Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 224 ... 440 441
kelderfan

Kruijswijk heeft vandaag zijn klasse getoond en mag nu bij de favorieten worden gerekend. Ene kant gelukkig dat hij de trui nog niet heeft, want hij heeft niet de ploeg om de trui te verdedigen. In de rit van overmorgen naar La Punt kan hij de aanval kiezen en gaan voor iets moois.

UrbanSteel

Geweldig om Kruijswijk weer goed van voren te zien.

robertowilco

Ik had hier gisteren gezegd dat Kruijswijk Top 5 moet halen, en misschien zat er nog meer in, ik wil zijn zijn commentaar wel eens weten over de rit vandaag en hoe hij zich voelt, podium moet er zeker inzitten. Het is bij Kruijswijk altijd moeilijk te zien of hij het moeilijk heeft, omdat het zo makkelijk uitziet bij hem.

Waarom zijn vele hier zo negatief over Boom, hij kent zijn lichaam wel en liet het lopen, wat heeft hij eraan om nog 2 km te forceren om bij te blijven, nou kon hij ook nog zijn diensten voor Kruijswijk bewijzen, ik hoop dat hij mee gaat naar de TdF en dat zal hij ook, ik verwacht hem op het NK.

Het is goed dat Kruijswijk niet de leiderstrui draagt, dit is veel idealer, zeker als je al 2 renners minder hebt.

kelderfan

'@robertowilco
Over Lars Boom valt te twisten. Van der Lijke werd ook gelost maar vocht zich terug op karakter en daar wordt je als renner beter van. Lars Boom zag al snel het hopeloze van de aanval in {zelfkennis}; maar hij laat 't er wel heel snel bij zitten. Gelukkig heeft hij Kruijswijk nog kunnen bijstaan tot aan de laatste klim. Maar om hem mee te nemen naar de TdF wordt een beetje 't JvdB gevoel.
Kruijswijk heeft zich daar en tegen heel goed gehouden. Addy Engels zegt 't goed, dat hij niet alleen aanklampte, maar dat hijzelf ook plaagstootjes kon uitdelen. Go Stevie.

S. Morgenstern

Ik dacht dat je nog iemand zocht om de klimmers in de eerste helft van zo'n rit bij te staan bij hun aanval?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan vreemde vergelijking, van der Lijke is veel meer een klimmerstype dan Lars is. Natuurlijk blijft die er langer aanhangen. Maar juist datgene wat Boom vandaag heeft laten zien is toch net wat je zocht voor de aanvallers in de TDF.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ja, omdat een lekke band of pech niet altijd in 't dal gebeurt. Ik denk dat Kruijswijk nu denkt, waarom heb ik Clement niet in 't team.
Want als ik 1e. kom te staan na La Punt, dan kan ik zijn hulp goed gebruiken. Dus is 't niet verkeerd om voor JvdB een renner als "Hermans" te halen.
Ik ben 't met je eens dat je een renner als "Van Baarle" zou moeten halen, om 't Vlaamse werk sterker te maken.
Het is te hopen, dat Bouwman, De Tier, Olivier, Vermeulen en Olivier de nodige stappen kunnen maken, om 't zonder "Hermans" te doen.

James Highsand

Mijn kritiek lijkt me heel normaal, Jotto-Lumbo. Ik vind dat Lars Boom veel te weinig vechtlust toont, en dat al een paar seizoenen. Maar jij denkt daar kennelijk anders over. Nou prima toch.

S. Morgenstern

Ik had het over de Tour de France.

robotour

Boom kwam per ongeluk in de kopgroep van de dag ? Of wat was het plan daarachter ? Lindeman zou meer kans gemaakt hebben, kijkend naar Warbasse
Boom zou het beter morgen hebben kunnen proberen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik had in de kantlijn toch nog op iets meer gehoopt van Olivier; 34ste op zo’n klim is in principe uitstekend voor iemand die nog niet zo lang terug is in competitie, maar ergens had ik stiekem de hoop gevestigd op het verder doortrekken van de lijn van die laatste rit in Amerika.

@Vlek op zijn instagram account geeft hij aan niet 100% te zijn geweest de eerste dagen en pas vandaag weer wat beter te voelen.

Hopelijk zet dat gevoel de komende dagen door, dan kan hij Steven nog goed bijstaan in de 2 komende bergetappes.

S. Morgenstern

Dat verklaart zijn verdwijntruc op de tweede dag. Vandaag is in dan zeker hoopgevend richting het eind van de week.

@ robotour; kun je kiezen wie er mee zit in de kopgroep, wanneer het een tijd duurt voordat een groep de ruimte krijgt?

