Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 71 ... 79 80
fringale

Zekerheden voor morgen : Quintana - Froome - Contador - Chaves - Yates - S. Sanchez - Valverde
2/4 : Brambilla - Felline - Pardilla - Castroviejo (waarvan ik hoop dat die zich stilaan begint te focussen op de tt)
...of zou ik S. Sanchez durven opofferen voor een gok op een extra vluchter, want die blijft sowieso bij de "groten" en rijdt zelden top 10. Zijn beste plek (bergop) was 11e en toen reden de klassementsrenners voor de overwinning. Knap dat hij 6e staat, maar scoritogewijs geen hoogvlieger.

ps : vrij spannend in mijn subpoule, de tweede staat op 6 miezerige puntjes

Laatst gewijzigd
MorenoHofland38

Ik heb niet veel renners uit de top 10 van het klassement meer over, alleen Quintana, Chaves en Contador. Maar des te meer (potentiële) vluchters: Valverde, König, Latour, Geniez, Brambilla, Felline, Bakelants en Atapuma. Daarvan moeten er nog 2 afvallen en ik zou niet weten wie. Neig nu naar Geniez en Bakelants.

ivo001

Heb een tijd rond plek 2000 gestaan, maar het ontbreken van Quintana in mijn selectie begint wel zijn tol te eisen.
Het vervangen van Felline in mijn selectie is ook geen goede zet geweest.

jort101

Ik maak Chaves morgen gewoon kopman met de hoop dat hij wint..

Patrijs

Ik ga morgen in ieder geval voor Drucker als kopman ;-)

Nee, ik neem de top van het AK en wat knechten van Quintana mee. Misschien nog een aanvaller, of twee. Latour zal waarschijnlijk weer buiten de boot vallen, zoals heel de Vuelta eigenlijk. Zou het morgen weer een etappe worden waarin iedereen na afloop zegt: "Kut, Felline niet opgesteld". Vermoed dat hij wel weer de aanval gaat kiezen als hij nog wat in de benen heeft.

Laatst gewijzigd
PeterPaprika

Lijkt me dat Felline zich toch vooral zal sparen voor overmorgen en zondag.

nathancouw

We gaan het zien, ik hoop dat hij er morgen voor gaat!

ivo001

Ik moet morgen kiezen tussen Valverde of Froome als kopman.
Voor de rest hoef ik weinig keuzes te maken, de enige renner die ik buiten de selectie heb staan die kan klimmen is Dombrowski, en die heeft de hele vuelta niets laten zien.

WCEendT

'@Ivo
Maar in de giro was hij de laatste week ook een van de betere, moeilijk :).

Zadelpen

Ik ga voor de grootste comeback aller tijden..... (Tromgeroffel.......)

Alles op Bert!! Vamos Alberto!

WCEendT

Ik gok het ook op Atapuma en Brambilla i.p.v. Castroviejo/Rojas, moet toch ergens de andere 50 voor mij in gaan halen...

jort101

Ik ga voor Brambilla en Felline in plaats van Brambilla en Atapuma.. ik geloof gewoon meer in Felline dan in Atapuma omdat Felline een heel goeie indruk maakt en dat als Felline in de ontsnapping samen met Atapuma dat Hij meer kans maakt dan Atapuma. En twijfel nog steeds tussen Chaves, Contador en valverde als kopman.. wie zou ik doennn....

Laatst gewijzigd
fringale

Welke twee uit het viertal Brambilla, Pardilla, Felline, Castroviejo ? Ik leg mijn lot in jullie handen.

WCEendT

'@Fringale
Brambilla en Felline/Pardilla zou ik doen, maar dit helpt niet echt zeker :P.

@Jort
Valverde.

ditisdavid

Brambilla en Castroviejo.

Zadelpen

Ik denk zelf dat Konig of Gesink gaan winnen.

vasnd

'@fringale Castroviejo zou me erg verbazen. Heeft zich bij de Contador/Quintana coup binnenstebuiten gereden en zal zich lichtjes willen sparen voor de tijdrit. Is ook zijn terrein totaal niet tenzij in exceptionele dagvorm. Felline verwacht ik wel in de aanval maar niet het kunststukje wat hij eerder liet zien herhalen. Of Brambilla nog wat energie over heeft, geen idee. Pardilla zal nog een move richting top 10 willen doen, maar of dat morgen is? Vragen vragen..

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Zou leuk zijn als het na 10 kilometer al weer volledig losbarst.

fringale

'@vasnd
Castroviejo (enkel) voor de bonuspunten, dat zijn er op z'n minst 17, en 27 als Quintana zou winnen, vandaar een wel te overwegen optie, en wellicht kies ik ook voor die zekerheid.

Wel vraag ik me af of een vlucht gaat overleven. Ik denk namelijk dat er bij Sky een straftraining op het programma staat, om een opgenaaide Froome in zegerijke positie af te zetten op 4 km van de streep. Het zou zomaar eens de clash der titanen kunnen worden, vandaag, of droom ik nu te veel.

elstupidoloco

'@fringale: elke training bij Sky lijkt me straftraining 😂 Hoofd omlaag en op je metertje kijken.
Lijkt me sterk dat Sky zit binnenstebuiten trekt voor de etappezege.

raymankapeens

Ik zie nergens Atapuma genoemd worden, lijkt me misschien ook wat te zwaar voor hem. Dus kan wellicht beter voor de zekere 17p van een Rojas of Castrovievo gaan? maar ja anderen in mijn poultje hebben hem wel dus misschien toch maar nemen (sta nu op 250p los op 1)

Rob van Dijk

Leuk zo'n forum, ik speel ook mee met het Vuelta spel. Momenteel op plaats 36.
Succes allen vanmiddag!

nasibal

De dag na de 2e rustdag.. Iedereen netjes de volledige Astana equipe opgesteld? ;)

ivo001

Mijn enige astana renner had wel iets meer nodig om weer op zijn fiets te komen

Rob van Dijk

Is er in de "hoofdpoule" van Scorito nog iets te winnen dat jullie weten?

1 2 ... 71 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.