Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 230 ... 440 441
Romāns Vainšteins

Nogal blurry/vaag ontwerp, is de sponsor hier wel content mee ?!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@RV komt uit het rondeboek van de TDF. Zal waarschijnlijk nog niet in een grotere resolutie te vinden zijn.

Romāns Vainšteins

Ah, is dat het ?

UrbanSteel

'@rahimns , dank voor het lijstje .

Wat denk je van mijn opstelling ?

George Bennett, Robert Gesink, Primoz Roglic en Dylan Groenewegen gaan dus zeker mee.
Verder denk ik ook Jos Van Emden.
Lobato en Wijnants geef ik weinig kans .
Leezer, Roosen en Wagner voor de trein met van Emden en Tankink als manusje van alles.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zou Tankink na die gebroken ribben nu opeens weer worden ingezet in de Tour. Ik denk dat het dan toch eerder Martens of Wynants wordt ipv Bram.

UrbanSteel

Dan zou ik voor Martens gaan , die is ook aardig rap kan als het moet in de trein en redelijk tot goed uit de weg op heuvelachtig terein , zeg maar de tussen etappes.

mooiman

Mooi hoor die aangepaste kit

Kpenty

Lobato voor etappe 16? Of zijn die 600 meter net iets te lang?

ti-raleigh

Heeft Lobato eigenlijk al samen gefietst met Groenewegen ? Ik zie hem ook niet zo maar in de sprinttrein plaatsnemen.

UrbanSteel

'@ti-raleigh

Jawel de Dubai Tour, maar dan ieder voor zich vanwege geen Tour of Qatar , ze zouden afzonderlijk van elkaar een van die koersen rijden maar dus vanwege geen Tour of Qatar samen de Dubai Tour.

Charlie33

Als Lobato nog niet samen gefietst heeft met Groenewegen, dan krijgt hij de rol van de Stig. Hij neemt dan met masker plaats tussen Boom en Leezer.

kelderfan

'@US
Lijkt mij ook wel 't lijstje
Bennett, Gesink en Roglic met Martens/Lindeman {Gesink};
Groenewegen, Leezer, Roosen, Van Emden en Wagner; Martens heeft denk ik de voorkeur om 't treintje.
Ja, zeker het is zeker verrassend dat Lars Boom er niet bij zit. In de TdS kon hij v.d. Lijke niet bijbenen; dus ja wel begrijpelijk.

Charlie33

Zonde dat Boom er niet bij zit, hij had gister nog n mooie verrassingsuitval. Verrassing, sommige wielerflitsers hadden het al wel voorspeld. Hij is de kapitein van de sprinttrein. Wie gaat nu in het gedrang ervoor zorgen dat het treintje niet in de poep wordt gereden?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Vreemd dat ze zijn vermogen niet benutten in de trein van Groenewegen en blijkbaar andere plannen hebben (de rol van Van Emden overnemen in de Vuelta bijvoorbeel). Kwalitatief kan hij onmogelijk afgevallen zijn, als je ziet wie er wel in de voorselectie zitten en hoe die de laatste tijd rijden in vergelijking met hetgeen Boom momenteel laat zien.

Gesink, Roglic, Bennett, Groenewegen, Wagner, Leezer, Roosen, Wynants en Van Emden verwacht ik dan. Martens eventueel mits Van Emden niet op tijd top zou zijn. De rest staat er voor joker op.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Boom niet mee ie toch een grote verrassing

ti-raleigh

'@ vlek
Dat Boom niet geselecteerd wordt is toch niet vreemd. Die anderen hebben het niet veel beter gedaan, dat klopt. Lobato en Wijnants veel te weinig gezien dit jaar. Tankink en Martens hebben hun knechtenrollen naar behoren gedaan, voor zover ik dat kan zien, maar wat die dan weer in een sprinttrein moeten doen ?

mus van de maasstad

Waar vinden jullie die voorselectie? Op de tlj site staat niks

S. Morgenstern

Ik weet niet waarom Boom niet in de voorselectie zit. Jij wel? Je tweede zin maakt het wat mij betreft onmogelijk om het begrijpelijk te vinden wanneer hij niet in die selectie zit omdat hij momenteel niet goed genoeg zou rijden. Dat zou een lachwekkende reden zijn.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@musvandemaasstad het is een beetje redeneren van mijn kant. TLJ heeft vandaag een prijsvraag open gesteld en daaruit kan je kiezen uit deze 12 renners. Dus logisch dat 9 van deze renners ook echt naar de tour gaan.

xistnc

Misschien dat qua Boom de angst meespeelt dat hij na anderhalve week weer thuis op de bank zit. Maar telt dat zwaarder dan een renner die het hele jaar nog niks heeft laten zien als Wynants, het hele jaar al onder zijn kunnen presteert als Lobato of een renner die het in echt grote koersen consequent laat afweten als Wagner?

Laatst gewijzigd
Charlie33

'@rahims, misschien wil de ploegleiding raad van het publiek, en gaat sterkhouder Boom gewoon wel mee?

ti-raleigh

Niks lachwekkends aan, hij is niet goed genoeg, anders was hij wel geselecteerd toch. En wat snap je niet precies ? Boom zou van dez renners (op papiier althans) het beste in de sprinttrein passen. Dat zou de enige reden zijn om hem te selecteren. Kennelijk weegt dan voor TLJ zwaarder dat hij het dit jaar niet goed doet en hebben ze meer vertrouwen in iemand anders. Misschien hebben ze afgewogen dat een manusje-van-alles, zoals Tankink of Martens meer toevoegt dan een extra wagon in de sprinttrein.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Charlie33 ja, want zo gaan ze bij elke professionele sportclub aan het werk ;)

Jotto-Lumbo

En wat als Boom Nederlands kampioen wordt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dan niets toch... of is het een verplichting de Nederlands kampioen mee te nemen naar de tour?

1 2 ... 230 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.