Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 140 ... 440 441
Roelien

http://www.bndestem.nl/wielrennen/stef-clement-ik-zie-steven-nu-meer-dan-mijn-eigen-vrouw~a4fcc7f2/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Leuk stuk over Stef Clement...

Laatst gewijzigd
Random wielerliefhebber

A oké dat maakt het wat duidelijker. Al doet bijvoorbeeld kittel wel een hoogtestage voor een wat kortere periode zeker?

S. Morgenstern

Info over een hoogtestage voor sprinters (mogelijk wel met een kleine WC-eend factor).[/url]

Ik weet niet of die hoogtestages van Kittel (en Degenkolb) bij Giant korter waren, dan de gebruikelijke hoogtestages van klassementsrenners. Goed mogelijk inderdaad. Ik kan wel vinden dat De Kort in 2015 drie weken op hoogte zat, dus misschien was Kittel er toen ook 'gewoon' drie weken bij.

Laatst gewijzigd
Random wielerliefhebber

Op die website doen ze net of hun hoogtetentje die positieve gevolgen geeft. :p

Roelien

Nog even over Timo: zijn eerstvolgende wedstrijd is Noorwegen. Was een reactie op iemand op zijn strava...

S. Morgenstern
S. Morgenstern
Jotto-Lumbo

Mooi filmpje. Wat heb ik vorig jaar vol verbazing genoten van deze man, hopelijk heeft hij dit jaar weer de vorm. Dan zie ik hem weer tot grote dingen in staat.

Jotto-Lumbo

Mooi filmpje. Wat heb ik vorig jaar vol verbazing genoten van deze man, hopelijk heeft hij dit jaar weer de vorm. Dan zie ik hem weer tot grote dingen in staat.

Loek de Rooij

Mooie video. Nu nog 'even' de Giro winnen en dan krijgen we een geniale docu 😉

Loek de Rooij

Mooie video. Nu nog 'even' de Giro winnen en dan krijgen we een geniale docu 😉

DiDanio

https://www.telesport.nl/artikel/96837/wielersport/kruijswijk-vreesde-voor-giro-na-enorme-klap

DiDanio

https://www.telesport.nl/artikel/96837/wielersport/kruijswijk-vreesde-voor-giro-na-enorme-klap

tdola

Dat klinkt niet helemaal super, zie alleen niet van welke dag dit interview is, woensdag?

Hopelijk geen last van voor Kruijswijk.

tdola

Dat klinkt niet helemaal super, zie alleen niet van welke dag dit interview is, woensdag?

Hopelijk geen last van voor Kruijswijk.

Yeez

Valt allemaal wel mee volgensmij. Uitsluiten kan die het niet, maar lijkt mij geen belemmering. Kreeg een stuur of fiets in zijn borst dus. Geen schaafwonden niks. Alleen last op de ribben. Misschien rit 4 nog wat last, maar de volgende bergetappe is etappe 9z

Yeez

Valt allemaal wel mee volgensmij. Uitsluiten kan die het niet, maar lijkt mij geen belemmering. Kreeg een stuur of fiets in zijn borst dus. Geen schaafwonden niks. Alleen last op de ribben. Misschien rit 4 nog wat last, maar de volgende bergetappe is etappe 9z

Random wielerliefhebber

Ergens in een interview gisteren zei die dat hij nog wat last had aan de ribben maar de verwachting was dat na enkele dagen de pijn weg zou trekken.

Random wielerliefhebber

Ergens in een interview gisteren zei die dat hij nog wat last had aan de ribben maar de verwachting was dat na enkele dagen de pijn weg zou trekken.

jvh93

Het gaat dan vandaag eindelijk beginnen, het moment waar we al bijna een jaar naar uitkijken. Ik hoop enorm dat kruijswijk de eerste etappes goed doorkomt en de pijn in zijn ribben weg zal trekken. Daarnaast hoop ik op een geode clement en van de broeck ter ondersteuning en misschien een etappeoverwinning van battaglin of campenaerts/van emden (tijdrit). Let's make this giro one to remember for Lotto Jumbo

jvh93

Het gaat dan vandaag eindelijk beginnen, het moment waar we al bijna een jaar naar uitkijken. Ik hoop enorm dat kruijswijk de eerste etappes goed doorkomt en de pijn in zijn ribben weg zal trekken. Daarnaast hoop ik op een geode clement en van de broeck ter ondersteuning en misschien een etappeoverwinning van battaglin of campenaerts/van emden (tijdrit). Let's make this giro one to remember for Lotto Jumbo

achtpuntzes

'@ jvh93:
amen!

achtpuntzes

'@ jvh93:
amen!

DiDanio

Artikel was van gisterenochtend, gesprek dus waarschijnlijk van woensdag.

Maar laten we hopen dat het inderdaad mee valt! Misschien ook klein beetje zand in de ogen strooien van concurrentie.. ;)

DiDanio

Artikel was van gisterenochtend, gesprek dus waarschijnlijk van woensdag.

Maar laten we hopen dat het inderdaad mee valt! Misschien ook klein beetje zand in de ogen strooien van concurrentie.. ;)

1 2 ... 140 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.