Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 112 ... 440 441
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 echt.... wat heeft die overwinning van Oomen 2jaar later te maken met het feit dat Lindeman wat klimtalent heeft ?? Die begrijp ik niet helemaal. Daarvoor hoef je Oomen toch niet bij te halen. Verwijs dan terug naar de etappe overwinning van Lindeman in de Vuelta, dan maak je een prima punt. En verder bepaal ik niets, net zoals jij ook niet bepaald wie of wat mag zeggen. Kunnen jullie nu eens stoppen met die onzin. Ik geef gewoon een reactie net zoals iedereen dat hier doet. En de ene keer kan je daar mee eens zijn en de andere keer niet. Maar ga niet lopen zeggen dat ik hier als een soort dictator bepaal wat er wel of niet mag worden gezegd. Wat een onzin.

edit: had je trouwens die vraagtekens gezien achter mijn bijdrage over Oomen... dus dan is het toch een vraag en geen opgelegde eis.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hopelijk gaan we de Tier nog wel zien in de WP en LBL, ben idd heel benieuwd hoe hij daar uit de voeten kan.

achtpuntzes

'@ rahimns:

Maar ga niet lopen zeggen dat ik hier als een soort dictator bepaal wat er wel of niet mag worden gezegd.

in principe bevestig je een en ander met deze zin lol! :p

nee, even serieus, zo erg is het allemaal natuurlijk niet, maar toch vind ik dat US een punt heeft.

het kan best zijn dat jij kelderfan in deze niet snapt, dat overkomt mij ook wel eens. maar dat is nog geen reden om dan maar eenzijdig te bepalen dat wat hij zegt niet relevant is

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daarom vraag ik daar toch ook naar... het was sterker geweest als hij had verwezen naar de overwinning van Lindeman in de Vuelta of gewoon gewezen had op het parcours waar hij won. Maar om te verwijzen dat een andere renner 2 jaar later daar wint.. is gewoon niet heel sterk. En nogmaals ik bepaal niets.... dat maken jullie ervan. Dat ik het irrelevant vind is hetzelfde als iedereen hier op of aanmerkingen heeft op posts van een ander. Maar dan lees ik toch ook niet dat jullie vinden dat die persoon iets bepaald voor de ander. Ik vind het gewoon vreemd zoals er soms op mij wordt gereageerd op dit soort zaken. Ik probeer eigenlijk altijd inhoudelijk een discussie te voeren... maar als het even niet in iemand zijn straatje past ben ik opeens eigenaar van een discussie of een topic. Het slaat echt nergens op.

En ik vind dat U.S. geen gelijk heeft als hij denkt dat ik die opmerking over Oomen bekritiseerde omdat hij niet voor TLJ rijdt, daar ging het helemaal niet om.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ik vind deze hele discussie niet relevant. Dat bepaal ik hier even eenzijdig, als jullie het niet erg vinden..

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

De overwinningen van Lindeman en Oomen in Tour de l'ain zijn totaal niet vergelijkbaar. Lindeman won omdat de ontsnapping waar hij in zit heel veel voorsprong kreeg van het peloton. De laatste dag kon hij wel knap Bardet van de eindzege afhouden. Aanvallen is dan ook de kracht van Lindeman en niet zozeer het klimmen. Ik vond het erbij halen van Oomen om deze reden ook irrelevant.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

'@ vlek:
zelf ook al niets relevants te melden zie ik. :p

kelderfan

'@Sephiroth
Quote: "meen je dat nou dat ze boom tot mede-kopman hebben benoemd??? Lobato, Martens, Lindeman etc hebben allemaal betere uitslagen dit seizoen. Zou het extreem suf vinden van tlj in boom hier nog kopmanschap te geven."
In de AGR bedoel je? Als ik dat heb beweerd, dan trek bij deze mijn woorden in. Boom gaat ter voorbereiding de AGR rijden.;)
Ik zeg 't zo, dat het mij niet verstandig lijkt om Boom als kopman in de AGR uit te spelen. Het is alleen jammer, dat De Tier en Campenaerts ontbreken in de AGR.

S. Morgenstern

Floris De Tier‏ @FlorisDeTier
Geen @Amstelgoldrace πŸ˜”, wat ziekjes en er alles aan doen om in @flechewallonne terug 100% te zijn.

Tolhoek daardoor van de Waalse Pijl naar de Amstel Gold Race opgeschoven.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Jammer dat De Tier de AGR niet kan rijden door ziekte.

horsm

Volgens mij was aan het begin van het seizoen al aangekondigd dat Boom AGR zou rijden, om eens te kijken hoe hij op het nieuwe parkoers uit de voeten zou kunnen.

simplex

Wat zal het effect zijn van de stakingen a.s. zaterdag bij Jumbo, m.n. in Limburg? ;)
Jumbo te Vlijmen kent nog geen toeleveringsproblemen, zo heb ik begrepen
Go Lars, laat al de teleurgestelden zien dat je het rondje Bemelerberg goed aan kan.