Yeez

Ik denk dat Daan nu al grote sprongen maakt. Het niveau ligt hier toch hoger dan in California. Ik denk dat we aan het eind vh seizoen of volgend seizoen mooie dingen gaan zien van hem.

kelderfan

'@rahimns
Hoezo vreemde vergelijking. Van der Lijke vocht zich terug. Warbasse lijkt mij ook geen klimmer.
@random
Waar zeg ik, dat een TLJ-renner geen 2 Grote Rondes aankan. v.b. Bennett TdF + Vuelta; Kruijswijk Giro + Vuelta.
Je zult bedoelen, dat een knecht "Van Emden" volgens mij niet de Giro + TdF kan rijden. Dus 2 Grote Rondes achter elkaar.
Vorig jaar hoorde je ook dat Keizer 't moeilijk heeft gevonden om 2 Grote Rondes te rijden en daarbij ging 't om Giro + Vuelta.
Er zijn nu eenmaal jongens, die voor 't Ronde werk zijn geboren; Kruijswijk, Roglic en Bennett zijn op hun best in 't Ronde werk.

tendam

'@james highsand
Tuurlijk, kritiek op Lars Boom kan (en gebeurt hier ook vaak en heel uitvoerig) maar in dit geval slaat het nergens op. Warbasse is een klimmerstype, Boom had hem nooit kunnen volgen.

S. Morgenstern

Van der Lijke en Warbasse zijn ironisch genoeg namen die je hier zelf met grote regelmaat hebt genoemd als versterkingen voor de ondersteuning van de kopmannen. Boom is een heel ander type renner, juist jij zou dat moeten kunnen onderschrijven.

Loek de Rooij

Warbasse lijkt mij ook geen klimmer.

Ik meen me toch echt te herinneren dat jij afgelopen winter Warbasse een aantal keren genoemd hebt als mogelijke ondersteuning voor de klimploeg...

Wat vlek zegt dus.

kelderfan

'@luckyloek
Jij hebt gelijk. Larry Warbasse zat bij Clement in de ploeg en deed 't o.a. goed in de Vuelta en hij viel mij op in de TdP 2016. Vandaag zag je waarom.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan kom op zeg, je hebt sinds 2015 zijn naam zeker 30x laten vallen als knecht voor de klassementsmannen... misschien moet je zelf eens in een boekje gaan bijhouden welke namen je hier allemaal laat vallen.

simplex

Wellicht dat als @kelderfan wat beter gaat lezen - formuleren - schrijven en zich ook blijft baseren op de inhoud van zijn eerdere en vele inzendingen die niet zomaar veranderd behoeft te zijn, en daardoor de overigen ook wat minder tijd gaan verspillen om met de constante stroom van impulsiviteit en naslag van PCS en TLJ invulling van/door kelderfan te kunnen weerstaan.
Sorry voor de lange zin :p

PS Ik twijfel overigens nog steeds of de bijdragen van @kelderfan een constante act is en door een volhouder met een driedubbele gele bril en nog wat daarbij wordt voortgezet.

kelderfan

'@rahimns
Heb je iets verkeerd gegeten. Ik dacht dat je blij was met het rijden van Kruijswijk. Hopelijk komt Olivier over zijn dipje heen.
Dat Boom beter kan, weet jij toch ook wel. Hij doet 't in ieder geval beter, dan in 't voorjaar.

robertowilco

'@Rahimns weet jij wanneer ze de definitieve of zeg maar de voorlopige Tour selectie Van TLJ gaan bekend maken, ik denk toch dat in de loop van de volgende week of zelfs nog het NK afwachten. Meestal gaat het nu nog om 1 of 2 plaatsen, de anderen zullen wel bekend zijn bij de ploegleiding.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dit doe je dus altijd, op het moment dat je weet dat je vastloopt in een discussie probeer je door semi-grappige opmerkingen van onderwerp te veranderen. Je hebt Warbasse al vanaf het najaar 2015 vooruit geschoven als klimknecht voor de ploeg. En nu opeens zou Boom mee moeten kunnen met hem want het is ook geen klimmerstype. Geef gewoon toe dat je een vergissing hebt gemaakt, is verder niet erg. Dat is gewoon menselijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Robertowilco meestal doen ze dat na het NK. In grote lijnen staat het gewoon al vast als er de komende week natuurlijk geen rare dingen gebeuren. De 4 mannen die voor de dagzeges moeten zorgen: Gesink, Bennett, Roglic en Groenewegen. Het gaat dan alleen nog om wie er mee gaan in de ondersteuning. Dat zijn denk ik zo'n 7 kandidaten: Boom, Roosen, Leezer, Martens, Wynants, Van Emden en Wagner.

ti-raleigh

Boom kan deze week bewijzen dat hij een plek verdient. Als Kruiswijk aspiraties heeft op top 3 dan lijkt me vooral zaterdag een belangrijke dag voor Boom. Dat 'bultje' zou hij toch moeten aankunnen.

1 2 ... 224 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.