'@kjjl
Meersman heeft de laatste weken wel redelijke resultaten neergezet, en lijkt me tegen deze tegenstand toch bij de beste drie, al liggen de meeste spurters heel dicht bij elkaar.
@rosco
Goncalves is geen sprinter sprinter, ik denk niet dat hij in een echte massasprint zal meedoen. Over een iets zwaarder parcours en in vluchten zal hij zich zeker tonen, lijkt echt wel in vorm.
Schrijf hem toch maar niet op. Hij heeft al niet of nauwelijks resultaten in grote wedstrijden in het verleden en dit jaar rijdt hij zelfs in zwak bezette wedstrijden niet sterk. Vertrekt ook niet voor niets bij conjo Patrick.
Maar goed, het blijft sport, geen wetenschap. Misschien krijg ik het deksel wel op mijn neus. ,)
Vandaag eindelijk echt even tijd gehad om (tussen de beelden van Rio door) goed naar de etappe profielen te kijken.
De beste verseling lijkt me 9/10 man AK aangevild met 6 punchers/aanvallers en 4 sprinters. Ook alvast mijn longlist gemaakt maar wacht nog tot de definitieve deelnemerlijst voor de pintjes op de i. Een ding is zeker Geesink heb ik van de longlist gehaald. Ik hoop dat hij veel en goed kan knechten voor Kruijswijk maar een eigen klassement lijkt me te vroeg. Heeft nog niet zijn niveau...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.