Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 68 ... 79 80
arviidd

Ai Brambila en felline niet opgesteld.

nathancouw

Wat had ik kunnen scoren als ik Felline ook nog had opgesteld!! :(. Brambilla wel mee en hij maakt het waar geweldig!

MrSpeckNeck

Vandaag een slechte dag qua opstelling. Contador en Felline niet opgesteld waar ik vooral baal van Conta aangezien ik hem bijna altijd op stel en precies vandaag eruit haal. Felline heb ik niet overwogen voor vandaag. Konig jammer genoeg volledig weggevallen waarmee ik weer een klassementsman minder heb. Latour doet het iedere keer in de etappes dat ik hem niet opstel, wat er toe leidt dat ik nog steeds 0 punten heb behaald met deze Fransman..

JimKro

Felline er bij voor vandaag. Weer perfect opgesteld maar toch daal ik weer wat plaatsen vanwege het niet hebben van Quintana :p

WCEendT

Vandaag eindelijk de top 100 binnengedrongen :)!

Patrijs

Het had allemaal nog mooier kunnen zijn als ik Felline had opgesteld, maar ben dik tevreden. Felline ook geen moment echt overwogen voor vandaag. Even afwachten op de punten van het combinatieklassement, maar voorlopig weer iets gestegen (van plek 8 naar 6).

Wát een etappe was dit zeg. Smullen! Jammer van Konig, prachtig gedaan van Quintana en Contador en hun knechten.

nathancouw

Sjonge jonge Patrijs, ga jij is gauw winnen! Lekker Quintana als kopman levert vandaag veel punten op voor je.
Ik ben vandaag flink gestegen!(relatief) Van 237 naar 185. Als ik Felline had opgesteld had dat wel 100 kunnen zijn maar je kunt niet alles goed doen! Ik ga voor top 100. Dat zou voor mij als 'wielerkenner in de dop' een geweldig resultaat zijn.
Morgen weer een sprintetappe waar bij mij alleen Bonifazio is afgevallen.
Wel heb ik:
Drucker (kopman)
vdSande
Arndt
Sbaragli
Cort
Misschien Felline (weet niet of die na vandaag nog energie heeft).
Verder nog Quintana, Valverde en Moreno.

Gelegevaar

Die Felline kan wel klimmen zeg :D

nathancouw

'@Gelegevaar Ik had zijn klimmerskwaliteiten al genoemd voor de start van de vuelta volgens mij. Dom van me om hem dan vandaag niet op te stellen..

WCEendT

Dus de vraag vandaag: Valverde of Drucker als kopman.

Met Valverde krijg je 16 teampunten en dan moet Drucker minimaal top 13 sprinten, maar Valverde richt zich op de puntentrui en gaat dus waarschijnlijk wel mee sprinten?! Moeilijke keuze.

LutsenkoFan

Nouja, dom. Enige kans voor hem zou zijn via de vlucht. Dat gebeurt uiteindelijk ook. Maar goed, dat kan niemand ruiken van te voren.

raymankapeens

Combinatieklassement is er nog niet bij. En is al duidelijk of iedereen die buiten de tijd binnen was DQ is?

nathancouw

'@WCEendT Ik verwacht Drucker toch MINSTENS top 10 morgen. Zal dus mijn kopman zijn. Val;t mij nu pas op dat wij dezelfde kopmannen hebben!

Pietje Precies

Ik hoop dat Drucker morgen niet meer van start mag gaan.

WCEendT

'@Pietje
Waarom dat?

jort101

Het zal meersman wel weer worden morgen.. (hoop ik) ookal heb ik hem niet in m'n team.

nathancouw

Absurd dat de organisatie de hele groep die op 53 (!) minuten is binnengekomen morgen weer van start laat gaan. Er was een tijdlimiet van 31 minuten. Wat een lafaards...

snoek1974

Commercieele beslissing ,jammer , zijn veel te bang dat Froome dan ook afstapt , we saaie sprint etappe krijgen , zou juist voor spektakel kunnen zorgen als je met 75 renners verder gaat al zal de Movistar trein dan wel teveel kunnen beheersen

ditisdavid

Je kan ook moeilijk 3 sprintetappes zonder sprinters en 6 etappes met een man of 70 laten rijden, dat is ook niet leuk om naar te kijken waarschijnlijk (sommige ploegen zijn dan gedecimeerd waardoor ze weinig meer uit kunnen halen). Of je moet nog 6 Lagutins, Calmejanes of Conti's laten winnen in een ronde waar toch al veel kritiek is geweest op het aantal mindere namen met etappezeges...

Pietje Precies

'@WCEendt, hij en vele anderen zouden uit koers moeten worden gezet.

Laatst gewijzigd
Patrijs

Hup, eruit met die gasten. Houden we Bennati over als een van de weinige sprinters en dat komt mij prima uit!

Zonder gekheid: zo'n veredelde rustdag mag natuurlijk niet gebeuren. Ik snap dat de organisatie niet meer dan de helft van de renners naar huis stuurt, maar er moet wel iets veranderen om dergelijke taferelen in de toekomst te voorkomen. Misschien is een (flinke) geldboete in deze speciale gevallen een idee? Of een soort gele kaart? Dat je één keer per grote ronde de tijd mag overschrijden. Bij de tweede keer is het wieberen. Aan elke maatregel kleven wel nadelen. Lastig!

WCEendT

'@Pietje
Je realiseert je toch wel dat de helft van de teams dan zou opstappen en de koers naar de kl*te zou zijn?!

Morgen wint er sws iemand die in die groep zat.

snoek1974

Zoals ik zei , commercieele beslissing , ben met je eens dat dit een aparte invloed kan hebben , maar als er 10 renners buiten de tijd aankomt zullen ze gewoon de ronde moet verlaten

Dus snap m wel maar er zaten renners bij waarvan ik verwacht dat ze gewoon binnen de tijd kunnen binnenkomen en ergens lijkt er bepaald zijn doe maar rustig aan , ze halen echt geen 90 renners uit de ronde.

Crashtester

Wat voor zin heeft het om tijdslimieten te hebben als deze toch niet worden gehandhaaft?

PeterPaprika

Aan de ene kant hoor je als jury die lui allemaal naar huis te sturen natuurlijk, maar aan de andere kant is het ook geen toeval dat het zo'n grote groep is die voornamelijk ook zover buiten die tijdslimiet zijn gereden omdat er voorop eigenlijk van begin tot eind maximaal is gekoerst door een aantal van de beste renners die in dit peloton rijden. Dan kan ik er wel inkomen dat je over je hart strijkt als jury zijnde.

Daarnaast is het argument dat een aantal renners harder hadden gekund ook geen hele sterke, als een renner als Konig, Atapuma of Kennaugh die hele groupetto uit elkaar gaat rijden voor hun klassement liggen ze binnen een minuut in de berm gok ik.

1 2 ... 68 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.