mag je eigenlijk vloeken op dit forum ? had dan eens goed gegokt met sterke sprinters, gaat die Contador er weer bij liggen (mogen ze van mij zijn rijbewijs afnemen). Zuur voor Arndt en mijn punten. Valverde, Meersman, Sbaragli en Tosh, zijn nauwelijks een pleister op de wonde. Weet iemand wat er met Felline gebeurd is ? Ook gevallen ?
De gok voor de sprinters heeft gelukkig goed uitgepakt. Daardoor weliswaar een paar renners (Arndt en Cort) die geen punten hebben gepakt, maar dit wordt voldoende gecompenseerd door Meersman en vd Sande ten opzichte van de GC-mannen. Sta inmiddels 21e :)
Jammer dat er ook lui zijn die met meerdere accounts meedoen. Hopelijk worden ze streng aangepakt!
Hier gaat het niet best, al buiten de top 3000 gezakt.
De renners die ik voor de heuveletappes had geven niet echt thuis (Gilbert vandaag als uitzondering) en de extra klimmers die ik daarvoor heb opgegeven kom ik wel te kort na het wegvallen van Kruijswijk en Lopez.
Valt ook niet mee om in te schatten hoe sterk iedereen is als je helemaal niks van de ronde kunt zien/horen vanwege werk en gebrek aan radio 1 aandacht.. Misschien morgen de slotklim maar eens meepakken.
Morgen een ploeg die in het huidige AK heel hoog staat; hopelijk blijft dat zo :)
Ondanks de gebruikelijke tegenslag ivm uitvallers zoals: lopez, taramae, boni heb ik colgens mij toch een aardige ploeg over. Ik moet eerlijkheidshalve wel erkennen dat atapuma en valverde mij in de eerste week gered hebben want ik had weinig aanvallers om dure ak renners te kunnen bekostigen....En Ben Hermans natuurlijk :-)
Team voor morgen :
Valverde. C
Chaves
Froome
Sammy Sanchez
Quintana
Contador
Latour
Atapuma
Goncalves.
Er moet natuurlijk niet teveel meer misgaan want dan zit ik met fraille en bilbao opgesxheept :-)
'@ wesley1983: Ik precies omgekeerd, last minute chaves voor Valverde. Maar goed, voor hetzelfde geld zakt valverde erdoor als het echte klimmen begint en wint chaves de vuelta...Blijft toch een kwestie van geluk of pech.
Bij contador ziet het er trouwens volgens de teamarts niet best uit, grote wonden op bil, dijbeen en linkerflank. En dat vlak voor zware bergritten....
'@Lage rugpijn: akkoord, maar om al die punten nog bij te halen gaat niet meer lukken, andere hebben dan Contador Froome of Quintana dat ze kunnen opstellen als kopman en in de etappes dat het erom doet eindigen ze toch kort op elkaar.
Voor morgen gemakkelijke keuze door het uitvallen van Kruissie en Lopez in mijn ploeg. Nog altijd 9 man in de top 15, dus stel ik deze op.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.