Maar nog even terugkomend op die perrie (die nu bv. al zeker met 3 accounts meespeeld). Hij heeft het wel heel makelijk gemaakt nu voor Scorito.
Maar wat als mensen nou verschillende namen verzinnen, ander geboortedatum. (en het account steeds op een andere IP-adres aanmaken) Dus eentje thuis aangemaakt, een andere bij een vriend en een andere weer op school. Kunnen ze die mensen ook nog ontdekken? of kunnen ze alleen het IP zien waar het account op is aangemaakt of ook het IP waar ze op inloggen? Want anders kunnen ze nooit alle dubbele accounts opsporen.
Nou ken iemand die melding gemaakt heeft met een ticket en dat Scorito aangaf dat die Perrie nu tot maandag 17.00 de tijd heeft om aan te geven met welke hij verder wil spelen anders worden ze alledrie verwijderd. Dat is toch belachelijk. Lekkere winkansen zo. Gewoon bij valsspel alle accounts eruit
Ze kunnen altijd een IP adres tracen dat is niet zo lastig. Dit kunnen ze bij zowel het aanmaken als elke keer inloggen. Grootste probleem met dubbele accounts is denk ik dat er ook familieleden/huisgenoten zijn. Perrie is natuurlijk te makkelijk te detecteren. Maar je kan ook broertjes/zusjes, vriendin/vriend, vrouw/man hebben die het ook speelt. Het is dus vrijwel onmogelijk om een goed te weten te komen of iemand meerdere accounts gebruikt of dat 2 mensen altijd hetzelfde IP gebruiken.
Ik werk in ploegenstelsel en had deze week de late shift, verlang al naar volgende week als ik de vroege shift heb om eindelijk eens wat te zien van de vuelta. Kan er mij trouwens iemand zeggen hoe het komt dat Arndt en Felline niet in top 20 waren vandaag? Waarschijnlijk opgehouden door valpartij?
Ja mogelijk wel Wesley. Anderzijds was die valpartij op een dermate positie (plek 10 / 15 ?) dat als je daar door bent opgehouden je zelf niet goed zat.
Ik heb gelukkig nog de luxe dat ik morgen uit 11 serieuze kandidaten kan kiezen. Van 9 denk ik hun ware niveau goed te kunnen inschatten, Yates en Atapuma zijn daarentegen nog vraagtekens voor me.
Waarom geen succesvolle ontsnapping? Ik denk dat niemand de bonificaties aan Valverde gunt, dus Movistar mag het alleen opknappen. En het is echt een lang stuk tot aan de slotklim waar veel mannen in een kopgroep kunnen draaien. Redelijke klimmers die op achterstand staan (Geniez?) hebben imo echt wel een goede kans.
Vandaag zou het voor mij geen lastige keuze moeten zijn, AK en klimmers. Maar nu al 2 mannen die ik voor etappes als deze heb meegenomen eruit zijn en Contador tegen het asfalt gereden heb ik voor vandaag en alle volgende berg/lastige aankomst etappes toch een gehavend team🙈
Conclusie is: ik heb toch teveel op sprinters gegokt terwijl je weet dat je in de Vuelta meer klimmers moet selecteren.
Gisteren overigens netjes bij de 95% geëindigd.
'@Jelle van der Linden
Scorito kan je ip zien elke keer dat je inlogt. Ik ben uitgenodigd voor de Scorito XL betatest en daar moeten ze laten zien vanuit welke ip-adressen er op je account is ingelogd, zodat je kan zien wanneer er vanaf een "vreemd" adres toegang op je account is verschaft. Het lastige is natuurlijk wanneer iemand met meerdere teams speelt en wanneer er het daadwerkelijk om meerdere spelers gaat.
Nou die Perrie mag dus tot maandag 17.00 kiezen met welk account ie verder gaat. Ga ik voortaan dan ook maar doen als er zo laks en slap mee omgegaan wordt. Gewoon dan lekker account kiezen die er het beste voorstaat. Die Perrie lan dit weekend dus lekker ontspannen kijken. Op de rustdag het beste team kiezen. Belachelijk Scorito
'@raymankapeens
Maar de vraag is of je dat zelf leuk vindt. Met meerdere accounts spelen snap ik niet als je voor de lol speelt. De keuzes vooraf en de spanning van je renners die wel of niet presteren en dan hopen dat alles een keer meezit, dat vind ik leuk. En wie weet win je ooit eens het klassement.
Dat meeleven heb je niet meer met meerdere teams denk ik. Als team 1 niet presteert ach dan maar focussen op de volgende en dit team laten doodbloeden. Spanning en irritatie van het succes en falen van je renners dat heb je zowat niet meer. Nee meerdere accounts zou absoluut niets voor mij zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.