Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 67 ... 79 80
nathancouw

Ik heb vandaag 220 punten gehaald en dat met Valverde is kopman! Morgen toch een lastige keuze. Contador of Valverde als kopman? Is Valv er helemaal doorheen gezakt of was het zijn dag niet? Kan Contador morgen wel een goede daguitslag rijden?

Papa Bart

Mijn scorito naar de vaantjes en toch een feestdag. Top!

Zadelpen

Ik had vandaag een topdag. Niet meer verwacht. 250 punten, ;-).

En Gesink man....... Wat was dat ff lekker zeg hoe hij die laatste meters weg reed, stond op de bank te juichen.

Laatst gewijzigd
jort101

Vandaag Contador kopman gemaakt en dus gezakt naar de 1400e plek... Ik begon zo goed maar zak steeds iets verder weg.

nathancouw

Brambilla voor morgen?

Mardai

Brambilla, Hermans, Fraile, Atapuma, Felline dat zijn de mannen voor de kopgroep denk ik

Patrijs

Ik verwacht inderdaad ook wel wat van Brambilla. Hij lijkt de afgelopen dagen in ieder geval niet al teveel energie te hebben verbruikt. Denk dat ik Contador voor hem slachtoffer. Felline schrijf ik op voor morgen.

Cormet de Roselend

'@Patrijs, inmiddels 8e zie ik?! Gaat het dan toch gebeuren..... Hopen dat er maandag een kopgroep van 43 vooruit blijft ;)

Ik sluip langzaam naar de top 200. Ik heb een zeer matig sprintteam (Drucker, Arndt, Cort en Tosh), dus zal morgen wel weer een stukje zakken. Na vandaag hopelijk minimaal in de top 200. Brambilla en Atapuma zullen zeker op afspraak zijn. Hermans twijfel ik nog over.

Laatst gewijzigd
WCEendT

Ik heb er persoonlijk echt 0 vertrouwen in dat Atapuma en Brambilla het vandaag gaan doen, maar omdat echt bijna iedereen ze tipt heb ik ze er toch in gedaan i.p.v. Castroviejo en Rojas. Al zit ik er nog wel aan te denken om Castro/Rojas erin te doen i.p.v. Contador.

madeks

Moeilijke afweging vandaag, klassementsrenners of toch potentiele kopgroepkanditaten als atapuma, de gendt en latour op stellen

nathancouw

Mijn selectie voor vandaag is:
1. Valverde
2. Sanchez
3. Contador
4. Quintana
5. Chaves
6. Konig
7. Moreno
8. Yates
9. Brambilla (vlucht?)
C. Valverde (gok)
Niet te veel gokjes met alleen Brambilla en Valverde als kopman

madeks

Mijn team:
1. Contador (C)
2. Froome
3. Chaves
4. Valverde
5. Talansky
6. S. Sanchez
7 .Konig
8. Atapuma
9. de Gendt

Niet opgestelde klimmers : Scarponi, Latour en van Garderen.
Twijfel tussen kopmannen Contador of Valverde.

Iemand op of aanmerkingen , ik hoor het graag ;)

nathancouw

'@madeks Contador of Valverde, ik heb dezelfde keuze moeten maken en heb uiteindelijk voor Valv gekozen omdat hij zekere punten van Quintana krijgt en heel misschien vandaag (nu die op achterstand staat) kan gaan winnen mits in betere vorm dan gisteren. Contador is zeer onzeker en je krijgt geen zekere punten. Je zult dan moeten hopen op een goede daguitslag wat toch veel risico met zich meebrengt. Ben je bereid risico te nemen zou ik Contador doen, wat meer veilig zou ik Valverde doen. Ik ben voor het laatste gegaan.

droomteam

Quintana
Froome
Sanchez
Gesink
Chaves
Yates
Peraud
felline
meesrsman
de laatste 2 vanwege uit vallers .

Patrijs

De enige wijziging ten opzichte van gisteren is Brambilla in plaats van Rojas. Een klein beetje (redelijke) zekerheid ingeleverd dus. Twijfels gehad over eventueel opstellen van Latour en S. Sanchez, wellicht ten koste van Contador, maar durf Alberto er toch niet uit te laten. Opstelling:
Quintana (C)
Valverde
Moreno
Froome
Konig
Yates
Chaves
Contador
Brambilla

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@Patrijs: hier Sanchez ipv Brambilla. Verder dezelfde namen :)

Kon kiezen uit Sanchez en Contador als captain. Het is Sanchez geworden.

Patrijs

'@Jeffrey81
Ziet er goed uit. Hoop voor jou dat Sanchez kan verrassen, voor mezelf niet! ;-)

Jeffrey81

Voorlopig was Brambilla de eerste die demarreerde vandaag, haha

nathancouw

Dat is pas een geweldige start!!

ditisdavid

König wel opgesteld en Brambilla (en Felline) niet, iig Contador kopman gemaakt dus mag niet klagen.

Pietje Precies

Ongelofelijk dat Orica zo dom koerst. Yates opofferen, terwijl Froome nog geen trap gedaan heeft. Absurd.

vasnd

Ik begrijp het ook niet. Geld nodig ofzo.

Laatst gewijzigd
fringale

Ik slaag er blijkbaar voor de 12e keer op rij in om me van kopman te vergissen, gisteren Contador, vandaag dan maar weer Chaves. Heb vanmorgen nog Felline erin gezet voor Castroviejo, het zal moeten blijken of dat de goede keuze was...want die laatste gaat wel veel boni pakken als Quintana wint.

vasnd

Fringale ik heb exact hetzelfde, schipper al dagen tussen Chaves en Contador als kopman, vaker wel dan niet de verkeerde. Ik had dit gehoopt vandaag maar vond het vinnige karakter van de etappe wat meer voor Chaves. Contador zelfs eruit gehaald voor een aanvaller. Helaas, maar het is gelukkig sowieso een fantastische etappe.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Oh oh oh, wat een punten loop ik mis door Brambilla EN Fellinr niet op te stellen... wel genoten van een prachtige etappe, dat maakt wat goed.

1 2 ... 67 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.