Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 65 ... 79 80
nathancouw

Nu zal Giant al helemaal Arndt gaan uitspelen. Waeytens abandon.

Pietje Precies

Scorito-wise is het enige positieve vandaag dat Quintana tijdelijk de bergtrui kwijt is. Verder wel zeer content met Conti zijn overwinning.

Het is niet te hopen dat die Movi-eikels zo ook nog plek 13 tot en met 20 eindigen.

Laatst gewijzigd
Lage rugpijn

Het is niet zo moeilijk. Je moet gewoon vluchters opstellen.

nathancouw

Een zeer enerverende peloton-finish. Wel mooi dat Valverde die 'sprint' wint ;). Maar gauw op naar morgen!

Lage rugpijn

Kopman alejandro sprint dus gewoon weer coor de 13 e plaats.....Wat n held!

Gelegevaar

'@nathancouw morgen meteen maar opstellen
😀

Lage rugpijn

Kwa opstelling is de rit van morgen de makkelijkste tot dusver :-)

WCEendT

Zo mooi dat Valverde nog ff 13e finisht :), had het niet beter kunnen doen vandaag.

168 Punten, waarvan 0 punten uit de kopgroep.

nathancouw

Ik heb 148 punten behaald met MAAR 3 Movistar renners ;). Enige twijfel voor mij morgen wie mijn kopman wordt. Of Valverde of Contador. Contador kan floppen maar kan ook zomaar de andere leiders kloppen. Valverde is niet een pure klimmer dus de komende etappe is niet voor hem gemaakt, wel zal hij toch wel top 10 gaan pakken (mits de vlucht niet wint) en teampunten krijgen voor Quintana waar ik dan weer van verwacht te winnen. Moeilijk moeilijk... Hulp!! ;)

WCEendT

'@Nathancouw
Valverde heeft alleen problemen met hooggebergte als het boven de 2000 hoogte meters is, ik verwacht dus dat Valverde net zo sterk gaat zijn als de afgelopen week.

Patrijs

Na vandaag in de de top 5 van WF en plek 23 algemeen, maar wat staat het dicht bij elkaar zeg, niet normaal. Morgen gaat er denk ik veel duidelijk worden over wie de topfavoriet is voor de eindoverwinning. Quintana zal tijd moeten pakken om een buffertje te hebben voor de tijdrit, maar ik moet zeggen dat ik Froome vooralsnog eerder sterker dan zwakker zie worden. Quintana is morgen mijn kopman, al zal Valverde ook wel kort eindigen waardoor het uiteindelijk weinig uitmaakt wie van de twee ik als kopman opstel. Klein beetje twijfel nog daarover. Voor de rest heb ik m'n team wel rond. Veel zin om te gaan kijken!

psagan 10

Ik denk dat Péraud morgen zijn laatste etappezege van zijn carrière op zijn naam gaat schrijven.
Ik hoop het!!

WCEendT

Dus morgen de twijfel tussen 4 man en maar plek voor 2.

Castroviejo/Rojas/Atapuma/Brambilla

Iemand?

jsprunk

Ik heb Brambilla er uit gelaten voor Rojas. Zie hem geen 17-27 punten halen.
Atapuma kan een gok zijn, maar ik vrees dat veilig voor Movistar de beste keuze is (zie de winnaar van vandaag)

wesley1983

'@WcEendt: echt een moeilijke dit, als je het profiel ziet dan zou je direct zeggen Atapuma en Brambilla, maar ze zullen het moeten hebben van de aanval (zijn er toch alle 2 een beetje aan het doorzakken na een goed begin van de vuelta) en dan nog is het niet zeker dat de aanval tot het einde reikt. Je zou kunnen gaan voor de teampunten van Rojas en Castroviejo, maar meer dan dit hoef je niet te verwachten van deze renners.

Laatst gewijzigd
nathancouw

'@WCEendT 1 movistar en 1 aanvaller ;)

JDL75

'@WCeend het ligt er een beetje aan of je nog meedoet om een hoog klassement.
Vandaag hebben we de rappemannen gegokt en verloren...morgen voor de zekere punten? Of zoals Nathan voorstelt 1 movi en 1 aanvaller (atapuma zou dan mijn keuze zijn)

WCEendT

'@JDL
Sta 148e, is dat meedoen om een hoog klassement? :)

Vandaag heb ik inderdaad gegokt op de sprinters, vooral omdat ik een sprintploeg heb en maar 2/3 aanvallers. Dankzij Movistar vandaag weer mooi 25 plaatsen gestegen. Geen idee nog wat ik morgen ga doen, maar ik moet zeggen dat voor 2 Movistar gaan erg verleidelijk is.

Lage rugpijn

Ik denk dat winnen op de aubisque, in de koninginnerit, aantrekkelijk genoeg is voor de mannen vanaf plaats 4. En dan gaan de andere klassementsrenners gewoon mee. Mijn advies : alle top 10 renners die je hebt en evt aanvullen met movistar. Brambilla gaat dit niet redden.

nickdt

Ik heb een voorgevoel dat Gesink het morgen gaat flikken.

WCEendT

'@Nickdt
Ligt het aan mij of heb ik jou al een hele lange tijd niet meer gezien hier?

Overigens heb ik nog steeds de hoop dat Kruijswijk de etappe pakt morgen ;).

Patrijs

Verwachten jullie nog wat van Angel Casero voor morgen? Of Aitor Gonzalez misschien?

Pietje Precies

Je zit me op de hielen Patrijs. Gelukkig had je Moreno en Froome thuisgelaten. Morgen hoop ik weer eens een fraaie score te hebben.

HansFuentes

Valverde tot en met vandaag nu precies 1000 punten voor me gescoord! Wat een baas! Met nog een week te gaan kan ik wel stellen dat een renner me nog nooit zoveel punten heeft opgeleverd al dan niet gaat opleveren.. Ongekend die man!

Mooie_Mario

Valverde morgen toch kopman ipv Contador. Hij blijft me verbazen, dus waarom morgen niet! Met beetje geluk wint Quintana en eindigt hij zelf in de top 10.

1 2 ... 65 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.