Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 63 ... 79 80
vasnd

Boh gekkenhuis. Heerlijk.

Quintana10

Ik blijf maar hopen op Drucker.. Maar daar heb ik mij totaal in vergist/verkeken. En dan is het ook nog mijn kopman. Achja, het is niet anders. Volgend jaar beter.

Lage rugpijn

Zo, toch weer 255 punten voorlopig...Valverde wordtbgewoon weer 8e :-)

Wielrennertje

Haha de helft van mijn punten door valverde. Lekker stijgen dit.

ditisdavid

Voor morgen neem ik voorlopig 4 sprinters plus Valverde en Haas mee, op het plaatselijke rondje is het een paar honderd meter steil en verder overal vals plat...

Gelegevaar

Dit is niet mijn scorito...

WCEendT

Er klopt iets niet? Ik zie de top 20 van het AK als uitslag van de etappe, niet dat je mij hoort klagen nu (sta hierdoor top 50), maar er klopt geen zak meer van.

Dit word waarschijnlijk mijn selectie voor morgen, ik twijfel wel nog tussen een paar man o.a. Brambilla en Drucker.
Alejandro Valverde (c)
Nairo Quintana
Gianni Meersman
Jose Joaquin Rojas
Tosh Van der Sande
Kristian Sbaragli
Magnus Cort
Nikias Arndt
Jonathan Castroviejo

Edit:
198puntjes, niet slecht gedaan zo zonder Sbaragli.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Naast Felline, enkel Valverde en Chaves in de top 20. Verder teampunten voor Yates, Chaves en mijn 4 movistarmannen.
Ook op de verkeerde sprinter gegokt dat ik dacht te overleven, Van Der Sande opgesteld maar geen Sbaragli.

MrSpeckNeck

Met Valverde heb ik tot nu toe al 912 punten behaald. Alleen etappe 2 en 5 heb ik hem niet opgesteld waar hij in etappe 2 (23e) en etappe 5 (6e) werd. Ideale kopman :)

WCEendT

Voor morgen Cort of Arndt? Denk dat Cort niet meer voor eigen kansen mag gaan na vandaag.

snoek1974

Eigenlijk vrij zwaar om elke sprinter te pakken maar met bergetappe van zaterdag voor de boeg , ga ik er toch voor

Valverde (c)
Froome
Sbaragli
Drucker
Fellini
Gilbert
Cort
keukeleire
Brambillia

PeterPaprika

Denk dat het bij Cort ook meer kunnen dan mogen is hoor. Jus is wel een keer op gok ik, begrijpelijk ook bij een ventje van 23 die zijn eerste grote ronde rijdt. Helemaal wanneer er op deze manier gekoerst wordt. Gok ook dat ie een dezer dagen de fiets op advies van de ploegwagen aan de kant zet, net als ze met Caleb Ewan deden vorig jaar.

Amigo de Birillo

Voor morgen

Valverde (c)
Sbaragli
Drucker
Fellini
Gilbert
Rojas
Froome
Brambillia
Arndt/Contador/Sanchez?

Ik twijfel over de captain: Drucker of Valverde. Ik ga wss voor Valverde omdat hij goed in het klassement staat en dus gegarandeerd punten op gaat leveren. Tenzij iemand mij hier nog op andere gedachten kan brengen.
Verder twijfel ik of Arndt dit gaat halen. Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen? :)

WCEendT

'@Amigo
Ik kan je zeggen dat ik ook twijfel tussen Arndt/Brambilla/Cort, waarschijnlijk gok ik toch op Arndt.

WCEendT

'@David
Als ik jou was zou ik Haas niet mee nemen ;), zelf heeft hij andere plannen.

nathancouw

Vandaag een redelijk mooie dag met 253 punten. Hierdoor naar de 264ste plek gestegen. Morgen mannen als Felline opstellen..

WCEendT

'@Nathan
Jaah had het gezien, jij had toch mooi Sbaragli opgesteld... ik moet voortaan toch naar jou gaan luisteren.

ditisdavid

Tja, nog een uitvaller inderdaad... de vierde alweer. Scheelt iig twijfelen voor morgen...
Kan trouwens nergens vinden wat er met Haas aan de hand is?

Laatst gewijzigd
Milsen

Buiten de tijdslimiet david

ditisdavid

Ja, dat weet ik ook wel, maar ik bedoel de achterliggende reden...

Poeksel

Ik ben ook wel benieuwd. Ik kan dit vinden (vertaling uit het Italiaans met Google translate):
moeilijke dag voor Nathan Haas vandaag tijdens de 12e etappe van de Vuelta a España: de 27-jarige Australische renner van Dimension Data ging in moeilijkheden uit de eerste beklimming van de route en ondanks gezondheidsproblemen hij beet op zijn tanden en allen in geslaagd om het te bereiken eindigen in Bilbao. Nathan Haas over de finish met een 57'14 "vertraging ten opzichte van de winnaar Jens Keukeleire, ongeveer 28 'na de voorlaatste loper bij de finish lijn die Manuele Boaro was geweest: uiteraard Haas heeft uit de tijd klaar is en dan morgen zal niet starten in 13de etappe van de Vuelta a España.

JDL75

Vandaag de volgende renners die het voor mij moeten doen:
Valverde (C) pakt gisteren rustig 32pnt op truien/team. Dat moet Drucker (als andere mogelijke C) nog maar zien te eindigen, 5e worden in de Etappe.
Wel neem ik hem mee.
Felinne voor hoge uitslag etappe
Rojas (zekere pnt ca.20)
Castroviejo (zekere pnt ca.20) tegen deze hoge teampunten kan een andere renner bija niet op, of het moeten zekerheidjes zijn dat ze bij de top 8 finishen. Deze etappe lijkt daarvoor te lastig voorspellen.
Gilbert ( eigen kansen)
Van der Sande
Arndt
Sbaragli
Voor nu dus alle rappere mannen erin gezet, maar wellicht wissel ik Arndt nog in voor Froome en ga ik ook daar voor de zekere punten. Nog even denken...

snoek1974

'@ JDL

Hou er rekening mee dat de punten trui en bolletjes trui van drager veranderen

Meersman ( punten trui) en L Sanchez / V Gendt / Fraille ( bolletjes trui) lopen niet zo ver achter dat ze op voorhand kansloos zijn.

fringale

Heeft iemand een gevoel bij Schwarzmann vandaag ? Beetje mijn dark horse in de ploeg, wat goed uitviel in rit 2, en had dat volgens mij ook in rit 5 gedaan mocht Bertje daar niet onderuit gaan. Ik heb hem zien meesprinten voor de punten in niet al te vlakke ritten in de ronde van Oostenrijk en in de lastige 2e rit in de tour de l'avenir was hij ook mooi 2e (achter Tosh, maar voor een Réza, Van Genechten en Lobato). Heb nu :
Valverde
Quintana
Castroviejo
Meersman
Drucker (C)
Felline
Tosh
Sbaragli
Arndt

Zou iemand hierin iemand voor Schwarzmann inruilen ?

siht

Arndt denk ik. Maar dan alleen omdat hij nog niks heeft laten zien.

1 2 ... 63 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.