Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 62 ... 79 80
WCEendT

Dus is er nog iemand die durft te gokken op de sprinters morgen?

ONCE

Nathan

Kijk op cyclingquotes en ciclismointernaconal (David Hunter)

Patrijs

'@wceendt
Haha, ik niet in ieder geval. Ik zie niet veel sprinters in de finale twee keer een bergje van 4,2km lang met een stijgingspercentage van 8,5% verteren. Maar ga gerust je gang!

Lage rugpijn

Bilbao, felline, gilbert, hermans...Dat soort lieden kunnen dit, en natuurlijk altijd.....VALVERDE....want die kan immers alles :-).
En verder , garantie tot de voordeur :-). Eigenlijk is het een classici san sebastian dus bekijk de uitslagen van de laatste jaren, overweeg het feit dat klassementstoppers geen ruimte krijgen terwijl aande andere kant de verschillen nog klein zijn dus misschien gaan ze toch het gevecht aan. Let ook op de basken , denk er dan rustig over na en concludeer dat je aan dit advies geen reet hebt:-)

WCEendT

'@Patrijs
Ik ga zeker niet voor de sprinters :).

Nog wel een probleempje voor morgen: Atapuma, Castroviejo (teampunten) of Talansky?

Gids05

heb nu
valverde cap
contador
quntana
chaves
atapuma
gilbert
felline
brambilla
s sanchez

op bank yates latour en sprinters drucker sbaragli arndt etc iemand nog suggesties??

Papa Bart

WCeendt,
Zit met dezelfde keuze; Atapuma of Talansky. Neig maar Atapuma, maar beiden zullen zich wellicht sparen voor de Franse etappe. Verder kies ik voor nog veel meer aanvallers als Arroyo, Carthy, Hermans enzomeer. Niet meteen de meest voor de hand liggende keuzes wellicht, maar ben al zo ver achter dat alleen middels een paar keer een onverwacht klappertje de weg omhoog ingezet kan worden.

Zadelpen

Ik begin zo langszaam al een beetje inzage te krijgen met welke vuelta renner mijn scorito prestatie te vergelijken is.

Het lijkt er namelijk ernstig op dat ik de Scorito-Rolland ga worden van deze vuelta. Hij doet mee, probeert het ook wel, maar bakt er helemaal niks van.

En dat is niet best heren.

Laatst gewijzigd
Scotty

Momenteel 62ste overall!

Hij gaat lekker. Goede keus om veel Movistar te nemen.

Vandaag is een lastig te voorspellen etappe. Speel je op save of ga je voor een verrasinkje..

ivo001

Ik heb toch maar weer sammy sanchez en bertje contador vervagen voor arndt en sbaragli. Vind dat ze wel eens in een ontsnapping mogen gaan.

Edit: Durf die wissels toch niet aan, toch maar terug draaien.

Laatst gewijzigd
Patrijs

Lastig weer vandaag! Het profiel van de etappe schreeuwt haast dat dit er eentje voor de aanvallers gaat zijn. Aan de andere kant: Valverde zal zijn etappe ook wel willen pakken en dan is dit een goede mogelijkheid. Denk dat dit hem wordt voor mij:
Valverde (C)
Quintana
Moreno
Rojas
Chaves
Yates
Froome
Brambilla
Felline

Belangrijkste bankzitters: S. Sanchez, Contador, Latour en Konig.

WCEendT

'@Ivo
Arndt heeft het natuurlijk eerder dit jaar geflikt in de Giro, nu twijfel ik zelf ook.

Pietje Precies

Ik vrees dat dit een behoorlijk matige Scorito-dag gaat worden. Geen Felline, LL Sanchez en Movi-knechten is een flink gemis in etappe's zoals deze.

Edit:
Scorito-wise een gunstige kopgroep voor mij: klein, geen Felline/LLS/Gilbert/Moser/Fraile en wél Brambilla. Helaas vandaag voor Hermans gekozen i.p.v. Atapuma. Verder 'gewoon' 7 GC-renners meegenomen.

Laatst gewijzigd
ONCE

Brambilla en Hermans als aanvaller meegenomen. Atapuma had ik vandaag weer niet verwacht lol. Maar de halve bmc ploeg heeft het vandaag zo'n beetje geprobeerd.

Scotty

Atapuma, Meintjes en Brambilla gekozen. Betwijfel of ze het gaan redden hoor. Had eigenlijk gehoopt dat ze pas op 40km van de streep zouden gaan.

Pietje Precies

Normaal zou de kopgroep het vandaag wel redden. Movistar heeft ten slotte geen zin om te controleren + de finish is niet bergop waardoor teams van andere GC-mannen er ook geen zin in hebben. Maar door ontbreken van Astana & Trek zie ik die ploegen nog wel gaan controleren.

Laatst gewijzigd
David Walsh

Schrijnend. Alle meelopers en aanklampers en krabbers en perenplukkers wisten dat het met Nairo,& Chris in de ploeg hoe dan ook, op wonderbaarlijke wijze los kon gaan lopen. En aldus geschiedde vaak.
Het is ook een mentale berg die deze piepels in de kopgroep nu beklimmen moeten. Een controlerend Team Sky, de baas van de Tour de France, is WEG. Wie pakt het op en wie blijft zich verstoppen? Astana en Trek zeker niet, maar als die gaan rijden voeren ze ook wat in hun schild. Dat is een proces waar Movistar heel dicht bovenop zal moeten zitten.

Dat deze Kringloop-kopgroep zal verzuipen nabij Bilbao lijkt me niet erg gewaagd te voorspellen. Net zo min het makkelijk te voorspellen valt wanneer we weer echt zullen kunnen genieten van een klim workshop van Alberto.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

"Kringloop-kopgroep" ?! Ga je mond spoelen, gekke man.

WCEendT

.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Lijkt erop dat gegokt en verloren toepasselijk is... als dat Meersman en Sbaragli zijn.

Edit:
Alleen Sbaragli dus, toch jammer gemiste punten voor mij.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Nondeju, die gekke keukeleire niet opgesteld, wel een mooie sprint zeg!

ditisdavid

Sbaragli niet opgesteld... Waarom leer ik niet van etappe 7! Had Arndt dan weer wel...

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Brrrrrr, onaangenaam dagje.

Laatst gewijzigd
ivo001

*facepalm*

WCEendT

Maar 3 renners in mijn team die top 20 hebben gereden en dan ook nog eens maar 2 ervan opgesteld... Sbaragli why!?!

1 2 ... 62 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.