dat eeuwige gezeikstraal van de telegraaf over TLJ begin ik ook echt helemaal zat te worden. die laatste zin, sjongejongejonge. Natuurlijk zijn er goede mannen vertrokken maar dat hebben ze echt wel redelijk op kunnen vangen en in de breedte zijn ze gewoon sterker geworden. Enorm jammer dat ik aan het werk ben en de ploegenpresentatie niet kan bekijken
'@ Gardeyn, bedankt. De organisatie wordt dus ietwat opgeschud. Hopelijk zet het zoden aan de dijk. Verhoeven weer meer als ploegleider actief lijkt mij een goede zet. De kennisoverdracht tussen beide takken moet kennelijk beter. Miste wel - voor zover ik daarover kan oordelen - de nodige zelfreflectie in het verleden. Positieve ontwikkeling wat mij betreft. 2 Ploegleiders en een directeur zal wat kosten hopelijk is het budget verhoogd.
... oftewel een typisch Kerckhoffs-stuk: de feiten op zich kloppen wel, alleen hij geeft er z'n eigen invulling aan. Zo gaat volgens hem ongeveer elke twee jaar het roer om bij die ploeg, zou hij dat zelf ook in de gaten hebben? Merijn Zeeman kondigde hij aan als een soort verlosser, maar inmiddels heeft hij alweer afgedaan.
Overigens vind ik een andere rol voor Verhoeven niet zo'n gek plan. Ik kreeg niet het idee dat de rol als technisch directeur nou echt bij hem past, met name op communicatief vlak.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.