Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 64 ... 79 80
Chaba

Ja voor Arndt maar dat heeft meer met Arndt te maken dan Schwarzmann.
Arndt heeft het echt zwaar deze ronde, totaal uit vorm. In sprints doet hij geeneens mee en mag Zico Waeytens zijn kans gaan.

fringale

Arndt had in de 7e en toch best wel pittige rit, meegedaan voor de prijzen, denk ik, maar werd daar gehinderd door de val van Contador en kwam al stuurmeppend als 26e over de streep. Ook in de 1e en mogelijk in de 5e werd hij opgehouden. Schwarzmann was in de 7e rit ver achterop. Ik verwarde die zonet met de 5e, maar dat was niet de rit waar Contador viel, maar die waar Kruiswijck tegen een paaltje reed.

Jeffrey81

Klopt allemaal, maar ik vraag me inmiddels af of het nog wel pech is wanneer je iedere keer achter de valpartij zit. Waarom zit Arndt niet gewoon al verder vooraan?

WCEendT

'@Snoek
Hoe kan Meersman ooit de groene trui overnemen? Dit is de Vuelta, niet de Tour... en LLS moet de etappe winnen en de tussensprint winnen om de trui over te nemen, tweede worden en tussensprint winnen brengt hem op gelijke hoogte en dan houdt Valverde gewoon de trui.

Normaal gesproken heeft Movistar 3 v/d 4 truien na vandaag en als ik mij niet vergis komt dat neer op 17 teampunten, noem jij eens een renner die niet bij Movistar rijdt en zeker is van 17+ punten?

@Chabba
Zico heeft echt niet meer de kracht om vandaag mee te sprinten, komt telkens als laatste binnen. Giant zal 'gewoon' voor Arndt gaan, als het een sprint wordt.

Laatst gewijzigd
Patrijs

Dagselectie:
Valverde (C)
Quintana
Rojas
Meersman
Van Genechten
Van der Sande
Drucker
Bennati
Felline

Ik zou Drucker ook nog kopman kunnen maken, maar hij moet zo ongeveer winnen om meer punten te halen dan Valverde (ervan uitgaande dat Valverde zelf ook wel top 20 zal rijden). Klein risicootje, maar andersom vind ik het risico groter. Ik hoop dat m'n Belgische sprinters me vandaag niet in de steek laten :-)

WCEendT

Mijn dagselectie:
Valverde (c)
Quintana
Castroviejo
Rojas
Arndt
Sbaragli
Meersman
Drucker
Van der Sande

Ook ik kan er voor kiezen om Drucker kopman te maken, maar dat ga ik niet doen :).

fringale

'@WCEendT : dezelfde opstelling op Rojas (--> Felline) na, maar moet Drucker kopman pakken, want dat is Valverde niet bij mij...tot dagelijkse frustratie

WCEendT

'@Fringale
Begrijpelijk, vorig jaar heb ik hetzelfde gevoel gehad met het niet hebben van Chaves. Oh en afgelopen tour zo zonder Froome, ook nu weer zonder Froome overigens.

ALS ik Kruijswijk en Lopez had ingeruild met Froome en een 500K renner had ik echt heel hoog kunnen staan (sta nu 185e), maar zoals gewoonlijk speel ik dit spelletje lekker zonder Froome (niet mijn favoriet zegmaar).

Scotty

ALS ik Kruijswijk en Cataldo had ingeruild voor LLS en Feline stond ik eerste.... maja dat telt nie he :)

Waarom ik in hemelsnaam Cataldo heb genomen is trouwens ook een hele goeie vraag.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Als er een beetje gereden wordt gaan de echte sprinters er niet meer bijzitten.

Lage rugpijn

'@ wc eendt: Froome op het laatste moment erin gezet , samen met ben hermans ( waar ik overigens nog nooit van had gehoord maar hij was van BMC :-).

WCEendT

'@Lage
Nog nooit van Hermans gehoord? Nog niet zo lang volger van het wielrennen :)? Hoeveelste sta je op het moment eigenlijk?

@Scotty
Hou er dan wel rekening mee dat je geen 10 man per etappe kan opstellen.

Lage rugpijn

'@ wc eendt: Oei, die komt aan.......:-). Poeh, mijn eerste heldere herinnering van wielrennen is de tourwinst van lucien van impe en de eerste koers die ik heb gezien was de 8 van chaam met joop in zijn gele trui en johan vd Velde, mijn idool, in het wit. Ik ben daar samen met mijn neef op de fiets, brood mee want het was 30 km fietsen, heen geweest. Ik ga dus al een tijdje mee, wel,is het zo dat ik sinds een jaar of 4 de koers intensiever volg, mede door het feit dat ik een beetje op voetbal , mijn eerste liefde , ben afgeknapt. Meedoen met scorito zorgt er trouwens voor dat ik nu ook de onbekendere renners ken maar ik beken eerlijk dat ik van ben hermans niet veel wist :-). Aan de andere kant weet ik weer heel veel van radaelli :-). In scorito staat ik 143 en in wielerflits 54 geloof ik.

WCEendT

'@Lage
Hmm, wij zien allemaal wel eens een renner over het hoofd hé.

Overigens is het opstellen van de sprinters een fouten keuze gebleken, de kopgroep heeft inmiddels al een kwartier voorsprong op het peloton.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

'@wc: Dat is wel een hele ruime voorsprong! Ach, dan scoor ik niet veel maar is er ook niemand die mij inhaalt :-) .

WCEendT

'@Lage
Ik baal er wel enorm van, heb toch aardig wat geld geïnvesteerd in mijn sprinters ploeg. We gaan het zien, maar op dit moment lijkt het zeker geen peloton spurt te worden.

Scotty

'@WCeendt, ach er zullen er maar weinig zijn die renners uit de kopgroep hebben opgesteld. En de gene die dat hebben gedaan zullen niet zo hoog staan ;).

Gelukkig wel aardig wat Movistar opgesteld vandaag. Misschien dat Meersman, Arndt en Teuns nog een sprintje voor plek 10 willen trekken.

Hopelijk wint Lampaert, ook twee Quickstep man opgesteld. Anders Wyss of Stamsnijder :)

Laatst gewijzigd
wesley1983

Dju hoopte op een sprint want zie dat mijn tegenstander(vriend) van onze poule klassementsmannen heeft opgesteld voor vandaag.
@WCEendt: Vraag mij eigenlijk af wat jij doet in het dagelijkse leven, want je reageert hier wel enorm veel op ieder uur van de dag. Ben je schoolgaand, arbeider, beroepsdopper of gewoon vakantie genomen om de vuelta te kunnen volgen. Niet verkeerd bedoeld he :-)

wesley1983

'@WcEendt: geduld, er komen nog 3 sprintetappes aan volgens mij, etappe 16, 18 en 21. Dus zal wel nog genoeg punten opbrengen de sprinters.

fringale

"hopen dat Wyss wint en dus dubbele bonuspunten voor Drucker" moet in mijn geval zowat het dieptepunt van deze Vuelta worden

ditisdavid

Zijn er überhaupt mensen met iemand in de kopgroep?

Scotty

Zijn er überhaupt mensen?

Jeffrey81

Nee :)

Lage rugpijn

Ik ben er.....

Zadelpen

Ik kan wel zeggen dat ik niemand mee heb, ;-).

1 2 ... 64 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.