Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 229 ... 440 441
Rawolf

Ik denk dat gesink niet te beroerd is om te knechten als Roglic in het geel rijd Kelderfan.

Al kan je natuurlijk ook gesink in de vlucht meesturen zodat je als ploeg niet op kop hoeft te rijden ; p

josemanuelfuente

Dat overdag op het journaal komt dat Kruiswijk vandaag de leiding kan pakken, we hebben mindere jaren gehad ....

robertowilco

Heijboer geeft aan dat ze een nog een rit verkent hebben Dinsdag, zal me niet verbazen als dat de rit naar La Planche Des belles Filles is, eigenlijk een berg die hem moet liggen niet lang en tamelijk steil.
Dumoulin geeft er de brui aan trouwens.

kelderfan

'@Sephiroth
Leuk gevonden, maar toen was de ITT nog het struikelblok bij Rabo en Gesink. Grischa Niermann deed 't toen al heel goed.

Rebellin

Ik denk dat Nico Verhoeven tijdens de Tour stiekem een konijn uit zijn hoge hoed tovert: George Bennett die er op de eerste rustdag goed voorstaat voor het AK laten rijden, met Gesink en Roglic in dienst en vervolgens een top-5 plek pakt.

kelderfan

Groenewegen doet 't weer. 2e. zege TLJ in de ZLM.

kelderfan

'@Rebellin
Dat zou zo maar kunnen. Bennett met ondersteuning van Gesink voor 't AK en dan Roglic voor de etappezege.
TdS=>
Kruijswijk zat er goed bij en heeft morgen nog een goede kans om een slag te slaan.
Daan Olivier doet 't ook prima en bleef als laatste ondersteuner over. Verrassend dat Tusveld 't in dit veld ook goed doet; misschien toch een man voor TLJ.
Ook Martens heeft Kruijswijk lang kunnen helpen.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bennett die zelf meermaals heeft aangegeven bewust tijd te verliezen in de eerste week, zullen ze dan eerst nog even in moeten lichten over dat plan..

Laatst gewijzigd
Rawolf

Als TLJ voor een klassement gaat in de tour zal dat met Roglic zijn lijkt mij. Gewoon om is te kijken hoe die dat doet met oog op de toekomst

kelderfan

'@Bennett strooit zand in je ogen.;)

S. Morgenstern

Ik heb vooral het idee dat jullie dat bij elkaar aan het doen zijn, om dan vervolgens in de Tour de France op de werkelijkheid te stuiten, de irritatie van die korrels in je ogen opeens te voelen en het ongenoegen daarover dan weer hier te uiten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het doel zal gewoon zijn wat ze al het hele jaar zeggen... dagzeges. Voor elk soort terrein hebben ze renners mee om dat te kunnen bewerkstelligen. In de Vuelta zal het wellicht weer om een klassement gaan. Maar over 2 weken weten we waarschijnlijk meer.

Rawolf

Rahimns wanneer komt tlj met de selectie voor de tour?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber meestal na het NK

Wielerfan1987

Het lijkt mij het beste om inderdaad gewoon voor ritten te gaan.

Op die manier kunnen mannen als Roglic, Gesink en Bennett zich op bepaalde dagen sparen en alles op die paar aangekruiste etappes zetten.
Bovendien is op die manier deelname van Gesink en Bennett aan de Vuelta samen met Kruijswijk en Clement niet uitgesloten.

Roglic zouden ze dan als kopman naar Canada kunnen sturen voor de Canadese klassiekers.

Rebellin

Ik denk dat Team Lotto Jumbo veel kan leren van Team Cannondale/Drapac als het gaat om het najagen van ritzeges. Dit doen zij al heel lang en niet zonder succes. Misschien is het verstandig om nog voor de tour (bv. een Nico Verhoeven) om te gaan praten met iemand van Cannondale. Ik denk dat hun ervaring op dit gebied van onschatbare waarde kan zijn en robert en consorten kan helpen.

xistnc

'@Rebellin
Hoeveel ritzeges heeft die ploeg dan de laatste 2-3 jaar gescoord in grote ronden? En hoe verhoudt zich dat tot TLJ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Rebbelin want Cannondale gaat hun uitleggen hoe je moet aanvallen?? Ten eerste denk ik niet dat die ploeg hun tactieken gaan delen met een concurrent. Maar verder denk ik toch niet men bij TLJ uitgelegd hoeft te worden hoe je moet aanvallen. En zo succesvol is Cannondale de laatste jaren nou ook weer niet.

Rawolf

Rebellin was dit een grap of serieus?

Misschien voor de leuk is voorspellen hoeveel ritzeges TLJ gaat halen nu ze alleen daar op in zetten in de tour

Ik ben optimistisch en denk 3, eentje voor groenewegen, een tijdrit voor Roglic en één voor gesink/bennet. Wat denken jullie?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voorselectie van TLJ:

- George Bennett
- Jos Van Emden
- Robert Gesink
- Dylan Groenewegen
- Tom Leezer
- Paul Martens
- Primoz Roglic
- Timo Roosen
- Robert Wagner
- Bram Tankink
- Maarten Wynants
- Bert-Jan Lindeman
- Juan Jose Lobato

Grootste verrassing dus... geen Lars Boom

mus van de maasstad

Volgens mij zijn bij rebellin de spuitjes en pilletjes naar zn hoofd gestegen haha

Maar wat een lekker seizoen tot nu toe voor TLJ zeg. Al 15 zeges waarvan 6 in de WT. Ook heerlijk om te zien hoe ze in de rondjes van een week gewoon vooraan meedoen voor etappes en het podium.

Hopen dat Kruiswijk morgen een mooie slag kan slaan. Na de teleurstellende Giro zal dat erg goed zijn voor zn moraal.

mooiman

Onderste 4 uit het lijstje zouden zo maar eens de afvallers kunnen zijn. Of Tankink ruilen met Wagner

ti-raleigh

'@rahimns
Eigenlijk is het geen verrassing. Hij toonde verbetering, maar die zijn te pril en dus niet genoeg voor een selectie. Ben wel benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

TLJ met een aangepaste kit voor de TDF

https://twitter.com/hendriksmj/status/875414804940427264

Jotto-Lumbo

Rebellin is een troll rustig aan maar.

Aii, ik had toch gehoopt dat Lars Boom zou mee gaan. Laat de laatste tijd toch een goede vorm zien en kan altijd verrassend voor de dag komen.. daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een grote naam. Ben wel benieuwd wat zijn doelen dan nog zijn van dit seizoen. Is toch een van de kopmannen van de ploeg.

1 2 ... 229 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.