'@Rebellin
Dat zou zo maar kunnen. Bennett met ondersteuning van Gesink voor 't AK en dan Roglic voor de etappezege.
TdS=>
Kruijswijk zat er goed bij en heeft morgen nog een goede kans om een slag te slaan.
Daan Olivier doet 't ook prima en bleef als laatste ondersteuner over. Verrassend dat Tusveld 't in dit veld ook goed doet; misschien toch een man voor TLJ.
Ook Martens heeft Kruijswijk lang kunnen helpen.
Het lijkt mij het beste om inderdaad gewoon voor ritten te gaan.
Op die manier kunnen mannen als Roglic, Gesink en Bennett zich op bepaalde dagen sparen en alles op die paar aangekruiste etappes zetten.
Bovendien is op die manier deelname van Gesink en Bennett aan de Vuelta samen met Kruijswijk en Clement niet uitgesloten.
Roglic zouden ze dan als kopman naar Canada kunnen sturen voor de Canadese klassiekers.
Ik denk dat Team Lotto Jumbo veel kan leren van Team Cannondale/Drapac als het gaat om het najagen van ritzeges. Dit doen zij al heel lang en niet zonder succes. Misschien is het verstandig om nog voor de tour (bv. een Nico Verhoeven) om te gaan praten met iemand van Cannondale. Ik denk dat hun ervaring op dit gebied van onschatbare waarde kan zijn en robert en consorten kan helpen.
'@Rebbelin want Cannondale gaat hun uitleggen hoe je moet aanvallen?? Ten eerste denk ik niet dat die ploeg hun tactieken gaan delen met een concurrent. Maar verder denk ik toch niet men bij TLJ uitgelegd hoeft te worden hoe je moet aanvallen. En zo succesvol is Cannondale de laatste jaren nou ook weer niet.
Voorselectie van TLJ:
- George Bennett
- Jos Van Emden
- Robert Gesink
- Dylan Groenewegen
- Tom Leezer
- Paul Martens
- Primoz Roglic
- Timo Roosen
- Robert Wagner
- Bram Tankink
- Maarten Wynants
- Bert-Jan Lindeman
- Juan Jose Lobato
Grootste verrassing dus... geen Lars Boom
Volgens mij zijn bij rebellin de spuitjes en pilletjes naar zn hoofd gestegen haha
Maar wat een lekker seizoen tot nu toe voor TLJ zeg. Al 15 zeges waarvan 6 in de WT. Ook heerlijk om te zien hoe ze in de rondjes van een week gewoon vooraan meedoen voor etappes en het podium.
Hopen dat Kruiswijk morgen een mooie slag kan slaan. Na de teleurstellende Giro zal dat erg goed zijn voor zn moraal.
Rebellin is een troll rustig aan maar.
Aii, ik had toch gehoopt dat Lars Boom zou mee gaan. Laat de laatste tijd toch een goede vorm zien en kan altijd verrassend voor de dag komen.. daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een grote naam. Ben wel benieuwd wat zijn doelen dan nog zijn van dit seizoen. Is toch een van de kopmannen van de ploeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.