Scorito Vuelta a España 2016 pool

1 2 ... 8 ... 79 80
Timber

Sbaragli?

nathancouw

Zou ik toch ook de naam Richeze willen noemen. @flashke

Klootje Kriekeljon

Die is verwijderd uit de verwachte selectie van Etixx Nathan.

flashke

Blijkbaar rijdt Richeze niet, anders had ik zelfs geen alternatieven genoemd.

Klootje Kriekeljon

En Lotto-S wil met Tosh van der Sande gaan sprinten dacht ik.

ONCE

Het is allemaal een beetje b en c garnituur. Dus een sprintkopman wordt wel een enorme gok.

kjjl

Meersman is dit seizoen helemaal nergens het snelst.

rosco

De sprinter van Caja Rural, Jose Goncalves lees ik nergens. Verwacht deze renner toch paar keer in de top 10.

flashke

'@kjjl
Meersman heeft de laatste weken wel redelijke resultaten neergezet, en lijkt me tegen deze tegenstand toch bij de beste drie, al liggen de meeste spurters heel dicht bij elkaar.
@rosco
Goncalves is geen sprinter sprinter, ik denk niet dat hij in een echte massasprint zal meedoen. Over een iets zwaarder parcours en in vluchten zal hij zich zeker tonen, lijkt echt wel in vorm.

PeterPaprika

Als er al iemand gaat sprinten bij Caja Rural zal dat Prades zijn gok ik. Goncalves is meer een type Valverde die goed is in kleinere groepjes na een zware dag.

kjjl

Schrijf hem toch maar niet op. Hij heeft al niet of nauwelijks resultaten in grote wedstrijden in het verleden en dit jaar rijdt hij zelfs in zwak bezette wedstrijden niet sterk. Vertrekt ook niet voor niets bij conjo Patrick.

Maar goed, het blijft sport, geen wetenschap. Misschien krijg ik het deksel wel op mijn neus. ,)

JDL75

Vandaag eindelijk echt even tijd gehad om (tussen de beelden van Rio door) goed naar de etappe profielen te kijken.
De beste verseling lijkt me 9/10 man AK aangevild met 6 punchers/aanvallers en 4 sprinters. Ook alvast mijn longlist gemaakt maar wacht nog tot de definitieve deelnemerlijst voor de pintjes op de i. Een ding is zeker Geesink heb ik van de longlist gehaald. Ik hoop dat hij veel en goed kan knechten voor Kruijswijk maar een eigen klassement lijkt me te vroeg. Heeft nog niet zijn niveau...

Lage rugpijn

'@JDL75. Mooie verdeling, heb ik ook ongeveer. Het grote probleem wordt straks : wie stel je wanneer op? AK renners zijn ook klimmers , zijn ook punchers, sommige punchers zijn ook AK renners..etc etc etc....:-)

elstupidoloco

En dan is de koning van de top 10 noteringen opeens slechts 3,5 miljoen en moet toch 1 van je beoogde kopmannen sneuvelen

PeterPaprika

Slechts? Volgens mij was ie even duur in de Giro en de Tour. Vind hem eigenlijk nog steeds te duur, maarja kun je hem er naast zetten met de manier waarop ie GT's rijdt de laatste jaren.

elstupidoloco

Met zo'n deelnemersveld en een parcours dat zo op zijn lijf geschreven is, vind ik het wel meevallen ja

Chaba

Dani Moreno maar 1 miljoen, het is dat zijn seizoen tot nu toe slecht is en dat Valverde en Quintana boven hem staan in de pikorde maar anders had ik het wel geweten.

wielerliefhebbervandeweek

Met dit budget gaat het hem niet helemaal worden vrees ik haha

Froome, Quintana, Contador, Valverde, Kruissie, Chavez is er al een hele hap uit

vasnd

Voor mij is nu de keuze Talansky of Balberde. Nou, dan weet ik het wel hoor.

PeterPaprika

En daar gaat Van Poppel, blijft wel erg weinig over qua sprinters.

ben_pronk

Niet te doen allemaal! Wat dachten jullie van Stybar en Terpstra?

Chaba

'@Ben_Pronk
Goede renners voor het voorjaar. ^^

aardappeljager

Hij is elke keer 3.5m, maar nu is dat een veel groter % van je budget. Overigens zijn er een stuk minder dure renners, dus goed te doen voor mij (ik laat Froome en Quintana thuis)

wielerliefhebbervandeweek

Haha Froome en Quintana thuis is best gewaagd of niet?

Overigens zie ik veel mutaties maar de renners zijn niet uit mijn team gehaald.

Izagirre, van Poppel

Mardai

Gaat het budget nog een beetje omhoog? Ik kom geld tekort :P.

1 2 ... 8 ... 79 80

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.