Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 73 ... 79 80
Rob van Dijk

Gefeliciteerd Patrijs, zowiezo een knappe prestatie.
Ik ben inmiddels opgeklommen naar plek 24 idd met het complete Movistar team. Vrees vandaag met mijn team zonder sprinters..

Patrijs

Ja, jij zal wel hopen dat het niet op een sprint uitloopt, Rob! ;-)

Zijn er nog mensen die twijfelen tussen Valverde of Drucker als kopman? Of Quintana misschien? De situatie ten opzichte van maandag is natuurlijk niet heel veel veranderd, behalve dat we nu weten dat het Valverde maandag niet leek te lukken om mee te sprinten. Aan de andere kant: hoe zeker is het dat Drucker nog eens zo'n sterke sprint rijdt?

fringale

Zou ik Schwarzmann nog een kans geven of toch maar voor de zekere punten van Valverde kiezen ? Zelfde vraagtekens bij Cort en Felline, tov respectievelijk Quintana en Castroviejo.

ditisdavid

Voor vandaag de 6 overgebleven sprinters (Drucker C, Sbaragli, Arndt, Cort, Vd Sande, Felline) plus m'n 3 Movi's, denk niet dat Chaves weer bij de beste twintig rijdt.

Bertje82

'@Patrijs: Ik zie geen ploegen die dit gaan controleren, dus ik verwacht dat de kopgroep ermee aan de haal gaat. Ik zou dus kiezen voor Quintana/Valverde>Drucker als kopman. Zelfs als het bij elkaar komt, moet Drucker top-6 sprinten voor meer punten dan Quintana.

siht

Er zijn zeker 6 ploegen die een sprinter hebben die mee kunnen doen voor de winst. Zou raar zijn als een kopgroep het zou halen. Maar niks is zeker, het is een zware vuelta tot nu toe ;)

Laatst gewijzigd
raymankapeens

'@Patrijs, Ja ik twijfel wel tussen Drucker of Valverde als kopman omdat ik vorige keer toch punten liet liggen met Valverde toen ie niet meesprintte. Maar goed hij wil wel de puntentrui neem ik aan dus als Felline meesprint zal Valverde dat ook wel doen denk ik en heeft al 38p van de truien.

maar voor nu heb ik toch Drucker omdat die wel sterk oogde

Patrijs

Ik denk juist dat er veel ploegen zijn die de boel willen controleren. Er zijn al zoveel renners kort geëindigd in de sprint dat er behoorlijk wat ploegen zijn die voor de overwinning denken te kunnen gaan vandaag.

Maar ja, of Valverde mee gaat doen? Als hij die trui echt wil hebben, zal hij haast wel moeten. Niet alleen Felline kan hem nog afsnoepen, ook Quintana zou zaterdag met een goede klassering in de bergrit de trui zomaar over kunnen nemen. Het verschil is immers maar 7 puntjes. Wie kijkt er even in het hoofd van Alejandro?

Het fijne van Valverde zijn die 19 (haast) zekere punten. Bij Quintana zijn dat er zelfs 29. Stel dat het tóch geen sprint wordt, dan heb je in ieder geval nog een flink aantal punten. Bij Drucker zijn de voorwaarden dat het een sprint moet worden én dat hij daarin hoog moet eindigen. Dat lukte maandag, maar gaat 'm dat vandaag weer lukken? Uitgesloten is het zeker niet. Lastig, lastig. Voor mij wordt het een keuze van het laatste moment.

WCEendT

'@Patrijs
Ik ga voor Drucker, moet punten goed maken na gister dus als jij nou eens voor Valverde kiest :).

Patrijs

'@WCEendT
Drucker it is! ;-)

En verder:
Valverde
Quintana
Rojas
Meersman
Van der Sande
Van Genechten
Bennati
Felline

Laatst gewijzigd
Rob van Dijk

Morgen ook nog een lastige opgave. Froome is het enige zekerheidje..

vasnd

Is een prima combinatie die je daar hebt Patrijs. Daar ga je hoe dan ook niet veel mee verliezen.

raymankapeens

Castroviejo is ook wel ween zekerheidje toch ;-)

WCEendT

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA CORT ERUIT GEHAALD VOOR CASTROVIEJO, IK BEN ER KLAAR MEE!!! TOT IN DE GIRO!

vasnd

Wow ik heb echt minutenlang zitten twijfelen of Cort het vandaag nog zou kunnen opbrengen voor een top 10 te gaan. Goede keus gemaakt gelukkig!

nathancouw

NEE NEE NEE NEE NEE. DE HELE TIJD CORT ERIN GEHAD EN HEM OP HET LAATSTE MOMENT ERUIT GEHAALD!!! WAAROM

Jeffrey81

Waarom halen jullie Cort eruit? Je hebt toch juist voor deze etappes sprinters gekocht?

Ik ben spekkoper vandaag: 1-2-3-4 :)

Enige jammere is dat ik met Sanchez als kopman gokte op winst van Drucker, en dat daarom Chaves ernaast stond. Maar goed...mag de pret niet drucker ;)

PeterPaprika

Die Tosh van der Sande wissel ipv Meersman op het laatste moment begint er ook steeds beter uit te zien... :|

nathancouw

Ik dacht die gaan of niet sprinten of voor Keukeleire....

WCEendT

'@Jeffrey
De etappe van gister niet gezien? Het was geen slechte redenatie dat hij gewoon op zou zijn vandaag (eerste grote ronde) en Orica voor Keukeleire zou gaan. Als ik dan 17 zekere punten heb met een Castroviejo, is dat een verleidelijke vervanger.

Edit:
Gister zat hij dus in de ontsnapping.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Etappe wel gezien, maar ik moet toegeven dat ik gemist heb dat hij op zou zijn.

Blijkbaar is het soms niet zo slecht om af en toe wat beelden of wat nieuws te missen ;)

Jeffrey81

Ah, je bedoelt dat hij in de ontsnapping zat?

Dat zegt me weinig..... dat was voor mij geen reden geweest om hem eruit te halen iig.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Haha lekker gelukkig toch drucker als kopman genomen en cort erin gelaten. Had bijna Castroviejo gedaan ipv Cort

fringale

leuk hoor Bora, heel leuk, nu toch weer Schwarzmann...dus had hem beter wel opgesteld

Mooie_Mario

Als je Cort hebt en deze etappe niet opgesteld hebt, wat is dan de reden dat hij in je team staat? Deze etappe was juist van te voren al bekend dat hij mee ging doen voor podium en een grote kanshebber was.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 73 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.