Ik heb 148 punten behaald met MAAR 3 Movistar renners ;). Enige twijfel voor mij morgen wie mijn kopman wordt. Of Valverde of Contador. Contador kan floppen maar kan ook zomaar de andere leiders kloppen. Valverde is niet een pure klimmer dus de komende etappe is niet voor hem gemaakt, wel zal hij toch wel top 10 gaan pakken (mits de vlucht niet wint) en teampunten krijgen voor Quintana waar ik dan weer van verwacht te winnen. Moeilijk moeilijk... Hulp!! ;)
Na vandaag in de de top 5 van WF en plek 23 algemeen, maar wat staat het dicht bij elkaar zeg, niet normaal. Morgen gaat er denk ik veel duidelijk worden over wie de topfavoriet is voor de eindoverwinning. Quintana zal tijd moeten pakken om een buffertje te hebben voor de tijdrit, maar ik moet zeggen dat ik Froome vooralsnog eerder sterker dan zwakker zie worden. Quintana is morgen mijn kopman, al zal Valverde ook wel kort eindigen waardoor het uiteindelijk weinig uitmaakt wie van de twee ik als kopman opstel. Klein beetje twijfel nog daarover. Voor de rest heb ik m'n team wel rond. Veel zin om te gaan kijken!
'@WcEendt: echt een moeilijke dit, als je het profiel ziet dan zou je direct zeggen Atapuma en Brambilla, maar ze zullen het moeten hebben van de aanval (zijn er toch alle 2 een beetje aan het doorzakken na een goed begin van de vuelta) en dan nog is het niet zeker dat de aanval tot het einde reikt. Je zou kunnen gaan voor de teampunten van Rojas en Castroviejo, maar meer dan dit hoef je niet te verwachten van deze renners.
'@JDL
Sta 148e, is dat meedoen om een hoog klassement? :)
Vandaag heb ik inderdaad gegokt op de sprinters, vooral omdat ik een sprintploeg heb en maar 2/3 aanvallers. Dankzij Movistar vandaag weer mooi 25 plaatsen gestegen. Geen idee nog wat ik morgen ga doen, maar ik moet zeggen dat voor 2 Movistar gaan erg verleidelijk is.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.