Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 72 ... 79 80
madeks

Geen plek voor Atapuma, Latour en van Garderen in mijn team.
Is het het waard om s.Sanchez of Talansky op te offeren voor een van deze..

Mooie_Mario

Valverde of Contador kopman,

Castroviejo voor 17 punten of eindelijk eens gokken of Carthy beschikt over wat goede benen. Latour heeft het elke keer laten afweten, dus Felline mag het vandaag proberen of gaat deze jongen zich sparen voor de sprint van morgen?
Lastig lastig.

Patrijs

Mijn team:
Quintana (C)
Valverde
Moreno
Chaves
Yates
Froome
Konig
Contador
Brambilla

Op de bank: S. Sanchez (nog niet één keer hoogvlieger), Latour (lijkt geen gekke dingen te doen in zijn eerste grote ronde), Felline (tja, het kan weer zo'n etappe worden) en Rojas (ik vind de kans te groot dat mijn andere reservekandidaten Brambilla en Konig meer dan 17 punten pakken).

Rob van Dijk

Mijn team:
Nairo Quintana
Chris Froome
Esteban Chaves
Alejandro Valverde
Daniel Moreno
Jonathan Castroviejo
Jose Joaquin Rojas
Ruben Fernandez
Jose Herrada

Kans op geslaagde ontsnapping is groot.

WCEendT

Awh geen Atapuma of Brambilla in de kopgroep, de kans is dus groot dat ik 34 Movistar punten mis ga lopen...

Zadelpen

Hey Rob, welkom in dit topic. (Ben zelf ook vrij vers nog, ;-) )

Kan je zeggen dat scorito zelf geen prijzen heeft. Alleen sommige subpooltjes hebben dat. Binnenkort verandert dat trouwens....

Laatst gewijzigd
Rob van Dijk

Dank je zadelpen. Wel vreemd wanneer je aan het voetbal weekspel meedoet kan je min. 200,- winnen.

ditisdavid

Mooi, König in de kopgroep. Sbaragli en Cort uiteraard niet opgesteld, zal ik ook niet extreem veel mee verliezen.

jsprunk

Vorig jaar kon je wel nog 750 euro winnen (met de tour heb ik toen zelfs 1000 gewonnen). Waarom is dat nu niet meer?

ditisdavid

Barbero 4e vandaag ;)

raymankapeens

" Awh geen Atapuma of Brambilla in de kopgroep, de kans is dus groot dat ik 34 Movistar punten mis ga lopen…"

Ja balen dat heb ik dus ook.... Jammer

WCEendT

'@Rayman
Inderdaad, ga echt van de top 50 wegzakken naar de 250e plek ongeveer :@.

ditisdavid

Ik stijg juist, thanks König :)

Pietje Precies

Aiaiai Hermans rijdt zo'n ongelofelijk sterke ronde, maar hij is nu ook al zo ongelofelijk vaak tussen plek 20 en 30 geëindigd :(

Patrijs

Olé, na vandaag nummer 1 bij WF en 4 overall. Heb ik in ieder geval één dag de leiding gehad. Zie wel dat er langzaam deelnemers omhoog kruipen die (bijna) alle Movistars hebben. Ik hoop dat ik daar de komende dagen nog wat afstand van kan nemen, want die gaan met al die teampunten op het eind natuurlijk gigantisch binnenlopen. Hoe dan ook een mooie dag vandaag!

nathancouw

Je hebt slechte dagen en je hebt SLECHTE dagen. vandaag was voor mij zo een SLECHTE dag...

vasnd

Yup. Ondergemiddeld ondanks of misschien wel dankzij de gok op aanvallers. Dagwinnaar zijn degenen die op safe spelen.

Laatst gewijzigd
nathancouw

maar gauw op naar morgen! Drucker x2 hoop ik ;)

fringale

een pekzwarte dag voor mijn ploeg, en het wielrennen in het algemeen...renners die een extra rustdag genomen hebben rijden massaal vooruit en gaan met alle punten lopen.

ditisdavid

Effect van de zogenaamde extra rustdag is met een echte rustdag en een sprontersrit ertussen minimaal...

elstupidoloco

Een paar dagen voor het einde van de Vuelta wil ik toch al graag even kort terugblikken. Bij deze wil ik ook iemand nomineren voor de Barbero van deze Vuelta: Hugh Carthy. Ik heb deze jongen in eerdere koersen toch best zien klimmen. Maar het lijkt wel alsof pelucchi in een groen shirtje rijdt.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Van tevoren werd Carthy door CQ als kandidaat voor de top 10 gezien, als ik me goed herinner. Dat leek me wat optimistisch, maar ik verwachte wel iets van hem, paar keer mee in een ontsnapping b.v., of anders een Vuelta a la Bennet. Ik denk dat ie gewoon niet fit is, want hij klimt inderdaad momenteel als een sprinter.

nathancouw

En Felline rijdt juist heel sterk bergop!

elstupidoloco

En Bakelants!

Pingdo

Hugh Cathy is inderdaad flink ziek geworden net voor de start en daarbij een zware antibiotica kuur gehad. Hij begint zich juist nu net een beetje fit te voelen en zijn planning is om bij de laatste bergetappe zijn benen te testen. Ik denk dat dat nog te vroeg komt.
Felline klimt juist minder goed dan verwacht, want hij ging voor een top 15 gc, wat hij niet gaat halen. Nu volledig op etappewinst en hij denkt zelf dat eerder in een bergetappe te gaan realiseren dan in de sprint. Toch verwacht ik hem vandaag en zeker in de top 10 van de ITT.

1 2 ... 72 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.