Team LottoNL-Jumbo 2017

1 2 ... 231 ... 440 441
Charlie33

Ja, ik wil onze driekleur zien. Dan wordt ik trots, en het is makkelijk te zien in het peloton.
Verder on topic. Ik wil graag een stelling inbrengen: het passeren van Boom is een slechte keuze en waarschijnlijk het einde van het huwelijk tussen Lars en de ploeg.

xistnc

'@Charlie33
Ik kan Dylan steeds niet vinden, juist omdat hij de driekleur aanheeft.

kelderfan

'@Charlie33
Dat heb je met slechte huwelijken. Hij laat 't te vaak lopen. Groenewegen moet wel mannen meehebben, die er staan, als hij voor de sprint gaat.
Dus wat @xistnc zegt.

ti-raleigh

'@ charlie 33
Misschien is hij niet gepasseerd, maar heeft hij intern zelf aangegeven niet te willen, omdat hij zich bij voorbeeld nog niet goed genoeg voelt. Kan ook nog.

S. Morgenstern

Misschien is hij niet gepasseerd inderdaad. Want 'hij is niet goed genoeg' slaat nergens op natuurlijk. Intrinsiek gewoon altijd bij de beste mannen voor Groenewegen en ook qua presteren op dit moment niet minder dan enkele van die mannen. Ik kan het best begrijpen wanneer Groenewegen/Zeeman toch de voorkeur geven aan de vaste mannen van het laatste jaar (Wynants dus), maar om werkelijk te doen alsof Boom op basis van zijn prestaties niet in zo'n voorselectie zou horen is gewoon lachwekkend als je die namen bekijkt. Simpel zat.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Turtlehead nee, deze 12 namen worden door de ploeg genoemd als keuze voor de prijsvraag voor de TDF.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Appels + peren = bananen. Of anders gezegd, waarom plak je twee aparte stukjes van mij bij elkaar. In het eerste zeg ik dat hij niet goed genoeg gevonden wordt, dus TLJ bepaalt dat. In het tweede zeg ik (als antwoord op charlie) dat Lars misschien zelf heeft aangegeven niet te willen en heeft bedankt voor de eer. Lijkt me toch een wezenlijk verschil.
En Lars behoort intrinsiek al jaren tot de top, maar dan ook alleen intrinsiek.
Wij weten niks van interne gesprekken, beloftes en afspraken binnen TLJ. Misschien heeft Dylan wel gezegd meer vertrouwen te hebben in iemand anders. Misschien heeft Lars wel prestatiebeloftes gedaan, die hij niet is nagekomen. Misschien gaan ze toch voor een AK en hebben ze een extra renner nodig die wat langer meekan in de bergen. Misschien, misschien, misschien.
Als rahimns gelijk heeft met deze selectie, zul je het er toch mee moeten doen.

Laatste man

Wellicht wil Boom zich richten op Eneco Tour, Vuelta en wellicht WK. Dan heeft hij ook een betere basis voor het volgend voorjaar. Die basis miste hij nadat hij bij Astana nauwelijks werd opgesteld in het laatste half jaar.

Anders had ik hem in ieder geval in de voorselectie verwacht.

assen

Het is nu niet dat het recente verleden heeft aangetoond dat je kunt bouwen op Boom. Ik denk wel dat Boom relatief 1 van de bekendste renners is, en zodoende meer aandacht genereert voor de sponsor. En veel slechter is Boom nu ook weer niet dan sommige anderen in de selectie...

Kraaijvanger

http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws/40317/groenewegen-dit-is-lekker-zo-richting-de-tour-de-france/

Hierin staat aangegeven dat ze met deze groep bezig zijn om naar de Tour te werken. Dus het zou best mogelijk kunnen zijn dat de trein van ZLM ook naar de Tour gaat. Het lijkt me ook wel logisch dat je in de laatste voorbereidingskoers de trein nog wilt finetunen en derhalve de renners meeneemt die het in de Tour ook moeten doen.

