Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 15 ... 440 441
achtpuntzes

in ieder geval herkenbaar met dat geel, dus een goed tricot.

ik denk dat ze de foto bewust donkerder hebben gephotoshopt om niet te veel te onthullen, maar dat zal Gesinks trainer niet geweten hebben (of er lak aan hebben gehad)

Fanny

'@Rahimns
De ploegpresentatie met de nieuwe tenues, is dat nou donderdag 22 december of vrijdag 23 december 2016.
WF geeft namelijk 22-12-2016 aan.
Ik dacht nl zelf dat het vrijdag 23 december 2016 zou zijn maar misschien weet jij de exacte datum en tevens waar dit gehouden wordt.
Ik neem aan dat dit wederom niet voor de fans is maar voor alleen voor de sponsoren en de pers.
Ook zullen we dan horen welk programma de belangrijkste renners gaan rijden voor 2017.
Ben ik alvast erg benieuwd naar.

Romāns Vainšteins

Hoezo ? Ga je er binnensneaken.

Roelien

'@fanny 22 december in Rijswijk. Voor de sponsoren en pers idd (en wij ook 😉)...

Rahim Vlasblom
admin

Het is in het hoofdkantoor van de Lotto

kelderfan

'@Fanny
Quote: "Hoe gaat het trouwens met jou Hero en ex TLJ renner Kelderman ?"
Om eerlijk te zijn heb ik nog geen idee, wat Wilco en Mike bij Sunweb gaan doen. Tot nu toe heeft die ploeg nog maar 24/25 renners op de rol.
Maar ja, met Laurens Ten Dam, Sam Oomen, Lennard Hofstede en "Michael Matthews erbij heb je een leuk team met Nederlands tintje. Maar of zij daar ook wandelgangen hebben, weet ik niet en Hero-jam smeer ik op mijn boterham. Gesink heeft ook zo'n tik met pindakaas.;)

Rahim Vlasblom
admin

niets gezegd ;)

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Roelien
Dank Roelien voor de informatie en jullie als ambassadeuren alvast veel plezier aldaar in Rijswijk. :-) 🚲

tendam

'@8.6
Die donkere foto is gemaakt door Delahaye... met tegenlicht, dan krijg je dat. Maar die gast van de NOS heeft het gewoon wat lichter gemaakt, daar heb je niet eens Photoshop voor nodig.

Roelien

Interview met Lars Boom waarin hij het oa heeft over wat hij gaat rijden en over zijn laatste jaar bij Astana...

http://brabantn.ws/UEE

Netraam

Boom dus waarschijnlijk niet in de Tour. Misschien dan toch alle ballen op een klassement voor Gesink? ;)

jvh93

'@Rahim en/of Roelien, wordt de ploegenpresentatie de 22e ook uitgezonden/gestreamd?

Roelien

'@jvh93 Via Facebook live.

jvh93

'@roelien awesome! thnks!

Las trouwens net dat het programma van clement hetzelfde programma ging worden als dat van kruijswijk waarschijnlijk omdat clement volledig is aangenomen om kruijswijk te ondersteunen in de giro.

Chrys

'@jvh93
Dat was volgens mij al bekend gemaakt in het persbericht waarin Clement gepresenteerd werd. Voor mij geen nieuws in ieder geval.

achtpuntzes

'@ Fanny:
nu tijdstip en locatie bekend zijn, ga je nog inbreken met je mission impossible kitje?

Sandy Casar

Weet iemand wie de renner is die nu voor Rabobank Development Team fietst en mee is met de Lotto Jumbo ploeg op trainingskamp?

Dit is te zien in de instagram story van Steven Kruijswijk

stijnlah

Ik zie hem nergens, kan je de foto of link hier zetten?

jvh93

'@casar, nu je het zegt! ik vraag het me ook af! toch een 30e renner in de selectie? of gewoon een verstekeling?

achtpuntzes

nog maar 2 nachtjes slapen! :p

jvh93

'@8.6 ja dan hebben we idd zekerheid😅

S. Morgenstern

Grondahl Jansen voor eigen kans in kleinere koersen.[/url]

Maarten Wynants twijfelde in het begin van de week nog of de ploeg met de uitbreiding van de WT-agenda überhaupt nog veel van de kleinere Vlaamse koersen zou gaan rijden. Zelf gaat hij volgend jaar in ieder geval met Groenewegen mee naar de grotere koersen (Parijs-Nice werd genoemd als voorbeeld). Grondahl Jansen wordt nu dus blijkbaar het speerpunt in Le Samyn, Driedaagse van West-Vlaanderen, the Ronde van Drenthe and Nokere Koerse. Daarnaast ook in dienst van Groenewegen (Qatar (?) en Kuurne en is hij opgenomen in de ploeg (bruttotroppen in onderstaande Noorse bron) voor Roubaix. Dat laatste is wat mij betreft het opvallendste, aangezien het voor Roubaix nogal dringen is met deze selectie.

Oorspronkelijke Noorse bron voor de liefhebber.[/url]
Hoogste 30-seconden waarde van de ploeg tijdens de test voor het trainingskamp. Dat zal met het oog op zijn mogelijkheden als sprinter een interessant gegeven zijn.

Laatst gewijzigd
achtpuntzes

Jansen kan zich gewoon de netto (lol) Roubaix selectie in fietsen als hij zich goed laat zien, niks vreemds aan.
wel opvallend dat hij Groenewegen er uit rijdt in ie 30 seconden test. heeft hij stappen gemaakt, of was Dylan niet op zijn best?

S. Morgenstern

Ja, het Noorse artikel lijkt een stuk minder definitief over die Roubaix selectie dan de cyclingquotes vertaling.

Hij benadrukt daar overigens ook dat hij in de eerste vijf seconden van die dertig seconden nog tekort schiet. Waarschijnlijk minstens zo belangrijk voor een sprinter, als de hoogste waarde in een sprint van dertig seconden.

kelderfan

'@vlek
Bedankt voor de bron. Jansen wordt kennelijk door LottoNL-Jumbo opgeleid in de Kittelformule. Hij heeft een sterke motor en is een snelle finisher.
Alleen zijn start is nog niet goed en daar wordt met zijn trainers aan gewerkt. Dan heeft de ploeg met Lobato, Groenewegen en Jansen drie snelle mannen.
Maar opvallend is, dat hij volgens het artikel de Ronde van Noorwegen samen met Groenewegen gaat rijden en dat hij de Tour des Fjords voor eigen kans mag gaan. Want die Ronde van Noorwegen valt samen met de ToC. Je zou denken, dat Groenewegen toch de ToC gaat rijden.

1 2 ... 15 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.