'@Crashtester
Ik heb VD Sande, Meersman & Vavlerde (c) in de top tien, heb helaas Sbaragli niet opgesteld.
@Siht
Het zal me niks verbazen als elke kenner Van Genechten er vandaag buiten had gelaten, hij zal waarschijnlijk aan het elastiek hebben gehangen op die klimmen en die valpartij heeft zeker geholpen. Onverwachts, maar wel mooi.
Benieuwd naar de gehele top 20, voorlopig alweer 40 plaatsen gestegen bijna in de top 100.
Edit:
De mensen die niet geloofde in Valverde kunnen we al wel 'verliezers' gaan noemen, al 380 punten binnen met Valverde ongelooflijk.
Konig of Yates voor morgen is voor mij het enigste twijfelpunt. Yates gisteren veel krachten verspild. Is hij al hersteld en zoja hij is goed op muren maar zal wss dan bij Chaves moeten blijven. Konig rijdt toch redelijk tot nu toe en hat redelijke resultaten maar zal wss froome moeten bijstaan en dus ook niet voor eigen kans mogen gaan. Lastige keuze, wat zijn jullie bevindingen hierover?
Opnieuw huilen hier: zowel Van Genechten als Bennati niet opgesteld. Ook niet serieus overwogen, trouwens. Ondanks de miskleunen van de afglopen dagen toch de top-200 ingeslopen. Met een klimploeg waar alleen Kiserlovski van is uitgevallen moet er de komende dagen nog wel wat verbetering in zitten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.