit:
De mensen die niet geloofde in Valverde kunnen we al wel 'verliezers' gaan noemen, al 380 punten binnen met Valverde ongelooflijk.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Verkeerd gegokt met de paar sprinters die ik mee had (geen Sbaragli, wel Drucker), plus uitvallen Bonifazio, plus de val van Contador... het gaat niet meer goedkomen dit keer. Iig morgen door de uitvallers niet meer twijfelen over de opstelling.

ditisdavid

Waar was Felline trouwens? Opgehouden door de val?

Crashtester

'@WCEendT: Meersman was ik nog vergeten, had ik ook opgesteld. 248 punten en daar komt nog wel iets bij, ik stijg nu naar top 200. :)

Lage rugpijn

Alejandro als kopman was toch een vrij aardige ingeving op de vrijdagavond voor de start met een fles wijn op!
Tip : stel je poule dronken op, dronkaards spreken immers de waarheid :-).
Sowieso is het domste wat je kunt doen natuurlijk geen vertrouwen hebben in alejandro.....:-)

WCEendT

Selectie voor morgen staat vast:
Alberto Contador
Alejandro Valverde (c)
Samuel Sanchez
Andrew Talansky
Nairo Quintana
Esteban Chaves
Darwin Atapuma
Simon Yates
Gianluca Brambilla

Heb dan ook geen alternatieven meer, blijf hopen op een slechte Froome.

Klootje Kriekeljon

Lage rugpijn, hier dezelfde inval! Maar dan met Schultenbrau.

nathancouw

'@WCEendT Ik hoop met je mee! vdSande tikte Contador volgens mij aan waardoor hij viel...

ditisdavid

Duimen op een goede uitslag voor jou @WCEendT, op Chaves ipv Valverde C en König ipv Atapuma heb ik hetzelfde team. :)

WCEendT

Wat is er eigenlijk gebeurd met SamSam dat hij niet eens meer in de top 30 van het AK staat?

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Hij lag net bij Contador volgens mij, in ieder geval.

Laatst gewijzigd
ajvs

Ben dus blijkbaar niet de enige die op de aanvallers had gegokt? VanGenechten & Sbaragli eruit gehouden, Meersman en Van der Sande gelukkig wel weer opgesteld.

nathancouw

Konig of Yates voor morgen is voor mij het enigste twijfelpunt. Yates gisteren veel krachten verspild. Is hij al hersteld en zoja hij is goed op muren maar zal wss dan bij Chaves moeten blijven. Konig rijdt toch redelijk tot nu toe en hat redelijke resultaten maar zal wss froome moeten bijstaan en dus ook niet voor eigen kans mogen gaan. Lastige keuze, wat zijn jullie bevindingen hierover?

pippodeclown

Sprint Benatti keer mee.. heb ik hem niet in dagselectie :(

Patrijs

Opnieuw huilen hier: zowel Van Genechten als Bennati niet opgesteld. Ook niet serieus overwogen, trouwens. Ondanks de miskleunen van de afglopen dagen toch de top-200 ingeslopen. Met een klimploeg waar alleen Kiserlovski van is uitgevallen moet er de komende dagen nog wel wat verbetering in zitten.

1 2 ... 51 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.