Info over een hoogtestage voor sprinters (mogelijk wel met een kleine WC-eend factor).[/url]
Ik weet niet of die hoogtestages van Kittel (en Degenkolb) bij Giant korter waren, dan de gebruikelijke hoogtestages van klassementsrenners. Goed mogelijk inderdaad. Ik kan wel vinden dat De Kort in 2015 drie weken op hoogte zat, dus misschien was Kittel er toen ook 'gewoon' drie weken bij.
Het gaat dan vandaag eindelijk beginnen, het moment waar we al bijna een jaar naar uitkijken. Ik hoop enorm dat kruijswijk de eerste etappes goed doorkomt en de pijn in zijn ribben weg zal trekken. Daarnaast hoop ik op een geode clement en van de broeck ter ondersteuning en misschien een etappeoverwinning van battaglin of campenaerts/van emden (tijdrit). Let's make this giro one to remember for Lotto Jumbo
Het gaat dan vandaag eindelijk beginnen, het moment waar we al bijna een jaar naar uitkijken. Ik hoop enorm dat kruijswijk de eerste etappes goed doorkomt en de pijn in zijn ribben weg zal trekken. Daarnaast hoop ik op een geode clement en van de broeck ter ondersteuning en misschien een etappeoverwinning van battaglin of campenaerts/van emden (tijdrit). Let's make this giro one to remember for Lotto Jumbo
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.