Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 66 ... 79 80
JDL75

'@wceend ik vind dat je dan zeker meedoet voor hoogklassement👍 Deze Vuelta voor mij iets minder zo rond de plek 2000 hang ik rond. Helaas Quintana thuis gelaten. Die pakt toch wel veel punten samen met Valverde, die ik dan weer wel heb.

Patrijs

'@Pietje Precies
Ja, het is spannend bovenin! Had gisteren gegokt op de sprint, dus zoals zovelen niet echt veel punten gehaald. Gelukkig zelfs nog iets gestegen. Voor vandaag is het weer lastig wie ik op de bank ga laten, maar ik denk dat ik inmiddels de juiste keuzes heb gemaakt. Spannend!

Mardai

Wie heb je gekozen dan @patrijs

fringale

nog één knoop door te hakken : Brambilla of Pardilla ?

Laatst gewijzigd
ivo001

Froome of Valverde als kopman vandaag, dat is toch wel weer lastig. Tot nu toe was Valverde elke keer qua punten de betere keuze. En etappewinst en bijbehorende truien van Quintana is ook niet uit te sluiten met een steady 5e plek voor Valverde.

WCEendT

Valverde heeft tot nu toe elke etappe top 23 gereden, indrukwekkend!

http://www.procyclingstats.com/rider/Alejandro_Valverde

Spra10

Keuzes, keuzes.
Ik mag er nog twee meenemen van de volgende knapen: Geniez, Latour, Rojas

Mooie_Mario

Geniez een hele goede kanshebber voor de winst vandaag uit een breakaway. Als ik ergens mijn geld zou moeten inzetten, zou het Geniez zijn. Latour eindigt top 20 van klassement en Rojas zorgt voor wat teampunten. Dus zekere punten met Rojas of voor de overwinning met Geniez.

Spra10

Ik verwacht stiekem dat de breakaway het niet gaat halen, maar in etappe 2 ben ik de punten voor geniez ook al misgelopen. Misschien gooi ik latour eruit maar ook dat voelt zonde

jort101

Ik neem de gok. Contador vandaag als kopman ;)

Patrijs

Ik laat Sanchez, Latour en Brambilla thuis. Gok op winst van Quintana, of in ieder geval behoud van de leiderstrui. Het puntenklassement zal voor Valverde blijven en het combiklassement hopelijk ook voor Quintana. Bergklassement is nog een mogelijkheid, al verwacht ik dat dat voor een van de vluchters gaat zijn. Al met al: na vandaag nog steeds Movistar aan top en daarom is dit mijn selectie.
Quintana (C)
Valverde
Moreno
Rojas
Froome
Konig
Chaves
Yates
Contador

Risico bestaat dat Froome na vandaag de baas is in de ronde en een paar klassementen overneemt. In dat geval heb ik qua kopmankeuze een probleempje en zal ik waarschijnlijk spijt hebben van de keuze om Sanchez (en in mindere mate Latour) op de bank te houden om Rojas erin te fietsen. We gaan het zien!

ditisdavid

Ik heb niemand in de kopgroep, geweldig...

Mooie_Mario

'@ditisdavid
Maakt opzich niet zoveel uit. Voor hetzelfde geldt winnen de favorieten deze rit. Ik verwacht niet dat er 30 rijders voor het peloton uitrijden, op zijn meest 10

Lage rugpijn

Die gilbert is zijn geld ook waard geweest zeg! :-)

Lage rugpijn

Kopgroep moet nog 2 cols over....geen paniek David, daar blijft niets van over...

vasnd

Elissonde, zo'n heerlijke klimdwerg die je zoo graag mee zou nemen maar waarvan je weet dat hij voor je Scorito te weinig punten haalt. Wat een strijdende prachtvent.

WCEendT

Valverde zakt er toch doorheen.

nasibal

Nu zou Froome er toch ook een keertje doorheen moeten gaan zakken, als het zelfs voor Valverde klaar is.

Al zou het me niets verbazen als er sprake is van materiaalpech. Het ging wel heel vlot en plotseling.

WCEendT

Toch blij dat ik Valverde als kopman heb gekozen, gaat waarschijnlijk alsnog meer punten opleveren dan Contador.

Genieten deze overwinning van Gesink! Ook een top Yates gezien!!! Mooie etappe!

Edit:
Hoorde ik dat nou goed? Talansky 8e?! Mooi, echt mooi nieuws :). Hebben Froome en Quintana dan zo lang 'stil' gestaan, want ik heb het moment gemist dat Chavito en Talansky zijn weggereden.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Hahaha, zoals altijd verkeerd gekozen tussen Chaves en Froome. Vanaf nu ga ik maar een muntje opgooien als ik tussen die twee moet kiezen als kopman...

nathancouw

'@WCEendT Chaves viel toen idd aan en kreeg Latour mee (teruggezakt). Talansky was daarvoor al gegaan. Ook Konig reed netjes weg. Uiteraard was Yates heel sterk.

Mooie dag voor OBE!

HULDE GESINK! :D

PeterPaprika

Valverde eindigt op 11 minuten en pakt nog altijd meer punten voor me als kopman dan Contador had gedaan. Wel duidelijk dat ik met andere kopmannen dan Contador en Bonifazio een stuk hoger had kunnen staan...

WCEendT

208 Punten en gestegen naar plek 114, dan toch een van de weinige met Talansky en Yates denk ik?!

@Patrijs
250Punten, indrukwekkend!!! Hoop/denk dat je met nog een paar verrassingen/uitschieters best wel eens heel dicht bij de prijzen kan komen.

Laatst gewijzigd
Patrijs

'@WCEendt
Na de punten van het combinatieklassement zelfs 280. Blij mee! Hopelijk kan ik blijven scoren. Voor de bergetappes ziet het er vooralsnog prima uit in ieder geval. Gevaar zit 'm voor mij in de etappes waar de sprinters om de pegels rijden, want hoewel ik minder vaak gekozen renners als Bennati en Van Genechten heb, ontbreken bijvoorbeeld Sbaragli, Arndt en Cort. Spannend!

WCEendT

'@Patrijs
Inderdaad, ik moet dan weer hopen dat het maandag een massasprint word.

1 2 ... 66 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.