Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 52 ... 79 80
JimKro

Het niet hebben van Valverde als kopman gaat me opbreken :p

WCEendT

'@JimKro
Het niet hebben van Froome gaat mij kapot maken, nu jij weer.

Poeksel

Inmiddels zijn veel renners (waaronder Sammie en Feline) op 0.00 gezet.

Crashtester

Er staat 1 persoon met 3 teams in de top 10 op dit moment... Hoeveel heeft hij er wel niet? Wordt dit niet gecontroleerd door Scorito?

WCEendT

'@Crashtester
Het is niet toegestaan, dus zodra jij het meld moet het goed komen.

Edit:
Toch niet de top 100 gehaald, van plek 184 naar 137 gestegen in de algemene poule.

Laatst gewijzigd
JimKro

'@Wceendt

Ja gelukkig heb ik wel Froome als kopman. Hopelijk betaalt dat zich nog uit.

@crashtester

Wie is dat dan en hoe weet je dat? Ik heb inderdaad altijd het vermoeden dat de winnaars van Scorito vaak gewoon 10 teams hebben.

Laatst gewijzigd
fringale

mag je eigenlijk vloeken op dit forum ? had dan eens goed gegokt met sterke sprinters, gaat die Contador er weer bij liggen (mogen ze van mij zijn rijbewijs afnemen). Zuur voor Arndt en mijn punten. Valverde, Meersman, Sbaragli en Tosh, zijn nauwelijks een pleister op de wonde. Weet iemand wat er met Felline gebeurd is ? Ook gevallen ?

WCEendT

'@JimKro
Nr 8, 9 en 10. Kijk naar de namen en je weet genoeg, overigens heeft hij ook gewoon dezelfde naam voor elk account gebruikt (de sukkel).

JimKro

Het is nog wel indrukwekkend te noemen om met alle drie je teams in de top 10 te staan ;)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

De gok voor de sprinters heeft gelukkig goed uitgepakt. Daardoor weliswaar een paar renners (Arndt en Cort) die geen punten hebben gepakt, maar dit wordt voldoende gecompenseerd door Meersman en vd Sande ten opzichte van de GC-mannen. Sta inmiddels 21e :)

Jammer dat er ook lui zijn die met meerdere accounts meedoen. Hopelijk worden ze streng aangepakt!

WCEendT

'@JimKro
Zijn selecties zijn vrij gelijk aan elkaar, dus zo indrukwekkend is het niet, gaat het met 1 goed gaat het met alle 3 goed.

Pietje Precies

Neuj, maar zijn dagscore loopt nog behoorlijk uiteen :p

Zijn grootste verschil is Quintana in de ene, Froome in de andere.

jsprunk

Hier gaat het niet best, al buiten de top 3000 gezakt.
De renners die ik voor de heuveletappes had geven niet echt thuis (Gilbert vandaag als uitzondering) en de extra klimmers die ik daarvoor heb opgegeven kom ik wel te kort na het wegvallen van Kruijswijk en Lopez.
Valt ook niet mee om in te schatten hoe sterk iedereen is als je helemaal niks van de ronde kunt zien/horen vanwege werk en gebrek aan radio 1 aandacht.. Misschien morgen de slotklim maar eens meepakken.
Morgen een ploeg die in het huidige AK heel hoog staat; hopelijk blijft dat zo :)

jort101

Mijn team voor morgen na een iets mindere dag ;)
A.Valverde(c)
A.Contador
C.Froome
E.Chaves
A.Talansky
S.Sanchez
D.Atapuma
G.Brambilla
A.Yates

Ik twijfel nog om brambilla te ruilen voor Latour omdat ik niet weet of Brambilla de hele klim bij de Toppers kan blijven..

WCEendT

'@Jort
Zelfde team alleen heb ik Quintana i.p.v. Froome.

raymankapeens

Morgen toch maar Valverde ipv contador captain door die valpartij. Hopelijk valt ie niet weg. Moet nu al Gilbert opstellen in de bergen....

Zadelpen

Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik over 2 weken een flits fiets mag ophalen. Alleen als Froome er doorheen zakt dan kan ik stijgen. Maar dat hoop ik eerlijk gezegd helemaal niet.

Morgen wordt er veel duidelijk denk ik.

jort101

Froome wint de etappe ;)

ONCE

Ik kon vandaag helaas met een half oog kijken. Lees dat Samuel sanchez ook bij de valpartij betrokken was. Was het ernstig of kan ie morgen zonder problemen fietsen?

Lage rugpijn

Ondanks de gebruikelijke tegenslag ivm uitvallers zoals: lopez, taramae, boni heb ik colgens mij toch een aardige ploeg over. Ik moet eerlijkheidshalve wel erkennen dat atapuma en valverde mij in de eerste week gered hebben want ik had weinig aanvallers om dure ak renners te kunnen bekostigen....En Ben Hermans natuurlijk :-)

Team voor morgen :

Valverde. C
Chaves
Froome
Sammy Sanchez
Quintana
Contador
Latour
Atapuma
Goncalves.

Er moet natuurlijk niet teveel meer misgaan want dan zit ik met fraille en bilbao opgesxheept :-)

raymankapeens

Perrie doet niet meer mee voor de prijzen denk ik haha. Had ie maar moeilijkere namen moeten gebruiken maar begreep ook dat ze bij twijfel ook nog naar IP kijken

Lage rugpijn

'@ once: Volgens de BMC site is sanchez " relatively unscathed" wat zoveel betekend als " relatief of vrijwel ongedeerd".

wesley1983

Hier ook geen valverde als kopman, last minute omgeruild voor Chavez, scheelt al een pak punten zo, heel jammer!

Lage rugpijn

'@ wesley1983: Ik precies omgekeerd, last minute chaves voor Valverde. Maar goed, voor hetzelfde geld zakt valverde erdoor als het echte klimmen begint en wint chaves de vuelta...Blijft toch een kwestie van geluk of pech.
Bij contador ziet het er trouwens volgens de teamarts niet best uit, grote wonden op bil, dijbeen en linkerflank. En dat vlak voor zware bergritten....

wesley1983

'@Lage rugpijn: akkoord, maar om al die punten nog bij te halen gaat niet meer lukken, andere hebben dan Contador Froome of Quintana dat ze kunnen opstellen als kopman en in de etappes dat het erom doet eindigen ze toch kort op elkaar.
Voor morgen gemakkelijke keuze door het uitvallen van Kruissie en Lopez in mijn ploeg. Nog altijd 9 man in de top 15, dus stel ik deze op.

1 2 ... 52 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.