Perrie is een zielige vent en staat nu voor lul voor de hele wereld. Lekker laten gaan jongens , heeft waarschijnlijk een kleine piel, woont bij zijn moeder op zijn 40ste en kan steeds maar geen leuke vriendin krijgen omdat ie met een nep account op tinder staat met een profielfoto van graziano Pelle terwijl hij eigenlijk op davy klaassen lijkt :-).
Het ziet er naar uit dat wij een echte strijd te zien gaan krijgen de komende dagen! Knap hoe Contador nog terug kwam en Froome zakte nog helemaal in.
Overigens zegt het al genoeg dat de Nr. 1 van de dag op het moment maar 76 punten heeft (alleen top 10 is bekend), allemaal namen in de kopgroep die je niet zo snel in je team zou opnemen.
Ik mis alleen Froome in de top 10! Sky heeft er volgens mij al rekening mee gehouden dat Froome erdoorheen kan gaan zakken want ze houden Konig (die heel sterk rijdt) kort en die staat netjes 5de! Verder ben ik ook blij om te zien dat Quintana en Contador (nog knapper gezien zijn medische situatie!) Froome los hebben kunnen rijden. Chaves viel me erg tegen en had ik hoger verwacht. Pardilla heel knap met Valverde en Froome mee naar boven.
Ook voor mij een goede dag! Ik mis van de top 10 alleen Atapuma, maar die zal er de komende dagen wel uit wegzakken. Hopelijk is de vorm van Quintana zo goed als hij vandaag liet zien, want dan heb ik naast Valverde de ideale kopman gekozen. Even wachten nog op de punten van het combinatieklassement, maar de top 100 komt nu echt in zicht. Lekkerrrr!
'@David
Had het eigenlijk al na Yates etappe willen zeggen, maar Talansky gaat de top van het AK inrijden de komende weken. Langzaam aan worden de bergen een stuk beter voor hem (beetje type Kruijswijk) en hij maakt echt indruk op mij tot nu toe (ondanks dat hij al op 5min30 staat door die eerste punch etappe's).
Overigens heb ik vandaag 161 punten gehaald, ook zal ik de tussenstanden vermelden van mijn poultjes op het moment:
Algemene Scorito-poule:
505de (Beste 2%,20.467 deelnemers)
Wielerflits Vuelta-poule:
183ste (van 3085)
'Strijd om de rode trui':
3de (WCEendT aan de leiding..;) Van 15 maar wel een goed deelnemersveld.
'The Dangling Vuelta poule':
1ste(!) Van 11. Knap toch?
PCMFocus:
22ste (van 216)
Hoe staan jullie poultjes ervoor?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.