Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 54 ... 79 80
Lage rugpijn

Perrie is een zielige vent en staat nu voor lul voor de hele wereld. Lekker laten gaan jongens , heeft waarschijnlijk een kleine piel, woont bij zijn moeder op zijn 40ste en kan steeds maar geen leuke vriendin krijgen omdat ie met een nep account op tinder staat met een profielfoto van graziano Pelle terwijl hij eigenlijk op davy klaassen lijkt :-).

Pietje Precies

'@Lage rugpijn,

Oh ik heb geen paniek hoor. Simpelweg een realistische inschatting.

Maar het zou mooi zijn als er niet al te veel voorop blijven.

Laatst gewijzigd
Chaba

Leuke rit hè :p.
Hopen dat ze toch nog teruggepakt worden en de Klassementsmannen het gaan uitmaken. Iets beter voor mijn poule.

JDL75

'@jsprunk
Je hebt gelijk, dat kan natuurlijk ook. Ik hoop stiekum van niet☺️
Ik ga nu lekker inschakelen en de etappe afkijken

WCEendT

Het ziet er naar uit dat wij een echte strijd te zien gaan krijgen de komende dagen! Knap hoe Contador nog terug kwam en Froome zakte nog helemaal in.

Overigens zegt het al genoeg dat de Nr. 1 van de dag op het moment maar 76 punten heeft (alleen top 10 is bekend), allemaal namen in de kopgroep die je niet zo snel in je team zou opnemen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

lol.....ik heb de complete top 10 van het algemeen klassement in mijn selectie zitten. Als die nou ook nog eens voor de ritzeges zouden gaan strijden!

nathancouw

Ik mis alleen Froome in de top 10! Sky heeft er volgens mij al rekening mee gehouden dat Froome erdoorheen kan gaan zakken want ze houden Konig (die heel sterk rijdt) kort en die staat netjes 5de! Verder ben ik ook blij om te zien dat Quintana en Contador (nog knapper gezien zijn medische situatie!) Froome los hebben kunnen rijden. Chaves viel me erg tegen en had ik hoger verwacht. Pardilla heel knap met Valverde en Froome mee naar boven.

Pietje Precies

Prima dagje zo! Vooral blij dat Contador zich zo staande wist te houden :)

Papa Bart

Ik had Contador uit medelijden toch opgesteld, had hem niet verwacht. Ocharme :-)
Ik denk dat ik voortaan zo vol medelijden nog veel vaker mijn team ga opstellen.

Patrijs

Ook voor mij een goede dag! Ik mis van de top 10 alleen Atapuma, maar die zal er de komende dagen wel uit wegzakken. Hopelijk is de vorm van Quintana zo goed als hij vandaag liet zien, want dan heb ik naast Valverde de ideale kopman gekozen. Even wachten nog op de punten van het combinatieklassement, maar de top 100 komt nu echt in zicht. Lekkerrrr!

ditisdavid

König en Talansky allebei heel goed, jammer van Chaves maar verder mag ik niet klagen. Als Froome erdoorheen zakt wordt het nog wat, anders blijft het heel matig (sta niet eens in de top 1000 van de wf poule...)

WCEendT

'@David
Had het eigenlijk al na Yates etappe willen zeggen, maar Talansky gaat de top van het AK inrijden de komende weken. Langzaam aan worden de bergen een stuk beter voor hem (beetje type Kruijswijk) en hij maakt echt indruk op mij tot nu toe (ondanks dat hij al op 5min30 staat door die eerste punch etappe's).

vasnd

Talansky verliest ergens nog gewoon een paar minuten hoor, de Vuelta is nog heel heel lang.

WCEendT

'@Vasnd
Normaal wel ja, maar ik zeg eigenlijk al een maand dat wij hier een super Talansky gaan zien.

@Patrijs
Je hebt 3 puntjes voorsprong op mij, mooi team.

Laatst gewijzigd
droomteam

Balen volg het toch niet goed meer nu 9000 man boven mij .

vasnd

Ik hoop dat je gelijk hebt wceend :). Net als dat ik hoop dat de ontketende Contador van vandaag een voorteken is.

Lage rugpijn

Bertje vandaag niet opgesteld maar ben vooral blij dat hij nog volop meedoet. Voor hem heb ik wel punten over, wat een prachtrenner! ...En ik sta evengoed nog binnen de top 200 geloof ik.:-)

nathancouw

Overigens heb ik vandaag 161 punten gehaald, ook zal ik de tussenstanden vermelden van mijn poultjes op het moment:
Algemene Scorito-poule:
505de (Beste 2%,20.467 deelnemers)
Wielerflits Vuelta-poule:
183ste (van 3085)
'Strijd om de rode trui':
3de (WCEendT aan de leiding..;) Van 15 maar wel een goed deelnemersveld.
'The Dangling Vuelta poule':
1ste(!) Van 11. Knap toch?
PCMFocus:
22ste (van 216)

Hoe staan jullie poultjes ervoor?

robotour

Talansky mag mij verbazen, maar die gaat er net zo doorheen zakken als Atapuma. In Utah moest Dombrowski Talansky al op sleeptouw nemen, dus die gaat dit in de Vuelta echt niet volhouden.

WCEendT

'@Robotour
We will see :).

Jelmerbelkin

'@nathancouw

Algemene Scorito Poule: 592e
Wielerflits Poule: 211e
Strijd om de rode trui: 5e

ONCE

Atapuma is er niet doorheen gezakt. Aankomst van vandaag is zijn ding niet net zo min als ie een Ak rijder is.
Atapuma moet overmorgen rustig aan doen en tijd verliezen zodat ie kan doen waar ie goed in is. Aanvallen en etappes winnen

Papa Bart

Ik ga een beetje gokken met een paar aanvallers; Hermans, Arroyo, en mot ff kiezen tussen Fraile of Anton. Wie zouden jullie kiezen?

ONCE

Anton is nog niet best. Kampt met maagklachten.
Ik ga zelf voor Hermans en Goncalves. Maargoed in principe zijn er 80 coureurs die morgen in de aanval kunnen zitten

jort101

Mijn tussenstanden:
Algemene poule: 721
Strijd om de rode trui: 6
Pcm Focus: 29
Wielerliefhebbers: 21
Wielerflits: 257
Lotto-jumbo: 98

Wel aardige tussenstanden toch?
Mijn doel is om 1e te worden in de strijd om de rode trui, allemaal goeie deelnemers ;)

1 2 ... 54 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.