Fanny

Zoekende op het internet kwam ik het volgende tegen namelijk iets voor de echte sportieve wielerliefhebbers die
het NK weg- en tijdritparcours 2017 een keer zelf willen fietsen.
Volgens mij kun je inschrijven voor een 120 of 150 km tocht op 22 of 23 april 2017.
Hieronder een beschrijving van het parcours en enkele foto's van het komende NK.

https://ingefietst.nl/2017/04/07/het-nk-parcours-2017-in-10-fotos/

Spruch

Wat een droeftoeter is die Ducrot toch. Interviewtje op nu.nl net gelezen. Alsof het hele voorjaar bestaat uit de kasseiklassiekers... Tlj presteert in de andere koersen gewoon hartstikke netjes En dan alleen maar zitten zeuren over die kasseikoersen, terwijl Tlj bewust meer heeft gekozen voor rittenkoersen. Hoe sneu ben je dan...

horsm

'@Spruch, ik heb het stuk ook net aangeklikt. Wat een suffe tekst van Ducrot. Hij kakelt maar wat.

veld

Hoewel Ducrot gelijk heeft wat betreft de vlaamse koersen (vooral door het falen van een uitgebluste Boom) wil ik naar aanleiding van zijn ongenuanceerde kritiek hier de gelegenheid te baat nemen om op te merken dat zijn commentaar en ook dat van zijn collega herbert dijkstra nog erger dan bedroevend is.Volstrekt onvoldoende kennis van zaken, bij Dijkstra nog enigszins gecompenseerd door overdreven patriottisch enthousiasme.

Fanny

Column door Thijs Zonneveld over TLJ die net als Excelsior in de Eredivisie Voetbal is.

http://www.ad.nl/sport/lotto-jumbo-is-net-excelsior~a0db4960/

Ik vind het wel een goed genuanceerd verhaal van hem mbt TLJ en het Nederlandse wielervolk die altijd, meestal via de sociale media, een negatieve mening heeft over hoe TLJ tot nu toe gepresteerd heeft.
Voor mij heeft TLJ gezien het budget goed gepresteerd in het voorjaar met vooral de 1 weekse koersen.
Voor de kasseienkoersen hadden ze eigenlijk alleen Boom die tot nu toe niet gebracht heeft waar hij eigenlijk goed in moet zijn.
Eigenlijk begint voor TLJ nu pas het wielerseizoen om daadwerkelijk met de ploeg te gaan scoren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Inderdaad., pakt Boom 3 of 4 top 10 klasseringen in het voorjaar had je nu niemand gehoord.

UrbanSteel

'@Rahimns

Inderdaad., pakt Boom 3 of 4 top 10 klasseringen in het voorjaar had je nu niemand gehoord.

Helaas en een groot probleem, dat heeft Lars Boom zijn hele carrière nooit gedaan.
Dat is de reden waarom ik al die verwachtingen over hem niet snap.
Hij kan een goed renner zijn als hij wil maar hij laat het er maar mondjesmaat uitkomen.

achtpuntzes

'@ US & rahimns:

3 a 4 top tien noteringen lijkt me vrij hoog voor Boom. inderdaad nog nooit gereden in hetzelfde jaar in zijn wedstrijden, in 2011 kwam hij er nog het dichtste bij:

2011: 10e 8e en 12e (oke geen 3 top tien plaatsen maar toch bijna)
2012: 6e (ok, dat is er maar 1)
2013: 11e en 14e (dat zijn er inderdaad geen maar 2 net er buiten)
2014: not even close
2015: 4e en 6e (geen 3 maar toch niet slecht)
2016: 6e en 11e (eentje en een bijna)
2017: om snel te vergeten

kelderfan

Niet alleen Lars Boom faalde, maar ook de klassiekerploeg haalde zijn niveau niet. Als je in 't begin van het seizoen de commentaren las van de kenners, dan viel 't allemaal wel mee, dat Vanmarcke de overstap maakte naar Cannondale. Lars Boom kwam in een gespreid bedje met steun van Wynants, Leezer, Tankink en Van Emden. In d E3 haalden Van Hoecke 43e., Tankink, Van Emden een voldoende; in Gent - Wevelgem haalde Van Emden 18e., Tankink een redelijk resultaat; in RVV haalde alleen Tankink 58e. een voldoende; in Parijs-Roubaix was Van Emden 33e. weer redelijk in orde. Dus kun je stellen, dat Van Emden als tijdrijder boven verwachting heeft gefunctioneerd.

S. Morgenstern

'Steun van' inderdaad, meer dan dat is hier nooit beweerd. Steun die er ook gewoon had geweest wanneer Boom wel het niveau van een kopman had gehad. Zelfs met het wegvallen van Roosen en Leezer en het matige voorjaar van Wynants, was (zoals je zelf ook aangeeft) het niveau van Van Emden en Tankink zodanig dat een goede kopman bij was gestaan tot het moment dat de kopmannen zelf koers gingen maken. Enkel daarvoor werd deze ondersteuning in de winter goed genoeg gevonden, voor niets meer. Het tegendeel is dit voorjaar niet gebleken.

Groenewegen is verder uiteindelijk nog een redelijk alternatief gebleken voor de minst zware van de vlaamse klassiekers, maar de rest van de ploeg was naar verwachting niet in staat de misperen van Boom te verbloemen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Groenewegen en ik denk ook Lammertink zijn volgens mij de nieuwe mannen voor dat werk. Lammertink deed in de Scheldeprijs en in De Brabantse Pijl goed werk voor Groenewegen en Martens. Ik hoop dat Roosen en Van Emden zich kunnen aansluiten bij 't rondewerk. Van Emden is voor mij vanwege zijn tijdrit belangrijker voor 't Rondewerk en ook Roosen is voor mij vanwege zijn herstelvermogen een prima renner voor 't Rondewerk.

kelderfan

Quote: Kelderman; "Door dat gebrek aan koershardheid, weet je wel."
Ik denk, dat Kelderman, die bijna de KOM pakte van de Kruisberg, het hele probleem van Lars Boom aangeeft {oud ploeggenoten}.
Je kunt met talent een hele boel verbloemen, maar door 't ontbreken van koershardheid, kom je er niet aan te pas als de koers door de kanjers wordt opengebroken.

S. Morgenstern

Lammertink is inderdaad een geweldig alternatief voor Roosen en Van Emden in de vlaamse koersen! Dit jaar buiten Groenewegen de enige twee renners met toptwintig uitslagen?

1 2 ... 112 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.