'@Patrijs, inmiddels 8e zie ik?! Gaat het dan toch gebeuren..... Hopen dat er maandag een kopgroep van 43 vooruit blijft ;)
Ik sluip langzaam naar de top 200. Ik heb een zeer matig sprintteam (Drucker, Arndt, Cort en Tosh), dus zal morgen wel weer een stukje zakken. Na vandaag hopelijk minimaal in de top 200. Brambilla en Atapuma zullen zeker op afspraak zijn. Hermans twijfel ik nog over.
'@madeks Contador of Valverde, ik heb dezelfde keuze moeten maken en heb uiteindelijk voor Valv gekozen omdat hij zekere punten van Quintana krijgt en heel misschien vandaag (nu die op achterstand staat) kan gaan winnen mits in betere vorm dan gisteren. Contador is zeer onzeker en je krijgt geen zekere punten. Je zult dan moeten hopen op een goede daguitslag wat toch veel risico met zich meebrengt. Ben je bereid risico te nemen zou ik Contador doen, wat meer veilig zou ik Valverde doen. Ik ben voor het laatste gegaan.
De enige wijziging ten opzichte van gisteren is Brambilla in plaats van Rojas. Een klein beetje (redelijke) zekerheid ingeleverd dus. Twijfels gehad over eventueel opstellen van Latour en S. Sanchez, wellicht ten koste van Contador, maar durf Alberto er toch niet uit te laten. Opstelling:
Quintana (C)
Valverde
Moreno
Froome
Konig
Yates
Chaves
Contador
Brambilla
Ik slaag er blijkbaar voor de 12e keer op rij in om me van kopman te vergissen, gisteren Contador, vandaag dan maar weer Chaves. Heb vanmorgen nog Felline erin gezet voor Castroviejo, het zal moeten blijken of dat de goede keuze was...want die laatste gaat wel veel boni pakken als Quintana wint.
Fringale ik heb exact hetzelfde, schipper al dagen tussen Chaves en Contador als kopman, vaker wel dan niet de verkeerde. Ik had dit gehoopt vandaag maar vond het vinnige karakter van de etappe wat meer voor Chaves. Contador zelfs eruit gehaald voor een aanvaller. Helaas, maar het is gelukkig sowieso een fantastische etappe.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.