Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 16 ... 440 441
Wielerfan1987

Zijn we er nu al achter wie die Rabobank renner was op die foto's van Steven Kruijswijk?

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan waar in het artikel lees jij dat Dylan de ronde van Noorwegen gaat rijden

@Wielerfan1987 Welke foto's ??

Roelien

Krijg je donderdag te horen @wielerfan1987 😉

Wielerfan1987

Overigens viel mij op dat er op de foto's op Alexey Vermeulen zijn Strava vandeweek ook een Katusha renner stond die met Vermeulen zijn trainingsgroepje mee peddelde.

Ook die renner zijn identiteit lijkt mij nog onbekend

S. Morgenstern

JVDB

Laatste man

Jurgen van de Broeck (Katusha).

Wielerfan1987

Ooohwja

Haha,

Dat was ik allang weer vergeten.

In mijn beleving fietste goeie ouwe Jurgen vorig jaar nog steeds bij LottoBe

Dom van mij

Dutch Cycling Fan

Wat geheimzinnig Roelien 😄. Nu wordt ik ook nieuwsgierig

Rahim Vlasblom
admin

Kan iemand mij een linkje geven van die foto ??

edit: zie het al, een beetje volger op social media heeft het antwoord al

Laatst gewijzigd
xistnc

Meest logisch lijkt mij Grischa.

Roelien

'@dutch cycling fan: my lips are sealed... 😂

Wielerfan1987

Ik dacht Grischa ook al te herkennen op een filmpje van een 100% test/keuring die door (ik meen) Roglic geplaatst werd op twitter.

Op zich ook helemaal geen onlogische move om Niermann aan de staf toe te voegen.

achtpuntzes

nog maar één nachtje slapen :) :) :)

Laatst gewijzigd
jvh93

haha ik ben wel een social media volger, maar blijkbaar geen oplettende want ik had het nog niet gezien. Ik heb meestal het geduld niet en ga op onderzoek uit. een van de redenen waarom ik hier dus ook veelvuldig kijk xd

gardeyn

https://www.telesport.nl/artikel/77748/wielersport/roer-om-bij-lotto-jumbo

Flinke veranderingen in management en begeleiding.

Rahim Vlasblom
admin

Die Sierk Jan de Haan is de drijvende kracht achter oa Anna van de Breggen, schijnt wel een hele goede te zijn. Beetje opschudding in de organisatie is nooit slecht. De Telegraaf brengt het wel weer op hun manier ;)

jvh93

dat eeuwige gezeikstraal van de telegraaf over TLJ begin ik ook echt helemaal zat te worden. die laatste zin, sjongejongejonge. Natuurlijk zijn er goede mannen vertrokken maar dat hebben ze echt wel redelijk op kunnen vangen en in de breedte zijn ze gewoon sterker geworden. Enorm jammer dat ik aan het werk ben en de ploegenpresentatie niet kan bekijken

Sunrider

'@ Gardeyn, bedankt. De organisatie wordt dus ietwat opgeschud. Hopelijk zet het zoden aan de dijk. Verhoeven weer meer als ploegleider actief lijkt mij een goede zet. De kennisoverdracht tussen beide takken moet kennelijk beter. Miste wel - voor zover ik daarover kan oordelen - de nodige zelfreflectie in het verleden. Positieve ontwikkeling wat mij betreft. 2 Ploegleiders en een directeur zal wat kosten hopelijk is het budget verhoogd.

jvh93

iemand enig idee of er dan ook ploegleiders en trainers verdwenen zijn t.o.v. afgelopen seizoen?

Laatste man

Prima stukje. Logische verandering. Titel is ouderwets dik aangezet en klopt niet helemaal. Eerder toevoegingen dan enorme veranderingen.

Rahim Vlasblom
admin

Wel grappig dat iedereen dus blijkbaar de komt van Grischa gemist heeft. De telegraaf had dit ik geloof in juli of augustus al aangekondigd.

Roelien

Stond ook in het filmpje van Alexey Vermeulen met Roglic aan het sprinten. @wielerfan1987 goed gezien!

xistnc

Redelijk ingetogen stukje van Kerckhoffs, al weet hij natuurlijk wel weer een tendentieuze toon te vinden. Komt op mij over alsof hij een aantal feitelijke nieuwtjes mbt de nieuwe ploegleiders met zelfverzonnen 'omdatjes' aan wat losse meningen heeft gekoppeld.

tendam

... oftewel een typisch Kerckhoffs-stuk: de feiten op zich kloppen wel, alleen hij geeft er z'n eigen invulling aan. Zo gaat volgens hem ongeveer elke twee jaar het roer om bij die ploeg, zou hij dat zelf ook in de gaten hebben? Merijn Zeeman kondigde hij aan als een soort verlosser, maar inmiddels heeft hij alweer afgedaan.

Overigens vind ik een andere rol voor Verhoeven niet zo'n gek plan. Ik kreeg niet het idee dat de rol als technisch directeur nou echt bij hem past, met name op communicatief vlak.

Chrys

Zegt Roglic nou net dat hij dit jaar naar de Tour gaat?

1 2 ... 16 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.