Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 6 ... 79 80
PeterPaprika

Grootste probleem met het niet selecteren van Quintana en Froome is voor mij dat er ook gewoon heel weinig alternatief is voorlopig.

snoek1974

'@ Peter Paprika

Ben met je eens dat je voorlopig niet om 2 van de 3 heen kan , ook omdat er op dit moment nog weinig sprinters en puncheurs mee doen van niveau Cavendish / Sagan en de tijdrit pas in etappe 19 is waardoor je bijna alleen klassement renners moet selecteren voor de tijdrit aangezien het te riskant is om hier paar pure tijdrijders voor te selecteren , ook daar zijn nog geen toppers aanwezig op misschien Castreviejo na . Hier door is de kans op paar verrassingen groot , maar durf je die Kopman te maken , erg lastig allemaal .

sjappie

Weet iemand wanneer de definitieve selecties bekend gemaakt moeten worden? Er zijn nog zoveel onduidelijkheden. Doet Pinot bijvoorbeeld definitief niet mee?

Poeksel

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht 19 augustus, sjappie.

nathancouw

Selectie van Lotto-Soudal is al bekend:
Sander Armée
Bart De Clercq
Gert Dockx
Adam Hansen
Thomas De Gendt
Maxime Monfort
Tosh Van der Sande (Sprinter,kunstje vorig jaar herhalen?)
Louis Vervaeke
Jelle Wallays

Wicky

Wie is de Horner, Mosquera of Dumoulin van 2016? Veel te veel vraagtekens en onzekerheden. Gilbert en Gerrans zijn niet meer die van een paar jaar terug etc. etc. Dit is misschien nog wel de lastigste grote ronde van het jaar.

Van Lotto lijkt alleen van der Sande echt bijzonder. En wat te denken van Kwiatowski, komt die nog op tijd in vorm?

Laatst gewijzigd
thombvb

Zal Vervaeke voor een klassement rijden? Of voor etappes rijden?

vasnd

Kwiat, nou, verwacht er niet te veel van.

Twijfel nog een beetje over Landa. Grote kans dat hij weer geen potten gaat breken maar een heel jaar uit vorm is ook weer zoiets.

Laatst gewijzigd
Chaba

Nou geen Phinney, misschien wel begrijpelijk na de TT in RIO maar toch jammer. Zie hem graag schitteren maar het wil nog niet echt. misschien ook wel goed dat hij niet mee mag want door die gun factor stond hij toch op mijn voorlopige lijst. =)

Laatst gewijzigd
nathancouw

Als BMC Hermans de kans geeft gaat die zeker nog wel een etappetje pakken hoor.

PeterPaprika

Ah Hermans, de Spilak van Belgie...

Zadelpen

Nou, heb mijn ploeg bij elkaar. Ziet er nog wat onwennig uit... Zal vast nog verandering in komen. Wel of geen Froome is voorlopig het enige knoop punt. Quintana heb ik ook nog niet.

Ik denk dat je nu meer verschil in ploegen onderling gaat krijgen. Gasten zoals Sagan, die iedereen en zijn moeder heeft, die zijn er niet, of niet veel althans.

En ook al heb ik geen idee over de pool, ik denk dat de Vuelta een fantastisch spektakel gaat worden.

WCEendT

Persoonlijk hoop ik erop dat Froome niet rijdt en baal ik ervan dat Amador niet rijdt, had mijn team net redelijk op orde en valt hij weg.

PeterPaprika

Verdomme, geen Barbero :p

Laatst gewijzigd
nathancouw

Ik had Amador ook, helaas...

Mardai

Het gaat lekker met mijn voorlopige team :P.

Ik had Amador, Phinney en Wellens in mijn team. Binnenkort maar even een nieuw team maken ;-).

Even afwachten hoe Gesink het doet in de Tour de l’Ain. En wat verwachten jullie van Kruijswijk?

Chaba

Ik twijfel enorm over Kruijswijk. Het zal zijn eerste keer zijn dat hij een tweede grote ronde op topniveau moet rijden. Dat is niet voor iedere renner weggelegd. En aangezien Kruijswijk een diesel is die redelijk wat km in de benen moet hebben moet ik nog maar zien of hij er direct staat in Spanje.

flashke

Gezien de aankomsten lijkt het me dat Roche toch een must have is voor je ploeg als hij zijn kans mag gaan. Zonder Valverde, Rodriguez en de Dumoulin van vorig jaar is hij samen met Chaves de beste 'muurtjesman', of zou hij teveel bij Froome moeten blijven? Ook bij de niet Tour-Yates (Simon?) zou je best wat punten kunnen scoren als hij los van Chaves zijn kansen mag gaan.

thombvb

'@Flashke

Enige nadeel is dat Roche voor volgend jaar een contract bij BMC heeft getekend. Dus mag hij nog wel zijn eigen gang gaan?

PeterPaprika

Enige nadeel dat ie een contract heeft getekend? Wat denk je van het feit dat er waarschijnlijk 3 meegaan die beter dan hem zijn en dus eerder een beschermde rol krijgen dan hij.

flashke

'@peterpaprika
Bij Sky zie ik niet meteen iemand die beter kan dan hem op een aankomst zoals die van de 3e rit.

Mardai

Roche is voor mij ook een musthave gezien zijn vele top 10 klasseringen de vorige 2 vuelta's dat hij meedeed. Heb zelf Froome niet in mijn team. Maar als hij gaat zal ik toch alles op de schop gaan gooien denk ik ;-)

PeterPaprika

'@flashke
Ja want Sky is nu echt de ploeg die hun knechten de vrije ruimte geeft in plaats van de verplichting om bij hun klassementsman te blijven... Hij kreeg vorig jaar nog wel enigszins de mogelijkheid om te gaan omdat hij toen als schaduwkopman werd uitgespeeld. Dit jaar lijkt die rol toch eerder aan andere renners ten deel vallen.

ConINGtador

'@PeterPaprika

Dit jaar krijgt inderdaad NIET Roche, maar Landa de eer om als schaduwkopman te fungeren. Logisch, aangezien een goede Landa top 3 kan rijden in het AK; bovendien is de Vuelta zijn thuisronde. Roche heeft ook nog is een contract getekend bij BMC, dus ik verwacht niet dat hij vaak voor eigen kans mag gaan. Voor de 'muurtjes' vestig ik mijn hoop op Simon Yates en wellicht Gilbert en/of Barguil als het budget het toelaat.

Chaba

Ik moet nog zien hoe Landa presteert na een deel van de Giro en de Tour te hebben gereden. Het zou me niet verbazen als Roche toch boven komt drijven juist vanwege die eerste aankomsten bergop die meer voor de punchers zijn. König vlak ik zelfs niet uit als kopman met een vrije rol voor Roche.

1 2 ... 6 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.