Groenewegen
Roosen
Wynants
leezer
Wagner
..........?

Gesink
Roglic
Bennet

Rawolf

Die 6e man word dan martens of van emden. Of allebei en Wynants eruit

kelderfan

Dan kan 't ook uitdraaien op Groenewegen, Wagner, Leezer, Roosen, Van Emden, Bennett, Gesink, Roglic en Martens.
Reserves: Wynants en Lobato

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat is wat Sepiroth ook zegt. En wat ook mijn voorkeur zou hebben. Ben nog niet overtuigd van Wynants dit jaar.

Vastaranta

Ik zou gaan voor: Primoz Roglic, George Bennett, Robert Gesink, Dylan Groenewegen, Tom Leezer, Robert Wagner, Timo Roosen, Bram Tankink en Juan Jose Lobato

S. Morgenstern

Wynants gaat gewoon mee lijkt me. Ik zie niemand in de voorselectie die een realistische optie is om zijn positie in de trein in te nemen.

In het eerste zeg ik dat hij niet goed genoeg gevonden wordt, dus TLJ bepaalt dat. In het tweede zeg ik (als antwoord op charlie) dat Lars misschien zelf heeft aangegeven niet te willen en heeft bedankt voor de eer. Lijkt me toch een wezenlijk verschil.

Ja, dat is dus mijn punt. We weten helemaal niet welke appel het is, dus is het wat onzinnig om een van beide als waarheid aan te nemen en binnen een discussie als argument te gebruiken.

Laatst gewijzigd
robertowilco

Maar als ze Boom niet meenemen, wat heeft Wynants dit jaar dan laten zien, zijn voorjaar was nog slechter dan dat van Boom en de laatste maanden weet je nog niet of die überhaupt wel meedoet, maar ja wie ben ik, zal wel voor het treintje zijn, maar dat kan Boom en van Emden zeker ook. Valt me op dat Wynants heel vaak mee gaat naar de Tour, vaak zonder resultaten voorafgaand. Dat zelfde geld trouwens ook voor Martens al rijdt hij dit jaar een beter seizoen.

Chrys

Weet iemand wat er met Castelijns is? Gisteren niet gefinisht in ZLM.

horsm

Bennett, Gesink, Roglic, Groenewegen, Van Emden, Leezer, Roosen, Wagner & Martens, zou ik doen voor de TdF.

Gesink, Kruiswijk, Clement, Boom, Lindeman, Lobato, Bouwman, Olivier, Campenaerts voor Vuelta.

tendam

'@sephiroth
Daar is nooit sprake van geweest. Logisch ook, hij is dit seizoen na Roglic de beste LottoNL-renner. Die moet naar de Tour.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij doet Bennett net zoals vorig jaar de combinatie TDF en Vuelta ... dat was volgens mij het plan.

tdola

'@horsm:

BIj de Vuelta komt wrs idd Bennett erbij (ipv Campenaerts) en vraag me af of de Tier niet plekje heeft verdiend (ipv Olivier of Bouwman).
Een en ander ook afh. van contracten volgend jaar, vorm/blessures enz.

horsm

Aha, dan dus voor de Vuelta: Bennett, Gesink, Kruiswijk, Clement, Boom, De Tier, Lindeman, Lobato, & Olivier of Bouwman. Maar alles hangt natuurlijk van blessures en vorm etc af.

Best ok team.

Laatste man

Dylan +1

horsm

Jammer dat Roglic is gevallen. Nieuws over erg?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het schijnt mee te vallen, maar ja dat dachten we ook van Steven... dus afwachten maar.

edit: in een interview zei Dylan al dat het wel meeviel. En ook op het podium zie ik geen rare dingen bij Roglic.. dus waarschijnlijk komt hij met de schrik vrij. Positief is om te horen dat Dylan al 2 dagen zijn lead-out trein prijst .. die doen prima hun werk. Natuurlijk is de tour andere koek, maar dit geeft hun wel zelfvertrouwen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 231 ... 440 441

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.