Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 21 ... 440 441
jvh93

Als leadout klinkt het meest logische maar ik verwacht toch dat ze weinig kans maken in een sprint daar met deze mannen

achtpuntzes

ok, ik was kritisch over Kruijswijk die geen zin meer had in belasting betalen en benieuwd over hoe jullie daar over dachten maar ik begrijp nu, we lullen er gewoon niet over. over je idool niks kwaads is de boodschap. :)

tendam

'@8.6
Jij hebt de nare trek om telkens als mensen een andere mening zijn toegedaan, of iets gewoon niet interessant vinden, dit te wijten aan een soort blind fan-zijn. Je kunt ook gewoon ergens niks van vinden.

Nationale held Max Verstappen woont ook in Monaco. Kan mij dat wat schelen? Nee, eigenlijk niet.

Rahim Vlasblom
admin

'@8.6 het spijt me werkelijk, maar het boeit me gewoon niet. Er wonen wel meer sporters en ook wielrenners is Monaco. Kruijswijk mag wonen waar hij wilt.

Fanny

'@jvh93
Wagner inderdaad voor mij een vreemde keuze van TLJ voor de WT TDU in Australië.
Ik had hier toch wel iemand anders verwacht.
Bv. een Roglic, Roosen, Campenaerts of de nieuweling Jansen.
Die laatste wil TLJ misschien eerst een paar maal testen in januari op het trainingskamp in Alicante.
Volgens mij is het best wel een leuke en interessante groep met daarbij de vorig jaar prima presterende nu 2e jaars prof jongelingen
Vermeulen en Bouwman die alvast meteen veel wedstrijdritme kunnen opdoen t.o.v. van hun 1e debuutjaar vorig jaar bij TLJ.
Hopelijk zal het niet hun laatste contractjaar in 2017 zijn.
Zal een prachtig aanvallend groepje zijn met van alles wat in hun gelederen in deze toch wel 1e mooie WT van het seizoen 2017.
Jammer dat de TDU geen TT heeft.
Weet iemand of het wordt uitgezonden en ook hoe laat, gezien het tijdsverschil ?
Tijdverschil 9 uur ?

Laatst gewijzigd
mooiman

Prachtige interviews met Robert en Steven. En of/ hoe ze handige belastingstrucs vinden interesseert mij geen moer. Ik hoop en vertrouw er op dat ze schoon rijden!!

Romāns Vainšteins

Monaco lijkt me een verschrikkelijke kutplek om te wonen, dieptriest, daar mag wel wat vergoeding tegenover staan in de vorm van light-belasting.

simplex

Hieraan toegevoegd dient wellicht in die optiek van RV en in dat opzicht ook kritisch naar de
km-vergoeding en de tevens ook verdiende airmiles te worden gekeken naar de meer op afstand liggende koersbestemmingen.
Waarom trouwens geen mooie koers in dat rijke en wielerparcoursgeschikte staatje gaan organiseren? "Thuiswedstrijdje" voor velen waar zelfs ook Gesink en Kruiswijk niet mogen ontbreken.
Dit i.i.t. Limburg dat als wielerstaatje door inwoners van onze natie meer en vaker lijkt te worden gemeden. Fijn dat buurstaatbewoner Boom zich daar dan wel laat zien. (Van Vlijmen naar Vijlen!) en v.v. terug

LutsenkoFan

Wanneer crosst Lars Boom weer?

Loek de Rooij

'@LutsenkoFan, 4 januari in Surhuisterveen, dan NK, 2 wereldbekers en WK.

Netraam

'@8.6
Ik zou graag debateren over belastingen en een internationale, eerlijkere aanpak maar ik betwijfel of het forum van Wielerflits er de beste plaats voor is.
(Overigens las ik ooit in de biografie van Karsten Kroon hoe ongelooflijk sociaal betrokken hij wel niet was enzo maar "je kan als sporter niet zoveel belasting betalen als in Nederland gewoon is, omdat je maar 10 tot 15 jaar de tijd hebt om geld te verdienen tot je pensioen" dus toen verhuisde hij 10 kilometer ofzo naar net over de grens in Belgie....)

achtpuntzes

dat je als sporter financieel 'binnen' moet zijn als je stopt is ook een discussie waard lijkt me.

anyway, ik heb het niet zo op mensen die niet willen meebetalen aan de Nederlandse staat. over het algemeen zijn dat de mensen die toch al het meest verdienen. en of dat nou topmanagers zijn of sporters maakt voor mij dan niets uit.

maar goed, ik heb mijn punt gemaakt, en zal er over ophouden.

Gregje

Ik mis Groenewegen of zelfs die Noor in de TDU. Er wordt toch ook gesprint daaro?

S. Morgenstern

Ik heb nog nooit een renner gemist in de TDU.

Gregje

Ok, Vlek. Fijn te horen.

achtpuntzes

Cookson wel. die zal straks wel weer roepen dat hij Froome mist in de TDU, de bemoeial.

S. Morgenstern

Cookson zou zijn zoon kunnen vragen om in januari met een Froome masker het appartement in Monaco 'bewoond' te houden, zodat Froome eindelijk de TDU kan rijden en toch aan zijn 90 dagen komt.

Wielerfan1987

Iedereen alvast de beste wensen voor 2017.
Dat we maar weer veel mooi wielrennen mogen zien komend seizoen

jvh93

Beste wensen allemaal, moge het een mooi jaar worden voor tlj en haar fans

kelderfan

Daar sluit ik mij bij aan. Beste wensen allemaal.

Fanny

Ook de beste wensen voor 2017 aan alle forumleden.
Dat het maar een mooi TLJ jaar met vele overwinningen mag worden.
Het liefst, als het kan, een podiumplaats in een van de 3 grote rondes (Giro-TdF-Vuelta).
Maar dat zal zeer moeilijk worden.

jvh93

'@fanny moeilijk of niet, dromen mogen we altijd. Winners are not the ones who never fail, but the ones who never quit!

Roelien

Interview met Daan Olivier. Interessant om te lezen! http://www.leidschdagblad.nl/sport/sportregionaal/article28906392.ece/Daan-Olivier-begint-aan-tweede-wielerleven_

xistnc

Dat zit achter een paywall, Roelien ;)

Edit: met de link vanuit Twitter kwam ik wel bij het artikel uit, klik of anders klik.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Wat ik me afvraag wat betreft de situatie van Daan,

Hij mag tot 27? April niet mee doen aan UCI wedstrijden (prof niveau in elk geval)

Maar zou hij wel aan nationale wedstrijden mee mogen doen namens Lotto-Jumbo- De Jonge renner??

1 2 ... 21 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.