Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 55 ... 79 80
Scotty

Ik sta 67e Scorito Algemeen.

Helaas Bertje niet opgesteld vandaag.

Voor morgen is het twijfel tussen Latour, Meintjes of Atapuma.

wielerliefhebbervandeweek

Hmz, zie dat Gilbert en Felline morgen bij de bookies ook hoog staan? Lijkt me toch vrij zwaar morgen?

jort101

Mijn team vandaag.
A.Valverde(c)
A.Contador
C.Froome
E.Chaves
G.Brambilla
S.Sanchez
F.Felline
S.Yates
P.Latour

Op de bank voor deze etappe, Atapuma, Talansky en Battaglin.

Patrijs

Ik zou zo graag een stuk of 12 man opstellen vandaag. Er zitten simpelweg nog teveel renners in m´n team die dit zouden moeten kunnen, al dan niet vanuit een ontsnapping. Waarschijnlijk wordt het dit:
Valverde (C)
Quintana
Moreno
Froome
Konig
Contador
Chaves
Yates
Brambilla

Twijfel nog een beetje over het opstellen van S. Sanchez (die toch net tekort lijkt te komen om hoog te eindigen in etappes), Latour (dat hele steile zit er vandaag niet in), Goncalves (misschien net iets te pittig) en Felline (kwam gisteren niet heel ver achter de favorieten binnen en dit zou hem beter moeten liggen).

Casey

Gaan we H.Carthy vandaag in de kopgroep zien?
Staat toch al op grote achterstand...

Pietje Precies

Jeetje wat een hoeveelheid renners heb je nog Patrijs... nog weinig last gehad van uitvallers?

Patrijs

'@ Pietje Precies
Nauwelijks inderdaad. Alleen m'n joker Kiserlovski heeft door een valpartij de strijd helaas moeten staken. Maar goed, dat valt voorlopig dus nog wel op te vangen.

Pietje Precies

Ai dat is wel lekker. Ik heb dat geluk helaas deze ronde niet. Vergeleken met de nummer 1 in de WF-poule heb ik slechts 4 renners verschillend waarvan er 3 uit koers zijn :(

Patrijs

'@Pietje Precies
Zonde zeg! Wat je zegt: je moet een beetje geluk hebben. Zie dat ik liefst acht andere renners heb dan de nummer 1. Wie weet is er nog iets mogelijk, maar ik vrees dat het lastig zal worden.

ONCE

Zoveel andere renners dan de nr 1 heb ik ook niet en ik heb zelfs Atapuma nog. Verschil is Valverde en Meersman als kopman en dagkeuzes...
Mijn kopmankeuzes zijn dramatisch uitgepakt. Chaves, Contador en Drucker. En dan ook.nog wel eens de verkeerde kiezen

Laatst gewijzigd
jsprunk

Valverde niet als kopman is tot nu toe inderdaad dodelijk (ik heb ook Contador, Chaves en Drucker).
Gisteren leverde hij al 27 punten op aan klassementspunten en hij haalde al 7 keer etappepunten, daar is niet tegenop te boksen met een andere renner.

Qua selectie was dat de grootste misser, naast de last minute wissel Quintana/Atapuma voor Kruijswijk/Lopez.

Wielrennertje

aii Anton ook afgestapt, vijfde afvaller uit mijn team alweer. ach ja hij was niet de gene waar ik het meeste van verwachtte.

WCEendT

'@Jsprunk
Quintana/Atapuma hebben een hoop meer punten opgeleverd dan die andere twee, zonde.

Cormet de Roselend

Anton eruit idd. Alleen in etappe 3 opgesteld en toen wat punten opgeleverd. Aardig groepje weg trouwens, maar niemand uit mijn team :-(

Mijn tussenstanden:
Algemene poule: 735
Strijd om de rode trui: 7
Wielerliefhebbers: 23
Wielerflits: 263

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik ben benieuwd naar de etappe van vandaag. Ik hoop dat de kopgroep pas definitief tot stand komt op het eerste colletje van de dag en dat er wat mannen die nog redelijk kort staan meespringen. In dat geval zie ik het peloton de afdaling nog wel rap nemen en op die manier om de dagzege strijden.

Helaas lijken ze nu toch al wel weg te zijn. Gelukkig zit de la Cruz mee. Die zullen ze toch geen enorme voorsprong willen geven. Heb flink getwijfeld om Meersman vandaag mee te nemen ipv Sammy. Vrees verkeerd te hebben gekozen.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Hoop dat dit groepje niet weg gaat blijven dat zou wel eens slecht uit kunnen pakken voor mijn Scorito.

Lage rugpijn

Het zal toch niet zo zijn dat die f...ing bilbao vandaag opeens gaat presteren.....!!
Aan de andere kant, voor deze etappes had ik m meegenomen dus eigen schuld dikke rugpijn:-)

vasnd

Had vandaag Goncalves mee verwacht eigenlijk

JimKro

De La Cruz laten ze wel rijden. Die is niet gevaarlijk voor de lange termijn. Ik verwacht hem in het rood na vandaag.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ja ik ook JimKro. Maar daardoor zal het peloton de voorsprong van de kopgroep in ieder geval kleiner houden, waardoor er mogelijk nog wat lossende vluchters worden ingerekend.

TiesW

Yes, De Gendt! Helaas Geniez toch last-minute gewisseld voor Latour...

Pietje Precies

De voorsprong wordt beperkt. Hopelijk heeft één van de grote mannen er zin in.

nathancouw

Misschien nu Movistar de leiding heeft geven ze 1 van hun knechten een kans, Moreno of Fernandez?

Pietje Precies

Zonde dat ze de dagzege weer cadeau lijken te gaan geven. Het niet hebben van LL Sanchez begint me langzamerhand op te breken.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Het rijden van Movistar haalt ook alles uit deze Scorito - het is puur gokken wie in de ontsnapping gaat zijn...

1 2 ... 55 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.